RAIA (3)
Jellem :
Szféra : jóság és fény
Áldozat : madártoll (112), ugarhéj (100), púderkő (119)
Szimbólum : nap (141): +4 szerencse energiatámadások ellen

Általánosságban elmondható, hogy érdemes mindig megtervezni, milyen sorrendben és hogyan csinálod meg a küldetéseket. Érdemes minél több küldetés tárgyat hamarabb megvenni, megszerezni még azelőtt, hogy megkapnád a küldetést, így a későbbiekben sokkal gyorsabban teljesítheted a feladatokat.

0) oltár szentelése
A beáldozáshoz szükséges tárgyak a következők: madártoll, ugarhéj, púderkő. További feltétel minimum jó (0) jellem. Manapság az áldozati tárgyak már mindegyik boltban megvásárolhatóak, bár a madártoll igen kapós. Utóbbi szerencsére sok szörnyből kinyerhető melyekkel spontán lehet találkozni, de szerezhető másznivalókban is (grok képződmény, mély szakadék) ahol előfordul a madártoll mind kincsként mind szörnyből kinyerhető formában (grok képződmény - drasmólyom). Az ugarhéj goldugarból szerezhető még be, ami sivatagban, tengerparton és hegységben (alacsony, magas) őshonos. Púderkövet dombságon találhatsz nagyobb szikla formájában. Ebből kőkalapács segítségével tudsz lepattintani magadnak egy használható darabot.

1) áldozz 12 csepp gyenge mérget
A legfontosabb, hogy a gyenge méreg kavadu iszákban tárolható. Az iszák vásárolható készen vagy gyártható kavadu lebenyből. Egy kavadu iszák kapacitása 10 csepp gyenge méreg tárolására elég, tehát minimum 2 db iszák kell a küldetés teljesítéséhez. A gyenge méreg szörnyekből nyerhető ki (pl. mérges pók, bo skorpió, mérges nyukmár) (de csak ha van nálad kavadu iszák!)

2) ölj meg 1 félelem-járót
A félelem járó természetes környezete a mocsár és a bozótos. Nevét onnan kapta, hogy csata előtt félelemsugarakat küld ellenfelére, megpróbálva így elrettenteni a harctól. Ha sikerül ellenállnod (IQ és szerencse függvénye) legyőzése már nem nehéz feladat. Szörnyfészke is van.

3) érj el legalább 15-ös jóságot
Ajánlott az SE, FSE parancsok sűrű használata. Ezenkívül jóság szerezhető még pszivel (auratranszformáció) illetve szörny elengedéssel is (minden elengedett lény +1 jóság). Magas szinten az SF-es boltokban élő Thargodan kufárok likvidálásával +5 jóságra tehetünk szert lényenként. A 777-es jóság érdekében csinálni kell a jellempróbákat. Fontos, hogy mit kellene magadnál tartani, hogy minden jellempróbát megoldjál.

4) építs világítótornyot
A világítótorony építési költsége 80 TVP, mely építő állatokkal csökkenthető. Tornyot építeni csak alacsony- és magashegységben lehet, olyan mezőn ahol nincsen még ilyen építmény. Szükség lesz még egy dözmöng szívre is.

5) áldozz 2 szvó-ektoplazmát
Legegyszerűbb ha veszel a boltban vagy kérsz valakitől. Ha magad akarsz utánajárni az egy kissé körülményes. Szvó ektoplazmát szintszívóból vagy autentikus vámpírból, illetve szubreális vámpírból szerezhetsz. (Ezek a lények el tudják szívni az eddig megszerzett szintedet, maximum ötöt. Ezután immúnis leszel erre a képességükre. Amennyiben alakváltó vagy akkor 15. szintre lépéskor kapod meg az immunitásod. Ha esetleg szintet vesztettél, akkor shinai gömbbel tudod visszaállani az elvesztett szintjeidet. Ha már immúnis voltál (akár alakváltóként is) és használod, elveszted az immunitásod!!!) A szintszívó természetes környezete a mocsár valamint fellelhető keletebbre egy-két labirintusban is. Friss és ősi csatamezőkön kutatva és változó mínoszkúpokban szintén találkozhatsz velük. Lényeges a csatánál, hogy próbáld meg őket varázslat és távfegyverrel segítségével megölni. A szintszívó és a szubreális vámpír ha eltalál akkor %-os eséllyel szintet szív, az autentikus vámpír mindig szív szintet.

6) áldozz 100 aranyat
Gyűjtsed a tárgyakat, add el a boltban vagy liciten és áldozz fel 100 aranypénzt.

