DORNODON (5)
Jellem : gonosz
Szféra : gonoszság és sötétség
Áldozat : csontszablya (64), dözmöngszív (122), gyenge méreg (26)
Szimbólum: denevér (140): +2 iq

Általánosságban elmondható, hogy érdemes mindig megtervezni, milyen sorrendben és hogyan csinálod meg a küldetéseket. Érdemes minél több küldetés tárgyat hamarabb megvenni, megszerezni még azelőtt, hogy megkapnád a küldetést, így a későbbiekben sokkal gyorsabban teljesítheted a feladatokat.

0) oltár szentelés
Elvben építeni kell és felszentelni, ami 250 TVP, spórolósabbaknak a gyakorlatban elég ha azon a mezőn táborozol, ahol valaki felszentel egy Dornodon oltárt :)

1) áldozz 1 fekete gyöngyöt
Egyszerű küldetés, bolt, aukció.

2) irts ki 1 mákrózsa bokrot
Vágófegyverrel kell, ajánlott hozzá egy minél nagyobb sebzésűt beszerezni, az nem fontos, hogy harcolni is tudjál vele. És figyelj rá oda, a BOKROT kell kiirtani, nem a virágát :)

3) ölj meg 1 alpesi tehenet
Nem probléma, szimpla szörny, idézhető...

4) rombolj le egy világítótornyot
Hegységben lelhetsz ilyet. Ütőfegyverrel rombolandó. Ha lehet csontpálcával, az nyugaton a legjobb erre a célra. Amúgy nem kell egy teljesen épet leverni, elég ha porrá versz egyet, amibe van mondjuk 2-3 TVP építve :) Ha az építek bele pár TVP-t és egyből leverem módszert akarod használni, figyelj rá, hogy az építéshez kell egy dözmöngszív is. A rombolás tvphatékonyságáról lásd 26. küldetést.

5) ölj meg 1 trikornist
Idézhető szörny...

6) lopj 1 mocsári penkét
Nehezebb küldetés, célszerű megszervezni. Nem jellemző tárgy, nem szokott karaktereknél csak úgy előfordulni... Akik nem tolvajok, azoknak javallott KT-ba belépés utánra halasztani, egy karakter (nem KT-társ, tőle nem tudsz lopni :) ) leáll csapda nélkül 1 penkével és te direkt lopással rámész. Krónikában lejött a lopás képlete, abból ki tudod számolni, kb. mekkora lopással (tudatturbó...) célszerű próbálkozni.

7) áldozz 24 ugh mérget
Boltban kapható...

8) áldozz 2 téfea agyat
Boltban, vagy aukcióról szerezhető.

9) ölj meg (DEM, vagy 90 ÉP) egy jó kalandozót
Megbeszéled valakivel, beállsz arénába, vagy csak szimplán 10es agresszió :)

10) áldozz 1 nap szimbólumot
Nyugaton kastplom küldetéssorozat utolsó labirintusában van egy. (52. labirintus 4. refpont) Vagy bolt, aukció, netán egy másik karaktertől ?megszerzed? :)

11) fogj el élve 1 kaffogó hebrencset
Idézhető szörny, a csapdakészítésed pedig megturbózod ha alacsony. Veremmel 5-ös csapdaállítás kevés, 10-es elég.

12) ölj meg 1 gnóm boltost
10es agresszió és bemész egy vegyesboltba. Ha szerencséd van nincs a környéken védőnővér, ha peched, akkor mész a következő bolthoz...

13) érj el 80-as gonoszságot
Jellempont szerzése: lopás, GO, FGO, épületben lény leölése (jól kombózik az előző küldetéssel :) auratrafó, rombolás (ez csak 30-50ig visz, nem tudom pontosan, azon túl nem kapsz érte!), sötét tekercs. Ha már meglenne a 80 mikor a küldetést megkapod, akkor változnia kell egyet. Hogy merre az mindegy, kaphatsz jóságot is, a lényeg utána is 80 felett legyen.

14) áldozz 21 spirituszt
Boltban, aukción kapható...

15) használj mágiatörés varázslatot
38 aranyért tudod megvenni, ha van legalább 3-as taumaturgiád. TV listából nem lövöd el csak ha az ellenfél védővarázsol, így célszerű FTV-vel kiadni az első útba eső szörnyfészekre.

16) áldozz 1 Fekete Kelyhet
Nehezebb küldetés. Az aukción 1000 arany körüli áron van fekete kehely - ha éppen van. Találni nyugati nagyobb mínoszkúpokban, illetve labirintusban (59/39, 63/2/47, 64/30(? ebben nem vagyok biztos), 65/5, 66/33, 67/6) lehet, ha aktív a küldetésed. Mivel később is jól jön, célszerű többet is összeszedni és csak utána leIMádkozni a küldetést! Ha KF-elve van, nem veszi el az imánál a program, így tudsz üresen (vp-ért) imádkozni aktív küldetéssel akkor is ha van nálad.

17) építs 300 TVP-t egy templomomba
Nincs mese, bele kell építeni. Ha 20 alatti TVP-t költesz az EP parancsban, akkor a templom maga ugyan nem épül, de neked számolja az elköltött TVP-t - ez a hogyan is építsen 10-nél több karakter egy templomot című mese :) A küldetést a felszenteléskor veszi teljesítettnek, ehhez nyugaton 5 karakter kell a mezőn, keleten 3 elég. Szenteléskor kapod meg a szent kelyhet (csak az elsőnél, ezen a módon már nem lehet többet szerezni belőle) Célszerű ott lenni a szenteléskor, mert az azon résztvevők +10 hitet kapnak. Aki nincs ott, a küldetést és kelyhet megkapja, de a hitet nem.

18) rombold le egy jó isten oltárát
A frissen kapott varázslat egybőli demonstrációs használata. Az nyüves fehér tákolmány had legyen csak az enyészeté :) Sajnos érhet kellemetlen meglepetés, ha egy Álomőrző lenyomattal védett oltárba futsz bele, így ne vedd biztosra a sikert.

19) imádkozz úgy, hogy pontosan 243 TVP-d van
TPS sok, TPF 243, IM. A lespórolt TVP-t később ne felejtsd el felszabadítani, különben esetleg a köröd végére nem marad TVP-d.

20) áldozz 12 pular kristályt
Bolt, aukció...

21) szerezz 7-es harcművészetet
Ez drága mulatság lesz. Ha nincs HM-ed, akkor mindenképpen kolostorban kell megvenni, ez bemenetelenként 50 arany. Figyelj rá, a tanuláshoz kell 3-as ökölvívás! A gonoszokat nem engedik be alapban a kolostorba, a bemenetel(ek) előtt fel kell húznod a jellemtükröt, és emellett minden be parancshoz elhasználsz egy purifikátor hájat is (ezt automatikusan ha van nálad) "megerősíteni" a jellemtükröt. Ráadásnak első bemenetelre csak információt kapsz az épület használatáról, így a megvétel két bemenetel lesz. Ezután dönthetsz, 1-ről 7-re mivel viszed fel. Elköltesz 7 KNO-t, vagy pedig szintén kolostor. Ha kolostor, akkor ez újabb 13 bemenetel (650 arany és 13 purifikátor háj) lesz normál fajjal, kobuderáknak csak 12, alakváltóknak ellenben 14. Ha netán van szürkeállományod, akkor 1-el kevesebb. (Amúgy apróság, a kolostorba való első bemenetelkor, amikor a használati információt kapod, megetetetik a szörnyeidet, ha az éhhalál szélén vannak, akkor is jóllakottak lesznek.)

22) ölj meg 5 quwarg királynőt
Nem idézhető szörny, így fészket keress. Egészen jól mérgez, ha alacsony a szerencséd számolj a kör végi sebződéssel utána.

23) áldozz 300 aranyat
Egyértelmű küldetés, odamész az oltárhoz, és IM

24) áldozz 1 kristálygömböt
Bolt, aukció 10 aranyas tárgy...

25) érj el püspöki rangfokozatot
Egyértelmű. Amikor megvan a püspöki rang, akkor fogadja el az első IMánál. Addig meg tessék sokat IMádkozni üresben, vagy szimplán túlmenni a többi küldetéssel, és előbb-utóbb meglesz ez is...

