Ganüid figyelő (899. épület)

Épület koordinátája: [769,10]

*Az épületbe való bejutáshoz előbb a Tl'urlang kémlelő (898. épület) küldetéseit kell teljesítened.

be 899 bemész a 899. épületbe
[1 454 111 tapasztalati pontot kaptál.] Izgatottan lépsz be az illúzióval álcázott trigal barlangba. Amikor egy trigal előkerül, nem tudod megmondani, hogy vele beszéltél-e korábban. Még az is lehet, hogy a tl'urlang kémlelőben is vele találkoztál, de lehet teljesen másik trigal is. Mindenesetre, mielőtt zümmögni kezdene, felmutatod a tl'urlang vadítót. A trigal bólint, majd zümmögni, kezd, és a zümmögés ismét beszéddé alakul a fejedben. A trigal közli veled, hogy bebizonyítottad, hogy a trigalok barátja vagy, de csak akkor tudsz segíteni nekik, ha képes vagy legyőzni a ganüdeieket. Hozz hát 500 ganüid plazmát bizonyítékként! Majd kiutasít a barlangból. Nem akarsz ellenkezni az egyetlen néppel, aki nem támadott rád itt a Daxxon, így távozol. Mikor kilépsz még hallod, hogy több hasonló lény lép elő a barlang távolabbi részéből. Még jó hogy nem voltál erőszakos. Rosszul végződhetett volna! Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt! [2 908 223 tapasztalati pontot kaptál.] A ganüid plazmákat előkészítve bemész az illúzióval álcázott barlangba. Az ott élő lény nyilván már észlelte a közeledésedet, mert a balrang bejárat közelében vár téged. Szó nélkül lerakod elé a plazmákat, mire a lény zümmögni kezd. Ezúttal nem kell várnod arra, hogy Fairlight áldása fordítson neked, nyilván most már véglegesen beszéled ezt az idegen és furcsa nyelvet. Az is lehet, hogy nem véglegesen, csak amíg az áldás rajtad van. A lény zümmögéséből megtudod, hogy a trigalok népe bujkál, itt, a nyugati területeken elsősorban az éjfattyak és a ganüidek elől. Amíg ezek a lények trigalok százait képesek elpusztítani, addig a trigalok nem tudnak fejlődni, csak földalatti barlangokban rejtőzni. Éppen ezért keresik a lehetőséget, a fegyvereket, a módot, hogy kiirtsák ezeket a kártevőket a Daxxról. Ő és a társai a ganüideket figyelik, kutatják. Sok ganüidet sikerült már felboncolni, amiket más lények pusztítottak el, és ők meg tudták szerezni a tetemüket, vagy annak egy részét. Sajnos a ganüid őskaptárakba ninsc esélyük behatolni. Nem tudnak olyan jól lopkodni, annyi ganüidet legyőzni, és még az álcázó illúziómágiájuk is hatástalan ott. Ez utóbbinak talán az lehet az oka, hogy olyan ganüidek élnek az őskaptárakban, akik átlátnak ezeken az illúziókon. Szeretnének megvizsgálni egy ilyen ganüidet. Leírást is adnak róla, hogy szerintük ezek a ganüidek hogyan néznek ki. Egy ilyennek kellene elhoznod a fejét, vagy ha az túl nagy, akkor a szemeit. Felvetik a lehetőséget, hogy ha nekik segítesz, akkor bejutást nyerhetsz a barlangvárosaikba. Három is van a Daxx ezen területén, kettő itt nyugaton, egy pedig a keleten, a két nagy sziget közül az északin. Elhatározod, hogy mindenképpen segítesz nekik, mert talán ez az egyetlen esélyed, hogy értékes információkat szerezz a Daxxról. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 228 parancsot kell kiadnod ugyanezen a mezőn.] [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 228 küldetés végrehajtása 228
Először is elgondolkozol azon a leíráson, amit a trigaltól kaptál. Vajon milyen ganüid lehet az? Szerencsére mindenféle szörnyet igen jól ismersz, hiszen messzeföldön híres szörnyvadász, síkjáró és Daxx felfedező vagy. Így pontosan tudod, hogy a trigal leírása a paraprotektorra és a proaktivárorra illik a ganüidek közül. Azt is pontosan tudod, hogy ezekkel szinte kizárólag csak őskaptárakban találkozhatsz, de az eddigi őskaptár fosztogatásaid során nem mindig találkoztál velük. Szóval az nem működik, hogy csak bemész kincsekért, ahogy szoktad. Persze idővel meglenne a dolog, de nem akarod húzni a dolgot, mielőbb segíteni akarsz a trigaloknak. Sajnos az éjfatty telepeken működő dolgok, a kristálygömb és a térképelemzés most nem segítenek. Itt nem egy bolyt kell feltérképezni, hanem találni kell egy paraprotektort vagy proaktivátort. Szóval szükséged van valami új ötletre! Meg is van! Ghallán képzett nyomkövető voltál, talán ha megnézed a nyomokat egy őskaptárnál, kitalálhatod, hogy van-e benn a keresett ganüidből. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 229 parancsot kell kiadnod a 760, 31-es koordinátán.] (Önanalízis: +12% szörnyismeret.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: szörnyismeret szakértelem 800 szint. [50 pontot használtál fel, van még ...]

kld 229 küldetés végrehajtása 229
Először az őskaptártól távolabb vizsgálod meg a nyomokat. Bár sok ganüid repül, de azért ők is leszállnak időnként, így bőven vannak nyomok. Magadat is megleped, amikor kiderül, hogy jobb vagy, mint a legendás árnymanó fejvadász, Nyomkereső, és te a ganüid nyomok között is tökéletesen kiigazodsz. Itt, az őskaptártól távolabb nem találod meg a keresett nyomokat, ezért óvatosan, kikerülve a ganüid járőröket, közelebb osonsz. Miután az őskaptár közvetlen közelét is átkutatod, felfedezed a keresett kétfajta ganüid nyomait. Ebben a kaptárban mindkettő megtalálható. Már csak a bejutás módját kell kitalálnod, mert ez nem csak egy sima fosztogatás lesz, ahol bemész, megkeresed a legközelebbi kincset, és kislisszolsz még a riadó előtt. Itt bizony addig kell benn kommandóznod, amíg nem találkozol legalább az egyik ganüiddel, le kell győznöd, fejetlenítened, és a fejjel élve kijutnod. Na ehhez komolyabb tervezés kell, egyelőre azonban inkább sürgősen eltűnsz az őskaptár közeléből mielőtt a ganüidek észrevesznek. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 230 parancsot kell kiadnod ugyanezen a mezőn.] (Önanalízis: +12% nyomkövetés.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: nyomkövetés szakértelem 1500 szint. [200 pontot használtál fel, van még ...]

kld 230 küldetés végrehajtása 230
Tegnap óta sokat gondolkoztál, hogyan oldd meg ezt a ganüides feladatot, de végül rájöttél. A trigl azt mondta, hogy a paraprotektor és a proaktivátor miatt nem működik az illúziómágiájuk a bolyokban. Mert azok átlátnak rajta. Ezek szerint a többi ganüid, vagy legalábbis a nagy részük ellen működik. Szóval nincs más dolgod, mint felrakni életed legerősebb láthatatlanságát, és azzal be tudsz osonni. Aztán, ha egy ganüid észrevesz, akkor ő kell neked, pontosabban csak a feje. Utána már csak ki kell jutnod az őskaptárból, az meg már gyerekjáték. De elsőnek bizonyosnak kell lenned abban, hogy elég erős a láthatatlanságod. Így gyorsan magadra mondasz egyet, majd az őskaptár közelébe mész, hogy teszteld. Ha észrevesznek, futás, ha nem, akkor minden rendben, és holnap jöhet az éles tesztelés. Na, ez úgy néz ki, tökéletesen sikerül! Szambázol kicsit a kaptár közelében de egy ganüid sem vesz észre. Persze azért óvatos vagy, mert nem csak látószerveik vannak ezeknek a bogárszerű lényeknek, de úgy ítéled meg, hogy működni fog a dolog. Most elhagyod az őskaptár közelét, de holnap majd teljesen felkészülve nekivágsz. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 231 parancsot kell kiadnod ugyanezen a mezőn.] Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: taumaturgia szakértelem 2000 szint. [100 pontot használtál fel, van még ...]

kld 231 küldetés végrehajtása 231
Alaposan felkészültél mindenre, felrakod a láthatatlanságot, majd felhajítod a krant kampót az őskaptárra, és mászni kezdesz. Ezúttal nem fosztogatsz, nem ölöd meg az utadba kerülő ganüideket, hanem megpróbálsz észrevétlenül beljebb jutni. Óvatosnak kell lenned, mert a láthatatlanság nem garantálja, hogy a rovarszerű lények egyéb érzékszerveikkel nem szúrnak ki. Jó néhány húzós szituációba kerülsz, de mindig sikerül elrejtőznöd, elbújnod egészen addig, amíg nem találkozol két ganüiddel. Az egyik egy paraprotektor a másik egy proaktivátor. Amint belépsz a kamrába, ahol vannak, egyenesen rád néznek, így tudatosul benned, hogy látnak téged. Eddig tartott az osonás, mostantól a fegyvereké a fő szerep.

Ellenfelek: 1 protektor majd 1 ganüid proaktivátor.