7) ölj meg 1 fekete griffet
A fekete griff a sziklafészkek lakója, melynek megmászásához mászókampó és minimum 6-os mászás szakértelem szükséges. Másik megoldást egy keleti változó mínoszkúp jelent. A leggyorsabb módszer a küldetés teljesítésére ha van ismerősöd aki tud szörnyet idézni és idéztetsz vele kajából.

8) érj el legalább 40-es jóságot
Lásd 3. küldetés.

9) ölj meg (DEM, vagy 90 ÉP) egy gonosz kalandozót
Magas agresszió és VIK. Gonoszt szinte mindenhol találhatsz, városokban főleg. Egy idő után biztosan sikerül, maximum te is szegényebb leszel 1-2 DEM-mel. Kevésbé szerepjátékos, de gyorsabb megoldás, ha egy gonosz karaktert vivő ismerősöddel megbeszéled az ütésváltást.

10) építs számomra újabb oltárt
Az oltár építési költsége 240 TVP, mely építő állatokkal csökkenthető. Oltár síkságon, bozótosban, dombvidéken és alacsony hegységben építhető, olyan mezőn ahol nincsen még ilyen építmény. Javasolt a munka gyümölcse varázslat használata is. Ne feledkezz meg a szentelésről sem! (H 141)

11) ölj meg 5 púpos burástyát
Időigényes. Maga púpos burástya nem igazán erős, csak találkozni kell vele. A kisvárosok és a helytartói városok között már találhatsz szörnyfészket is és bentebb is akad. Javasolt a forduló végi SZK 92.

12) áldozz 1 varkaudar lándzsát
A varkaudar lándzsa az a tárgy amit nem a természetben felelhető varkaudartól fogsz megszerezni nagy valószínűséggel. Lándzsát - legyőzve tulajdonosát - mínoszkúpból egyszerűbb szerezni. Természetesen itt is a leggyorsabb módszer a ha boltban vagy liciten veszel egyet vagy kérsz másoktól. Amennyiben mégis varkaudarra akarsz vadászni, akkor irány a mocsár, egy varkaudar falu, vagy egy mínosz-kúp.

13) áldozz 8 rókafarkat
A feladat teljesítéséhez 8 tazunkarókát kell megölnöd. Persze itt is működhet a szokásos dolog: kérsz másoktól vagy veszel a boltban/liciten. A rókarafok az alapkészlet része a helytartói városok vegyesboltjaiban.

14) szerezz 6-os csapdakészítés szakértelmet
Törekedj, hogy minél hamarabb legyen csapdád és rakd be befejező parancsba a használatát. Gyorsan növelhetik csapdakészítésedet a szörnyelfogási kísérletek is. KNO-t nem érdemes rááldozni, mert amire ide eljutsz a küldetésekkel, majdnem biztosan lesz 6-os csapdakészítésed.

15) használj lángcsóva (rúna) varázslatot
A lángcsóva megtanulásához a taumaturgia szakértelem elsajátításán keresztül vezet az út. A helytartó városok egyikében vagy a kalandozók városában tanulható a szakértelem és a varázslat is. Ami szükséges: 2-es taumaturgia és 25 arany. A többit bízd az első utadba kerülő szörnyre és a TV listádra.

16) ölj meg 1 borzalmas varkaudart
Sűrű erdőben van esélyed, hogy találkozz vele, bár nem túl nagy. A legbiztosabb ha a változó mínoszkúpoknál olyanba mész be ahol változó szörny van és aktuális ez a küldetésed. Így nagy valószínűséggel borzalmas varkaudar lesz a változó lény.

17) építs 300 tvp-t egy templomomba
Az első igazi küldetés, amiben szükséged van néhány hittársadra is, hogy teljesíthesd. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ha egy olyan mezőn adsz ki IM 1 parancsot, amelyen nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az imádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár).Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 (TVP) paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó). Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványoknak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása és használata. Ha a templom felépült, a H paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített templomot "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van.

Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz közreműködni, nem árt ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz. Egy templom felépítése és felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. Elkészítésének TVP költsége: 3000. Kis kiegészítés az enc-hez, keleten elég 3 karakter a szenteléshez, illetve érdemes ott lenni a szenteléskor, mert ugyan a kelyhet és a küldetést az is megkapja aki nincs ott, de a tapasztalatok szerint a +10 hitpontot nem...

18) rombold le egy gonosz isten oltárát
Ha sikerült felépítened és sikeres lett a szentelése a templomnak, akkor megkapod ehhez a küldetéshez szükséges varázslatot. Felszentelt oltárt csak oltár eltörlése varázslattal lehet lerombolni, RM-mel, vagy ZIP-pel nem! Vigyázz, léteznek Közös Tudatok által védett oltárok. Ha ilyet próbálsz meg rombolni, akkor sikerül ugyan a művelet, de 1 ÉP-re kerülsz! Illetve lehet, hogy nem is sikerül, van a gonoszoknál is az egyik KT-nak olyan védelme, ami megakadályozza a rombolást.

19) imádkozz úgy, hogy pont 245 TVP-d van
El kell érned kellő fordulószámot, hogy legyen ennyi TVP-d. Nem érdemes sáfrányporokat nyelni, ki kell várni az idejét és kész. Egy ötlet:
TPS 500
TPF 245
IM
TPF 500
Arra ügyelj, hogy a három aktuális küldetésed közül melyik ez és esetleg nem IMádkozol-e le másikat is akkor, mert akkor úgy szabadíts fel TVP-t.

20) állíts elő mesterséges úton vasércet
Molekulaártendezés pszi képesség segítségével egy óndarabból tudod elkészíteni a vasércet. Amennyiben mutáns vagy Ghalla szülött karkaterrel játszol abban az esetben csak meg kell várnod a megfelelő pszi képesség megszerzését, ha túlélő vagy akkor előtte le kell nyelned egy pszi követ, hogy megszerezd a pszi szakértelmet.

21) áldozz három xirnox szívet
Egy xirnox leölésével egy darab xirnox szívhez juthatsz hozzá, melyet 2 spiritusz felhasználásával még tartósítanod is kell. Xirnoxot mocsárban vagy labirintusokban találhatsz. Illetve a szokásos módon, azaz boltban, licitről vagy ismerősöktől szerezhetsz xirnox szívet.

22) áldozz 9 szopókövet
Végy 1 kötelet, 9 kerek követ és 9 ragasztót (amit zöld üvegben tárolhatsz). Keress egy szopógödröt, találd fel a szopókövet és készítsd el. Ezek után őrizd nagyon (KF 3), hogy ne keressen új gazdát, keress egy oltárt és áldozd fel Raia-nak.

23) áldozz kvazár sisakot
Kvazárból készült tárgyak csak keleten gyárthatóak, mert ott van kvazárkovács. Nyugaton labirintusban akadhatsz sisakra pl. Sutor Kragorunál, illetve azokon a helyeken, ahol az isteneknek áldozható (változó) tárgyak találhatóak. Más isten hivei ott találják meg a fekete kelyhet, tharr keresztet stb. Raia hivőknek ott kvazár sisak szokott lenni.

24) ölj meg két autentikus vámpírt
Az autentikus vámpír ha megsebez szív szintet (ld. áldozz 2 szvó-ektoplazmát (5.) küldetés). Gyakran találkozhatsz vele ősi és friss csatamezőn illetve labirintusokban. őshonos mocsárban. Mivel az ektoplazmát késsel szeded ki, idézhető is.

25) érd el a püspöki rangfokozatot
Sok-sok IMa és a küldetések teljesítése a megoldás.

26) szerezz 300-as jóságot
Lásd 3. küldetés.

27) mutass nekem 15 szopókövet
Hasonló az eljárás mint a 22. küldetésnél, de vigyázni kell, mert ebben az esetben csak fel kell mutatni a szopóköveket, azaz Raia nem veszi el őket tőled. Megsemmisítésükről neked kell gondoskodnod.

28) szerezz 10-es zene szakértelmet
Szerez egy hangszert (furulya, tatu dob, dorony duda, lant) és napi kalandjaid után gyakorolj mindig egy kicsit. Amúgy sem árt a legalább 6-os szakértelem, mely szükséges néhány szörny speciális támadásának kivédésére. KNO-t nem érdemes zenére tenni.

29) ismerj legalább 277 tárgyat
Amennyiben rendszeresen kicseréled ismerőseiddel, tudattársaiddal a meglévő INformációidat, hamar ismerni fogsz 277 tárgyat. Hosszú távon mindenképpen előnyös minél több információ (tárgy és szörny is) begyűjtése, pl. kihívás tornya miatt.

30) áldozz két gyógykenőcsöt
2 gyógykenőcs legyártásának komponense: 2 szárnyas hernyó, 2 borkonyó bibe és 10 víz. A gyártás feltételei: ritka vagy sűrű erdő, varázsital főzése varázslat, költsége: 10 TVP.

31) ölj meg 4 csontváz lordot / 4 orgorót / 4 élőholt mágust
Küldetésként a három fajta szörny közül kapod meg valamelyiket. Kézenfekvő megoldás a friss és ősi csatamezők látogatása. Amire vigyáznod kell: a csontváz lord szétrobbanthatja a balkezes fegyvered/páncélod/sisakod, ajánlott a tompítás varázslat. Az orgoró kővé tud változtatni ha nem dobod meg a mentődobást (iq + szerencse). Ha mégis bekövetkezik akkor jön a KÖVGEO és visszaváltoztat eredeti alakodba, persze nem ingyen hanem jó sok TVP-ért, akár mínuszba, a következő fordulód terhére.

32) áldozz egy pszi követ
Nyugaton költséges és nehéz, keleten a csatorna túloldalán könnyebben végrehajtható küldetés. Pszi kő kapható boltban, liciten, beszerezhető ismerősöktőll illetve található labirintusokban, csatamezőkön.

33) IMádkozz 15% megterheltség alatt
Minél nagyobb erő, teherhordó állat és sok-sok türelem, a vetkőzéshez, tárgylepakoláshoz. Ha van legalább 1000 ap a bankban oda is pakolhatsz nehezebb és nem átadható dolgokat amíg IMádkozol. Amennyiben legalább 5000 ap-d van akkor távpakolást is alkalmazhatsz.

34) áldozz 5 Thargodan esszenciát
Átúszás után a Thargodan csatamezőkön egyszerűen összegyűjthető, melyhez (ásóra és spirituszra lesz szükséges. Másik megoldást a vegyesboltok jelentenek, ahol 60 arany/db áron vásárolható.

35) IMádkozz a csatorna keleti partján
Amennyiben átjutottál a vércápákon csak egy IM parancs és kész a küldetés. Természetesen nem árt egy oltár is hozzá.

36) ölj meg egy Tguarkhant
A Tguarkhanok gyakori előfordulási helye a Thargodan csatamező. Ásó a KUTatáshoz nélkülözhetetlen.

37) fogj el egy sivatagi doareget
A sivatagi doareg természetes élőhelye mint neve is mutatja, a sivatag. Ketrec és fedett verem is jó az elfogására. Másik beszerzési helye az állatnak, egy királyi városi szörnypiac, ahol állandóan kapható 376 arany/db áron.

38) ess szopógödörbe szopókővel és így semmisíts meg egy vagy több szopókövet
Nem biztos hogy 1-2 db szopókővel sikerül megoldani a feladatot. Egyesek szerint, ha legalább 50 db van nálad akkor biztosan megsemmisül mind. Segíthet a küldetés egyszerűbb teljesítésében, ha a MAP kereső funkcióját kihasználva, körülnézel a városokban szopógödrök után. Jobb egy fix helyre koncentrálva próbálkozni, mint a pusztában gyalogolva várni a sikert.

39) szerezz egy fordulóban +15 jóságot
Megoldható a feladat auratranszformáció, jellempróbák, Thargodan kufár ölés, szörny vásárlás és elengedés (+1 jóság/elengedés) valamely kombinációjával. (A sivatagi doareg alapkészlet a királyi városok szörnypiacain.)

40) gyóntass meg 8 kalandozót
FTV-zd be gonoszokra (FTV 56 988), egy kis agresszió, megfelelő VIK és a siker garantált. Magas papi rang sem árt. Amennyiben nagyon lassan haladnál a feladattal, ugorj be az arénába néhány napra.

41) áldozz 50 pirkitet
Bolt/licit vagy gyűjtögess hosszan, esetleg kérj másoktól.

42) engedd, hogy egy táborozás alatt hárman meglopjanak
Táborozz le valamelyik városba forgalmas helyen (pl. aréna, bolt, bank, fegyvermester) és reménykedj, hogy semmi értékes dolgod nem tűnik el. Amelyik tárgyat nagyon félted rejtsed el biztonságos helyen vagy tegyed a bankba.

43) érj el 777-es jóságot
Lásd 3. küldetés.

44) ölj meg egy Orkhan Thait
Az Orkhan Thai a thargodan csatamezők egyik főszörnye. Javasolt a védelem a tűz ellen varázslat használata. Amennyiben lusta vagy csatamezőzni, akkor SF-en is találkozhatsz vele.

45) érj el 5%-os halhatatlanságot
Az átúszás a Csatornán és a 777-es jóság elérése 1-1 %. A királyi küldetéssorozat végéhez közeledve meg lesz a hiányzó 3%.

