PÖRHEMÓR KÖRE (#205 VARÁZSLAT)
Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 {ref. pont} paranccsal történik. ({ref. pont} ne legyen 1!) {ref. pont}-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy
ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet!
Annakidején a labirintusok ellen az volt a fő érv, hogy bejárásuk rengetek TVP-be kerül, és a labirintusból való kijövetel unalmas. Nos, a
Felszínre ugrás és Pörhemór köre ezeket a problémákat megoldja. Pörhemór körét egy labirintus bármely referencia pontján lerakhatod, később pedig a V 205 1 paranccsal visszatérhetsz ide. A legpraktikusabb módja a használatának, ha egy labirintus bejárásakor a kör végére tvp-t és vp-t spórolsz. Az LM parancsok után elhelyezel egy kört, majd felszínre ugrás és mozgás egy
nekrofunhoz, esetleg elteleportálsz a városba.
Pörhemór köre inaktív varázslat, egész addig megmarad, amíg egy újabbat nem helyezel el. Vigyázz, ez is beletartozik a 10 inaktív és kör elejéig tartó varázslatba, ami rajtad lehet egyszerre!
[ forrás: Alanori Krónika ]