Ah, legyőzted őket! Méregeted a fejüket, hogy befér-e a zsákodba, de túl nagyok. A súlyával megbirkóznál, vittél már nehezebb kincset is, de a mérete miatt nem tudod elvinni. Így gyorsan kivágod mindkettőnek az összetett rovarszemét. Azok sem kicsik! Közben érzékeled, hogy felharsant valamiféle riadó. Mindenfelől ganüidek nyüzsgését hallod. Szerencsére pontosan tisztában vagy azzal, merre van a legközelebbi kijárat, így még kislisszolsz, és lemászol azelőtt, hogy elkapnának. Húh, ez meleg volt, de megvan, amiért jöttél. Visszamehetsz a figyelőbe a trigalhoz. [300 pontot használtál fel, van még ...]

be 899 bemész a 899. épületbe
[14 541 120 tapasztalati pontot kaptál.] A tömzsi trigal, ismét a barlang előterében vár téged, amikor belépsz. Vajon ez a barlang is olyan nagy, sok kamrás, mint a tl'urlang kémlelő? Hány trigal lehet itt? Miutan segítettél a kémlelőben, és szóba álltak veled, kiderült, hogy ott több tucatnyi trigal él/lakik/dolgozik. Gyanítod, hogy itt is ez lehet a helyzet. De nincs időd ezen töprengeni, előveszed a ganüid szemeket, és röviden elzümmögöd a trigalnak, hogy mit végeztél, meg hogy a fejek túl nagyok voltak. Ő kicsit sajnálkozik, hogy a fejekkel mennyire többre mentek volna, de talán ez is elég lesz. Egyelőre arra kér, hogy segítsd egy kicsit a hely ellátását. Hozz nekik 10-10 krantszilánkot, kristályszilánkot, szolisz pikkelyt és 1 protokristályt! Megígéred, hogy hamarosan beszerzed ezeket, és elhozod, majd eljössz a barlangból. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt! [2 908 223 tapasztalati pontot kaptál.] Ismét meglátogatod a ganüid figyelőt. Belépve a barlangba átadod a trigalnak a kért tárgyakat. Ő elégedett zümmögéssel veszi át őket. Majd elmeséli, elzümmögi neked, hogy sikerült megvizsgálniuk a ganüid szemeket, amiket hoztál, de rájöttek, hogy ez így nem elég. Kellene még jópár minta az abban a kaptárban élő ganüidekből. Elmondja, hogy pontosan melyik szervüket kellene megszerezned. Legalább 60 kellene belőle. Fontos, hogy ugyanaz az őskaptár legyen. Szerencsére nekik időközben sikerült feltérképezniük azt. meg is kutatja a térképet. Megígéred neki, hogy hamarosan meglátogatod a ganüideket, majd távozol a figyelőből.

Ez a 349. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 27, délre 63 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 899 bemész a 899. épületbe
[8 724 671 tapasztalati pontot kaptál.] Előkészíted a ganüid mintákat, mielőtt bemész a ganüid figyelőkhöz. Amikor belépsz a barlangba, azt látod, hogy több trigal is vár. Bár a testbeszédüket még nem ismered, de izgatottnak tűnnek. Odaadod nekik a mintákat, mire ők zümmögve válaszolnak. A mintákat majd kielemzik, ehhez idő kell, de időközben megtudták, hogy van egy titkos ganüid őskaptár, ahol új, a ragadozók elleni ganüidfajtákat tenyésztenek. Ide szabadult valami idegen világról származó anyag, amitől ez egyik ilyen ganüid irtózatos mutáción esett át. Ezt a ganüidet el kell pusztítani mielőtt teljesen átalakul, és előjön a kaptárból, mert akkor talán a teljes megmaradt trigal kolóniákat megtalálhatja és eltörölheti. Kérnek téged, hogy segíts legyőzni ezt a szörnyet. Megadják neked az őslaptár helyét, és egy vázlatos térképet. Nem tudsz mit tenni, vállalod a feladatot, így elbúcsúzol a trigaloktól, miután megkaptad a térképet és a koordinátákat.

Ez a 350. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 72, délre 159 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 899 bemész a 899. épületbe
Visszamész beszámolni a trigaloknak Zanüid legyőzéséről. A barlangban ismét csak egy trigalt találsz. Elmeséled neki, mi történt, mire a trigal megkönnyebbülten zümmög egyet. Majd elmondja, hogy - hála az általad hozott mintáknak - sikerült megállapítaniuk, hogy egyes ganüidek miért látnak át az illúzió varázslataikon, így most azon dolgoznak, hogy olyanokat fejlesszenek, amik ezeket a ganüideket is becsapják. Talán utána jobban meg tudják figyelni őket, és így idővel megszerezhetik azt a tudást, amivel legyőzhetik a ganüideket. Megköszöni a segítségedet, és jutalmul egy mágikus rúnát ad, ami segíthet a Daxx szörnyei ellenei harcban. Elmondja azt is, hol találod a trigalok városait (a 760, 58 és a 776, 80 környékén), valamint a rúna miatt átlátsz majd azok mágikus álcázásán is. Ott is biztosan tudsz majd segíteni a trigalok népének, és talán megtalálod az utat, hogyan juss el keletre, ahol a trigalok szerint nagy szigetek vannak, rajtuk az éjfattyaknál és ganüideknél is veszélyesebb ragadozókkal. De ott épebben találhatók meg az ősi romok is, és állítólag ott vannak azok a működő dimenziókapuk is, amiken a te világodba jutottak az éjfattyak. Elbúcsúzol hát a trigaltól, és elindulsz az egyik város irányába. [14 541 120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Daxx rúna. (ld. enc.)] [5 pontot használtál fel, van még ...]