46) kutasd fel személyes áldásom
A királyi küldetéssorozat végéhez közeledve a 79. labirintusban található a hely ahol személyes áldásban részesülhetsz.

47) fogj el egy triklem drakoldert
A királyi küldetéssorozat végéhez közeledve a 94. labirintusban teljesíthető feladat a drakolder legyőzésével.

48) ölj meg egy Notermanthit
A Notermanthi a Thargodan csatamezők lakója. Amennyiben lusta vagy csatamezőzni, SF-en is találkozhatsz vele.

49) imádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP-d van
A módszert lásd a 19. küldetésnél.

50) imádkozz úgy, hogy 15 körig nem csatamezőzöl
A feladat egyértelmű, 15 fordulóig ne kutassál ki csatamezőt. Vadászat varázslat használata javasolt. A csatamezők elkerülése visszamenőleg is érvényes, vagyis a gép már a küldetés megkapása előtt is számolja, mióta nem voltál csatamezőn. Ezáltal előfordulhat az is, hogy a küldetés megkapása pillanatában egyből képes vagy leIMádkozni a feladatot.

51) áldozz 15 xirnox szivet
Gyűjtsed szorgalmasan labirintusból, ismerősöktől, boltból vagy licitről.

52) legyél mindenkivel barátságos (legalább 6 kalandozó)
Térj be egy forgalmas helyre (pl. valamelyik város) és reménykedj. De szervezkedhetsz a barátok/KT társak körében is. Amire figyelj: a program a forduló kezdetétől vizsgálja a küldetéshez a barátságos találkozásokat. Így ha az elején van egyetlen nem barátságos is, akkor abban a fordulóban hiába barátkozol utána akár 20 karakterrel később, a küldetést nem fogja elfogadni. De ugyanígy, ha az első hat találkozás barátságos, akkor egyből elfogadja a küldetést, és utána már nem számit hánnyal vagy barátságtalam. A fentiek fényében a javallott megoldása a küldetésnek nyugaton: a köröd legelején egy BE fény szentélye (#376), IM, majd egy felszínre ugrás után lépheted a fordulód. Keleten ugyan ezt a sárkánytanyában (#492) érdemes hasonló módon megtenni.

53) ölj meg 3 taalrut
A taalru a Thargodan csatamezők lakója. Amennyiben lusta vagy csatamezőzni, SF-en is találkozhatsz vele.

54) ölj meg egy molgant
A királyi küldetéssorozat egyik labirintusában, az Iszonyat Citadellájában (95. labirintus) található molgan. Másik megoldás: idézni manakristályból.

55) áldozz 4 eknozolt
Gyűjtsél vagy vásároljál sok csalánvirágot, menjél el egy mópat bolyhoz és dobáld bele azokat. Mópat bolyt a Sötét Földön találsz, a csalánvirág SF-en és keleten is fellelhető. Egy bokorról egy fordulóban csak egy virág gyűjthető.

56) győzd le a Sötétség Hercegét
A Sötétség Hercege a Sötét Földön található ében sziklatornyok lakója. A sziklatorony megmászásához mászó karperec (H 392) vagy tyrkiai mászógép (H 365) valamint 17-es mászás szakértelem szükséges. A mászás költsége 40 TVP. Másik megoldás: jégkristályból idéztetni a lényt.

57) mutasd be a Tudás Könyvét
Ha megfelelő ütemben csinálod a királyi küldetéssorozatot, az Iszonyat Citadellájában (95. labirintus) megtalálod a könyvet.

58) áldozz egy pengepajzsot
Pengepajzshoz sokféleképpen hozzájuthatsz, pl: labirintusok, barátok, licit.

59) imádkozz ismét úgy, hogy 15 körig nem csatamezőzöl
Lásd 50. küldetés.

60) ölj meg 3 éjkornist
Az éjkornis sűrű- és ritka erdők lakója. Amennyiben nem magad akarod levadászni, idéztethető trikornis szarvból, de vigyázz, nehogy egy jóságos trikornisból kinyert szarv legyen az idézés komponense! :)

61) használj armageddon varázslatot 15 alkalommal
A fogj el egy triklem drakoldert küldetésért kapod a varázslatot. 100 VP-be kerül és lótuszvirág a komponense. Tedd TV listába vagy használd FTV-vel.

62) imádkozz félisten hatalmú felszentelt főpapként
Imádkozz sűrűn és teljesítsed a küldetéseket. Kb. 690-es papi hit körül kapod meg a rangot.

