SZÁRAZSÁG (#48 VARÁZSLAT)
Ellenfeledre szárazságot bocsátva, elpárologtatod a szervezetében levő vizet. Azonkívül, hogy a másik veszít némi életpontot, rettenetesen szomjazni fog. Ez különösen akkor hasznos, ha rálépsz egy másik kalandozóra, és a harc folyamán a szárazságot használod: következő fordulója elején a szomjazás miatt alig fog gyógyulni. Szörnyek ellen a varázslatnak kevés haszna van, velük szemben lehetőleg nem fogod használni. Az anyagi komponens egy csepp víz, és persze el kell költened 6 VP-t.



A szárazság sikere esetén az ellenfél szomjazni kezd, ami -valljuk be- nem egy brutális dolog. Annak idején volt olyan javaslat, hogy csak úgy, bárkire el lehessen lőni a szárazságot, harcon kívûl, de e helyett inkább azt választottam, hogy a szárazságon kicsit pumpáltam: sebzést is okoz (ha már az enciklopédiája említi), komponense mindössze 1 csepp víz. Talán így már érdemes lesz hébe-hóba ellőni, főleg, hogy vp költsége ilyen alacsony, és nagyon nehéz ellene a mentődobást megdobni. Ja, és szörnyekre is lőhetõ, hiszen azok szervezete is dehidrálódhat...

[ forrás: Alanori Krónika ]


Típus:
teológia, támadó
Dornodon, Sheran, Chara-Din
Szféra: fizikai
Mentő:
Hatóidő:
azonnali
Hatás:
D2 sebzés/szint
Egyéb:
Max. hatásfok:
30
Használata:
automatikus (TV, FTV)
TVP költség:
0
VP/PP költség:
6
Anyagi komponens: