INFRALÁTÁS (#171 VARÁZSLAT)
Nyilván hosszú ideje irigykedsz már a többi pap által használt tünderfényre, míg neked állandóan fáklyákat kell gyűjtögetned. Mostantól azonban ez a gond is megszűnt! Ha belépsz egy labirintusba, automatikusan elmondod az infralátást, fáklyát nem használsz (akkor sem, ha van). Az infralátásnak azonban van még egy előnye: a labirintusban talált csapdák esetén van +2 csapdaészlelésed (és ez a hatás nem lassítja a szakértelem fejlődését). A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és egészen addig tart, amíg a labirintusban tartózkodsz. (Az, hogy a varázslat éppen rajtad van, nincs külön jelölve a karakterlapon.)



A jó papok tündérfényének megfelelője, automatikusan felrakod, ha belépsz egy labirintusba, és ekkor nem használsz el fáklyát. Az infralátás a tündérfényhez képest még egy pluszt ad: kettővel megnő a csapdaészlelésed. Ezt a varázslathot külön nem kell elmondanod, elég ha a labirintusba való belépéskor felraktad, ezután akár több fordulón keresztül kalandozhatsz a labirintusban, az infralátás működni fog, még akkor is, ha felszínre ugrással kiteleportálsz, majd később Pörhemór körével visszatérsz.

[ forrás: Alanori Krónika ]


Típus:
teológia, speciális hatásig tartó
Dornodon, Leah, Chara-Din
Szféra: -
Mentő:
Hatóidő:
-
Hatás:
fáklya nélkül látsz labirintusban, +2 csapdaészlelés
Egyéb:
Max. hatásfok:
0
Használata:
automatikus
TVP költség:
0
VP/PP költség:
8
Anyagi komponens:
-