63) áldozz 5 manakristályt
Vásárolhatsz liciten, barátoktól vagy megszerzed a királyi küldetéssorozat labirintusaiból.

64) áldozz 3000 aranyat
Nem bonyolult megszerezni ezt az összeget, főleg ha csinálod a királyi labirintusokat.

65) imádkozz úgy, hogy a max. pszi pontod min. 200
Használd a pszit és ne használd el a max. pszi pontot EXTra fordulóra. Érdemes pszi követ nyelni, de szerezz előtte pszi katalizátort, mert ennek segítségével kövenként kapsz max. pszi pontot az egészséged és IQ-d függvényében. A jeleng ismert képlete a max. pszi kapásának pszi katalizátorral: 2 + d (max. pszi / 200+1), alakváltók és mutánsok nem kapnak rá bónuszt. Összesen 50 db pszi kő használható fel pszi katalizátorral max. pszi kapására.

66) imádkozz úgy, hogy halhatatlanságod min. 10%
Ha végeztél a királyi küldetéssorozat labirintusaival, nekiláthatsz a Borzalom Fellegvárának küldetéseihez. Amennyiben túljutsz mind a két labirintuson (97 és 98) akkor teljesítetted ezt a küldetést is.

67) áldozz 2 angyalok kesztyűjét
Beszerezhető: Thargodan táborban, ében sziklatoronyban vagy sárkánybarlangban, de vásárolhatsz barátoktól vagy a licitről is.

68) ölj meg 3 Notermanthi bárót
A Notermanthi báró a Sötét Földön található ében sziklatornyok lakója. A sziklatorony megmászásához mászó karperec (H 392) vagy tyrkiai mászógép (H 365) valamint 17-es mászás szakértelem szükséges. A mászás költsége 40 TVP. A báró mágiatörést lő, amely 80 feletti taumaturgiával menthető.

69) mutass be egy Démonölőt
A feladat megoldása 8 fordulóba, sok pénzbe, vagy a pénzt kiváltandó, sok harcba kerül. Először is keressed fel az SF-en található táborában Sir Rasolphiust. Táborát a 365,64-es mezőn találod, és a BE 624 paranccsal járulhatsz a színe elé (már az első bemenetelre is vihetsz neki a kért tárgyakból, tehát javasolt egy BE 624 328 3 parancs). Rasolphiust fordulónként csak egyszer látogathatod. Miután első alkalommal tiszteletedet tetted nála, elküld, hogy hozzál neki:
- 3 thargodan esszenciát,
- 5 thargodan esszenciát,
- 3 rémplazmát (Thargodan táborban a Rém nevű lényből nyerhető, angyalok kesztyűje segítségével.)
- 3 lélekesszenciát (Az esszencia lélekelementálból nyerhető ki. Az elementál előfordulási helye a Sötét Föld mocsaraiban található. Esszenciájának kinyeréséhez angyalok kesztyűje szükséges. Ha még kicsi vagy ezekhez a szörnyekhez, vedd meg a tárgyakat az Aukción.

Ez mind külön tétel, tehát 4 fordulóba kerül, mire mindent leszállítasz neki. A 3 thargodan esszenciáért jutalomként max.-ba gyógyít, az 5 thargodan esszenciáért Elenios hivőknek 300 VP-t ad, Raia hivőknek 200-at, a 3-3 rémplazmáért, és lélekesszenciáért varázslatokat (Solisar aurája, energiaspirál, fénypajzs) adományoz, illetve szent jogarokat osztogat. A varázslatokat sajnos véletlenszerűen kapod, felváltva a szent jogarokkal, de elég jó az esély, hogy mire megkapod a Démonölőt, a varázslatok is meglesznek. Sajnos akad kedvezőtlen tapasztalat is: a Démonölő megkapása utan még kapott rémplazmát/esszenciát olyan 7-8 bemenetelből, minderre eddig csak Solisar.

Amikor leszállítottad Rasolphiusnak az első sorozatot, akkor elküld még egy teljes sorozatért, ez újabb 4 forduló, melyet követően megkapod a Démonölőt.

A Démonölő megkapása utáni újabb tárgybeszállításokra is járnak a jutalmak (max.-ba gyógyítás, vp, szent jogarok).