26) rombolj 300 TVP-t egy templomba
Lényeges, az teljesen mindegy, te mennyi TVP-t költesz el, ami számit, a templom rombolódjon 300 TVPnyit vagy akkor is jó ha kevesebbet rombolsz, viszont a templom avval 0-ra rombolódik. Ideális eset felépíttetni valakivel 20 TVP-nyit majd 10-15 pontból ezt lerombolni. (Ez minden más rombolós küldetésre is igaz!) Krónikában benne volt a rombolás hatékonysága, röviden összefoglalva, fegyver átlagsebzés (ökölnél ez 6, de kell a kőtörés HM) + esetleges támadás bónusz (ez raptorszablyanál ugye -5!) + a fegyverszakértelem fele. Az így kapott érték függvényében: 1-6 50%, 7-15 100%, 16-25 130%, 26-35 150%, 36-45 200%, 46+ 250%. Ezzel beszorzódik az elköltött TVP, és annyit fog rombolódni a tereptárgy. Mindez a gyakorlatra lefordítva, csontpálcával, a nyugaton beszerezhető legnagyobb átlagsebzésű (22), 1-es ütővel 130%, ha az ütőfegyvered legalább 8-as akkor 150%, ha 28-as akkor 200%. Szóval ez egy nem ütőfegyveres karakternek 231 TVP, ha ütőfegyveres vagy, akkor eddigre még nem biztos, hogy megvan a 28-as fegyverszakértelem, így neked 200 TVP.

27) sebezz sötét halállal legalább 100 ÉP-t
Nyugaton ezt vagy hadroszauruszon (280-320 ÉP, így nem mindig van meg a 300 ÉPje és eleg jó a mentődobása is...) vagy kalandozón tudod megcsinálni, akinek van 300 aktuális ÉP-je. Ez utóbbi szervezés kérdése. Mivel ott a max. ÉP-k messze nem mennek eddig, így olyan valaki kell, aki fel tudja magát vámpirizálni eddig. Keleten szinte bármelyik szörny jó erre a célra :). A kalandozó már csak azért is jobb választás, mert egy jól irányzott szopókő erőset javít a bejövési esélyen is :)

28) ölj meg egy legalább 15. szintű jó kalandozót
Elég ha DEMezik. Megbeszéled valakivel, vagy 10-es agresszió. Jól összekapcsolható az előző küldetéssel, persze ehhez kell tudnod beleverni 200 ÉP-t közelharcban a 100-as sötét halál után még :)

29) érj el 300-as gonoszságot
Lásd 13. küldi.

30) fogj el élve egy ezoterikus mardelt
Idézhető szörny. Ketreccel illetve veremmel lehet elfogni, relative magas csapdakészítés kell hozzá, ajánlott a 20+

31) ölj meg 3 velociraptort / jégtrollt / bávatag golombárt
Három lehetséges szörny van. A raptor idézhető, illetve az őslényparkban is jön. A golombár erdőben jön, nem idézhető Amióta a sheran KT kifejlesztette a golombárok védelmét, azóta T parancs kell a megtámadásához, és ha megölsz egyet, akkor jó sokat sebez rajtad a csata végén. A jégtroll pedig magas hegységben lelhető fel, illetve idézhető is...

32) áldozz 3 esszenciakristályt
Nyugaton problémás küldetés, keleten gyakorlatilag 3000 arany. Ennyiért tudod megvenni liciten.

33) költs el egy körben 300 VP-t V paranccsal
Azt a varázspontmennyiséget is számolja amit a küldetés megkapása ELőTT de még a megkapás körében költesz el! (Egy-két teleport, oltárteremtés, meg sötét ceremónia, és máris megvan.) Tehát megteheted hogy elköltöd a 300 VP-t majd leimádkozol egy másik küldetést hogy megkapd ezt a küldetést majd még egy imával azonnal teljesíted is! Sok VP-t lehet könnyen elkölteni unkreációval például, csak nézz ki egy nagy TVP értékű tárgyat. Nem kell hogy nálad legyen!

34) irts ki 1 borkonyó cserjét
Keleten lévő növény, átúszást igényel, hogy megcsináld. Mandibulakaszával, 18as vágóval 27 TVP, pengepajzs, 20as vágóval 31 TVP. Ezek, meg a 26. pont alapján kiszámolható lenne elvben másra is, a gyakorlatban nem, mert mintha Miklós rosszul írta volna le a képletet, mert így ránézésre a borkonyó cserje 40 TVP, ami a pengepajzsra jól ki is jön, ellenben a mandibulakaszánál 150% kellene, és a képlet szerint erre még csak 130% járna. Hacsak nincs a kaszának +4 támadása, ami nem szerepel az encében :) Vagy valami más :)

35) imádkozz a csatorna keleti partján
Egyértelmű...

36) irts ki egy Szent Tölgyfát
Mandibulakaszával, 18as vágóval 136 TVP. Másra való kiszámolásról lásd 34. pont, bár hogy miként jön ki pont 136 TVP... 130%os rombolásnál 176 TVP-s lenne a fa, 150%osnál 204 - egyik se túl valószínű, én 200-at valószínűsítek, és valahol egy kerekítési problémát :) Figyelj rá, hogy a druida, aki ültette ne legyen alatta, mert akkor nem tudsz rombolni :) Meg ha lehet az Álomőrző lenyomatosakat is kerüld, ott se sok sikered lesz..

