VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.


Szint : 14
TP : 1005
Védettség : 20-20-20
Életerő : 86-175
Támadás : 24
Sebzés : 2x 3d5+4
1x 1d4+4

Védő varázslat : ?
Támadó varázslat : jégcsóva vagy vérbeli borzongás vagy villámcsapás
Lőfegyver fázis : -
Spec képesség : mérgez, tüzet lehel, huhog, jeget lehel, kővé változtató pillantás, hősugár (összes vized elpárolog), fantomharc, tűz és villámok csata alatt a kezéből
Komponens / Kincs : -
Egyéb : fantomharc: ha elrontod a mentődobást, az aktuális életpontod 5-10-re csökken
Régió : Kelet, Nyugat
Tereptipus : Labirintus, Sűrű erdő