HALOTTHÍVÁS (#93 VARÁZSLAT)
A halotthívás varázslattal életre hívhatsz egy gyengébb élőhalottat, és a szolgálatodba állíthatod. Az így animált hullák "elfogott szörnynek" minősülnek. Nem esznek semmit, és feltétel nélkül engedelmeskednek. Beidomításukra természetesen kell némi időt szánni (ID parancs - ha nem vagy tisztában a szörnyelfogás alapfogalmaival, kár is a halotthívást használnod), hogy felismerjék a parancsaidat. A varázslatot egy olyan mezőn kell kiadnod, ahol
friss csatatér, de legalábbis egy kalandozó hullája van, ha
zombit akarsz idézni, és
ősi csatamezőn, ha
csontvázat akarsz hívni. A varázslat elmondása 34 VP-be kerül, anyagi komponense két
isteni könnycsepp.
2014.12.10.
- A felújított halotthívással hívható szörnyek közül nem mind volt jól paraméterezve. Javítottuk, minden halotthívott szörny idomítható valamire. Ezzel egyidőben a bámulatos zombi teherbírása nőtt, míg az árnytündér csontvázé csökkent. A következő helyeken érdemes próbálkozni (akár többször is) a halotthívással: friss. ősi, Thargodan és drakolder csatamező, elhagyatott ház, tómélyi barlang és téridő hasadék.
Nem is igazi nekromanta az, aki nem animál magának egy-két
zombit! A halotthívást halott karakterekre használhatod, valamint csatamezőkön (új "feature":
Thargodan csatamezőn is - kombináld az
életszívás II-vel!). A varázslat elmondása után szolgálatodba áll egy élőhalott, amelyet mindenféle hasznos feladatokkal láthatsz el.
Természetesen az így megidézett lény beleszámít a normál korlátba, amely az egyszerre birtokodban lévő elfogott szörnyekre vonatkozik. Viszont nagy előnyük, hogy nem esznek semmit!
A varázslat anyagi komponense 2
isteni könycsepp.
[ forrás: Alanori Krónika ]