37) irts ki 5 álomvirágot
Kőkés, 18as vágóval 27 TVP. Másra való kiszámolásról lásd 34. pont, ez elvben egy 27 TVP-s növény (100% rombolás a kőkéssel a fentiek szerint elvben) Egyszerű küldetés, szerezz egy főnixtollat (nem lesz nehéz :), odaállsz egy Dornodon oltárhoz, aztán ötször az alábbiak (figyelj, hogy az ültetés 10 TVP és 2 TU!): h 563 használod az 563. tárgyat Előkotorsz a zsebedből egy álomvirág-magot, és a földbe nyomod. Rögtön csírázni kezd, tudati pátyolgatásodnak köszönhetően! Elhasználtál egy főnixtollat (-2 TU). [10 pontot használtál fel, van még ...] rm 6 395 rombolsz a 6. tárggyal a 395. tárgyat Szétvágod, szétcsapdosod a növényt! Ez se hajt több bimbót. Ezen a mezőn megszűnt az álomvirág. Gaztetted jutalmaként materializálódik nálad egy főnixtoll. [27 pontot használtál fel, van még ...] Ezután egyből mehet is az IMa. Ha lehet az Álomőrző lenyomatos mezőket kerüld, mert ott maximum ültetni tudsz, de neked nem pont ez a célod :) Figyelj rá, hogy te a bokrot akarod kivágni és nem az álomport :)

38) áldozz 1 kvazár sisakot
Bolt, aukció...

39) MUTASS BE 9 szopókövet
Rálép szopógödörre, legyárt, oltárt teremt, IM. A szopókövek nem tűnnek el, érdemes három VV 88 88 88 parancsot kiadni IM után; majd mehetsz isten (Dornodon :) hírével... A kreációval létrehozott szopóköveket az áldott kő nem semlegesíti. Esetleg kicsit trükközöl és kihagyod a szopógödröt, lásd 52. küldetés, a szopóköbeszerzési lehetőségekről :)

40) ölj meg 3 Raia szent lovagját
Keleti, meglehetősen gyakori szörny, van fészke is. Arra figyelj, ha eltalál, akkor ütésével 1 papi hitet szív, így vagy ne találjon el, vagy hálózd be.

41) szerezz 12-es titkosírás szakértelmet
Vagy sok TVP vagy sok KNO. Válassz... :) Ha TVP, akkor egyrészt phua kúpozz, másrészt meg "TIM sok" parancs mínoszkúpon! Ott egy parancsból el lehet költeni 4-500 TVP-t is... (kb 200 TVP-ért nő meg 1-el a szakértelem)

42) áldozz 10 kvazárt
Bolt, aukció...

43) érj el 666-os gonoszságot
Lásd 13. küldi

44) ismerj 300 tárgyat
Egyértelmű, ismerj annyit. Referenciában látod mennyit ismersz, ha kevés, akkor kérjél ismerősöktől, adják át amit ők ismernek, Te meg nem. Arra figyelj, egyszerre maximum 10-10 szörny, illetve tárgy információt tudsz egy táborozás alatt kapni. No meg persze ott van még az agyletapogatás is...

45) érj el 5%-os halhatatlanságot
Királyi küldetéssorban a drakolder megölésekor éred el.

46) kutasd fel személyes áldásomat
79. labirintusban van a 9. refponton.

47) fogj el élve egy triklem drakoldert
Az is jó ha megölöd. 94. labirintus.

Az előző hármas küldetés az a "mágikus 3as", ami sokáig megakasztja a karaktert (gyakorlatilag amíg a királyi labirintusokkal majdnem végez), így megfontolandó a korábban kapott isteni küldetés ellövése. Én itt azt tanácsolom, azt döntsd el, mennyire fontos neked a 2 küldetéssel később megszerezhető vadászat. Ha kell, akkor használd el az isteni küldetést, ha ellenben megvagy nélküle is, akkor tartogasd későbbre, keményebb küldetésekre. Ha ellövöd, melyikre lődd el? Szerintem a kapható varázslat alapján dönts. Ha kihívás tornyából még nincs VV-d, akkor ez erős érv az 5% mellett, ha nagy sebzésre lesz szükséged akkor az armageddon, azaz a drakolder kilövése, míg ha csak szimplán KNO-ra/TNO-ra hajtasz, akkor a kisebb kívánság megszerzése, mert ezzel időt nyersz a használatához (fél évenként egyszer lőhető el...) Szerintem magában egyik sem éri meg az isteni elhasználását, csak akkor vedd fontolóra a kérdést, ha ezzel el tudod érni a vadászatot!

