THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TÁRGY)
Ilyen iszonyatot egy 'civilizált' vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az ittmaradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell rálépned (de ezt 9 naponként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is.

*Thargodan csatamezőn 36-os közelharci fegyverszakértelem elérése/megléte esetén egyik közelharci fegyverszakértelem sem fejlődik tovább.

Négyszer jön szörny a csatamezőn:
- első / második / harmadik: mnebolath, zinthurg, charadin fattya, pszi őselementál
- negyedik: tguarkhan, magnetikus praglonc, orkhan thai, taalru, notermanthi

Kincsek pl: kígyóbőr kesztyű, arany, ezüst kulcs, sallank nyíl, mérgezett vashegyű nyíl, szürke bőrkesztyű, kvazár pajzs, Fairlight köpenye, ezüst papi karkötő, csontpálca, zangrozi csizma, smaragd védőgyűrű, pszi kő, tolmokov koktél, manakristály, ékszerek, formázó minták stb.

A csatamezőkön való kutakodás sokkal kisebb mértékben fejleszti a felderítés szakértelmet, mint régebben. A pontos algoritmus a következő: Egy adott körben az 1. csatamező rendesen fejleszti a felderítést, ha az 21. szint alatt van, egyébként csak minimális mértékben. A 2. csatamező csak akkor fejleszt, ha felderítésed 15-nél alacsonyabb. A 3. és késöbbi csatamezők a felderítést nem fejlesztik, sőt, 24. szint felett csökkentik.


Súly : -
Eladási ár : 0 ap
Vételi ár : 0 ap

Miből készíthető/nyerhető ki:
-
Mi kell a készítéséhez:
-
Minek a feltalálásához 
készítéséhez kell :
-