70) ölj meg egy márvány sárkányt
Legyél legalább 40. szint környékén és mászkálj a Sötét Föld magas hegységeiben, mely a márvány sárkány élőhelye. A lény idézhető is sárkánypikkelyből. Esetleg próbálkozhatsz sárkánybarlangban is (BE 620). Arra vigyázz, hogy a bestia eléggé el van látva mágikus támogatással (elnyelés - kioltja a védővarázslataidat, Asylux átka - szopókövet csinál nálad, jégoszlop - -20 védekezés és sebez is, pszionikus ragyogás - mínusz támadás, jéglehelet - távfegyver körben sebez); azaz izomból kell leütnöd, bár támadó varázslatot (pl. armegeddon azért használhatsz)

71) áldozz 10000 aranyat
A Sötét Földet járva jó ütemben lehet pénzt szerezni, ha ez nem lenne elég, kérjél kölcsön barátaidtól.

72) keress magadnak tanítványt
Keress tanítványt aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű) és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz. (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.)

73) semmisítsd meg Dornodon avatárját
Az avatár idézése varázslatot 10 VP regenerációért lehet megtanulni. Minden hívő csak saját istenének avatárját idézheti le. Sajnos ennél fogva "üzletelned" kell a gonoszokkal pl: kölcsönösen idézhettek egymásnak avatárt, vagy ha sok pénzed van vehetsz is. Manapság 6000-10000 arany között mozognak az avatár-árak. A két avatár közül a Dornodon avatár idéztetése a könnyebb, mert sok a Dornodon hivő.

74) semmisitsd meg CHD avatárját
Az avatár idézése varázslatot 10 VP regenerációért lehet megtanulni. Minden hívő csak saját istenének avatárját idézheti le. Sajnos ennél fogva "üzletelned" kell a gonoszokkal pl: kölcsönösen idézhettek egymásnak avatárt, vagy ha sok pénzed van vehetsz is. Manapság 6000-10000 arany között mozognak az avatár-árak. A két avatár közül a Chara din avatár idéztetése a nehezebb feladat, mert nehéz olyat találni akinek tudsz érte cserébe idézni avatárt, így készülj rá, hogy aranyért kell megvenned.

75) semmisíts meg 10 Rémet...
A Rém a Thargodan táborok egyik főszörnye. Megoldás tehát a táborok látogatása míg a feladat nem teljesül. Elhúzódó küldetés.

76) áldozz 5 angyalok kesztyűjét
Barátok és licit. Amennyiben ez nem elég, akkor a Sötét Földön található ében sziklatorony, sárkánybarlang, Thargodan csatamező jelenti a megoldást.

77) áldozz 2 jáde rakshalliont
Az Esthar Császárság (220+) területén bukkanhatsz rá - kis eséllyel nyerhető ki a terület szörnyeiből - vagy liciten.

78) végezz egy kr'uagon pusztítóval
Kr'uagon pusztítóval leghamarabb 49. szinten a Sötet Földön találkozhatsz. Védekező varázslatnak elnyelést, támadó varázslatnak negatív csapást lő. Utóbbi mintegy 220-310-et sebez őselemek köpenyét viselő kalandozóba. Ha eljutunk a közelharcig két csapást kapunk minden körben 150 - 220 körüli sebzésekkel, valamint esetenként kritikus ütéssel.

79) növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre
A 220+ területeken minden egyes legyőzött lényért ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz. A védekezés képességre tehát a küldetés értelmében 400 fejlesztési pontot kell elköltened.

80) ölj meg 10 gothag döglidércet
A gothag döglidérc az Esthar Császárságban él, félig kiégett területen vagy síkságon lehet vele találkozni. A lény elveszti a veszélyességét, ha izomernyeszted esetleg Asylux csapdázod, ami 90-es taumaturgiával már sikerül; e mellé nem árt a 110+ védelem, különben a csapda ellenére is eltalál. Az esthari küldetések során a labirintusokban 5 döglidérccel lehet találkozni. Immúnis a vámpirizációra, és ha nem ernyesztenéd, hanem sebző varázslatot lőnél, akkor az fele annyit fog csak sebezni, mint általában, mert a lény mágiára immúnis 50%-ban. A xirnox szívet lehet kinyerni belőle.

81 ) mutasd fel a dalebgad kristálykulcsot
A négy 220+ terület küldetéssorozatainak végén található kulcs.

82 ) szabadítsd meg kalandozótársaidat legalább 5 szopókőtől
Leállsz, rádlépnek szopókővel (lehetőleg minél alacsonyabb szintű kalandozók) és bízol benne, hogy átpattan hozzád egy szopókő. Ha átpattant, akkor elmozogsz (érdemes kezdeti parancsból pusztítani a szopókövet, valamint befejezőből is, mert ha valahol összeszedsz egyet forduló közben, akkor már tuti nem fog hozzád pattanni szopókő táborozás alatt). Mindezt ötször, ugyanis egy kalandozóhoz egy táborozás alatt csak egy szopókő pattanhat (talán kettő de ez nem 100%). Csak táborozásod alatt tud hozzád pattanni szopókő, mint ahogy tőled elpattanni értelemszerűen csak a saját lépésed során tud. Híresztelésekkel ellentétben városi szopógödörben is lehet gyártani szopókövet.

Ha netán nem akarsz ezzel a küldetéssel túl sokat szenvedni, akkor a legegyszerűbb ha keresel egy Elenios hivőt akinek aktuális a bűvölj szopókövet küldetése. Leállsz egy ritkán járt mezőre (célszerűen városban) NEM kfeled(!), ő rádlép (vagy teleportál), elbűvöli a szopókövet töled. Mivel jó eséllyel olyan 20-30 szinttel vagy magasabb szintű, egyből vissza is pattan hozzád. Te csak állsz tovább, az Elenoisos meg a következő körében ismét jön és bűvöl (egy körben csak egyszer tud veled találkozni)

83 ) ölj meg 10 fekélyes hernyót
A fekélyes hernyó jó sok életponttal bír, így a hithű, pusztító végzet nélküli kalandozó két körig csépeli ezt a gusztustalan szörnyet. Harc elején hánytat, aranybontó sugárzása van és ha megérint, -4-et ad minden tulajdonságra a kör végéig. Érdemes egy körben maximum kettővel hadakozni, (bár én úgy csináltam, hogy 229,105-os fészken táboroztam, mozgás 238,105-os fészekig, majd teleport egy harmadik fészekre. Szörnykerestem harcos hárpiára, következő kör első parancsa t 489 és mentem vissza az előbb említett két fészekre - Seuso). Boadhun füvön és kiégett területen él. Ha nem talál el, nem kapsz -4 tulajdonságot, így ha le tudod verni sebző varázslat nélkül, ajánlott az asylux csapdája.

84 ) áldozz 3 vörös immunitás követ
Drakolder csatamezőn vagy őscápából, esetleg Rüeumöeu szellemeből szerezhető; illetve ytterium katalizátorral "legyártható".

85 ) készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
Ez nagyjából egyértelmű: szedj össze egy faji ékszert, egy esthari ékszert, egy kyorg relikvilt továbbá egy árnytünde tekercset, ezután ha szerencséd van, akkor a három utóbbi tárgyat megadva a F parancs három parameterének, máris fölfedeztél egy faji páncélt. Ahhoz, hogy kiadhass faji páncélra feltalálást, előbb be kell menj Zarknod Piramisába. Ne légy agresszív, nehogy megtámadd!

86 ) ölj meg 10 a pusztában kódorgó neves szörnyet
Ez elég húzós és időigényes, mert két-három körönként ha jön egy, akkor az jónak mondható, de nem elég, hogy jön, meg is kell tudni ölni.

87) hozd el a Síkok Kulcsát
Ezt a tárgyat egy megfelelő faji ékkőért, egy bo'adhun aranygömbért, egy rakshiir bazokáért és egy kij tekercsért készítik el Zarknod ónixpiramisában. A munkadíj 5000 arany.

88) kutass ki tíz tükörtornyot
A térképen meg kell nézni, hol lehet 10 lépés alatt a legtöbb tükörtornyot érinteni. Nem árt, ha legalább 23-as a mászásod, és rendelkezel mászó karpereccel is. Mire ideérsz, a tükörtornyos szörnyek, valószínűleg már nem okozhatnak gondot.

89) imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve)
Az a lényeg, hogy jól kombináld össze az aktív küldetéseid, hogy már ez a küldetés is meglegyen, és a másik 2 is megoldható legyen. Ne kapkodj, gondolkozz.

90) kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben
A küldetés teljesítése jelenleg nem ismert.

91) imádkozz, amint minimum 8 képességedre legalább 100 fejlesztési pontot költöttél
Egyértelmű. Kell hozza 800 fejlesztési pont, 8 képességre elosztva, és kész. Nem muszáj rögtön mind a 8 képességre egyszerre gyúrni, először a fontosabbakat érdemes felvinni az ideális szintre. Eltart egy darabig mire ezt a küldetést megkapod, lesz időd fejlesztési pontokat gyűjteni.

Köszönet Ved-Smillonnak, WNW-nek, Seusonak és KWS-nek az anyagért.