48) ölj meg 1 taalrut
Nem idézhető. Mágikusan kell sebezni. Thargodan csatamezőn jön főszörnyként, vagy SF-en mezei kóbor lény. Hálót lő, ezt nem árt lementeni, ha meg akarod ölni :)

49) imádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP-d van
TVP kérdése a dolog, kell legyen ennyi TVP-d. Ezen túl lásd 19. küldetést.

50) imádkozz úgy, hogy 15 körig nem csatamezőztél
Visszamenőleg is számolja a program, így érdemes rá készülni, ha úgy érsz ide, hogy előtte nem csatamezőztél 15 körig, akkor egy szimpla IM és mehetsz is tovább.

51) áldozz 15 dözmöng szívet
Bolt, aukció...

52) hozz létre 7 szopógödröt
Kicsit ciki küldetés, mert a gödör kreálás komponense 4 szopókő, azaz ehhez a küldetéshez kell 28 szopókő. És ugye egy mezőre nem lehet lerakni őket, így lépni is kell a kövekkel. Ezért, amiután megcsináltad őket, KF-eld, el ne pattogjon el. Alacsony szerencsével veszélyes szörnyekre BA, és lép kreál, lép, kreál... Mindez ráadásnak gödrönként 10 TVP-be és 60 VP-be is kerül. Kellemes feature, ha elszúrod valahogy, és marad nálad a köröd végén szopókő, akkor a kör végén a maradék szaporodhat, így a fölösleget később el kell tüntetned. Na és most hogy kiszörnyülködted magad, milyen macerás is mindez, ha ráér a megcsinálás több kör alatt, akkor egyszerűen vegyél a boltban 28 kaját, majd menj vissza a kedvenc tápsorodra. Egy szimpatikus helyen megállsz, 4 kajából kreálsz 4 szopókövet, majd teremtesz egy gödröt. Következő fordulóban ismét (ha lehet másik mezőn :), így 7 forduló alatt megvagy vele. Figyelj rá, egy körben maximum 6 tárgyat lehet kreálni, ezért ne is akard így egy kör alatt megcsinálni! A kreációval létrehozott szopóköveket az áldott kő nem semlegesíti.

53) áldozz 1 Rughar gyűrűjét
Licit, 800-900 arany körül van fent.

54) ölj meg 1 aranyfecskét
Idézhető szörny, és van a 95. labirintusban is.

55) áldozz 4 mihlanilt
Magadnak kell beszerezned, nem átadható. Átmész SF, és grejzírnél ásol. Ha lehet Trákin csákányával.

56) ölj meg 1 Sötétség Hercegét
Idézhető szörny. Vagy SF, másznivalóban, labirintusban van.

57) mutasd fel a Tudás Könyvét
95-ös, 97-es labirintusban találsz egyet-egyet. A 95-ösből ha kihozod, azt a palotában el fogják venni a következő küldetéshez, így vagy addig imádkozd le, amíg az nálad van, vagy később a 97-esből ki kell hoznod.

58) áldozz 1 szívkeresőt
Aukció, kb, 250 arany.

59) imádkozz ismét úgy, hogy 15 körig nem csatamezőztél
Lásd 50. küldetés.

60) ölj meg 3 woorgardot
Mire ideérsz nem lehet probléma a megölése. Annál inkább, hogy találkozz vele, mert nem idézhető...

61) használj 15 alkalommal armageddon varázslatot
1500 VP, 15 lótuszvirág. Van javasolt helyszíne is, a 98. labirintusban elég sok thargodan berzerkerrel lesz dolgod, és ha nem vágófegyveres vagy, akkor armageddon (vagy pusztító végzet) nélkül úgyse igazán boldogulsz...

62) imádkozz félisten hatalmú felszentelt főpapként
Ha nem IMádkoztál sokat "üresbe", akkor ezzel elleszel egy jó ideig, de egy igazi Dornodon papnak ez a küldetés csak egy sima IMa, mire ideér, már rég magasabb a rangja :)

63) áldozz 5 manakristályt
Vagy megspórolod a királyi labirintusban összegyűjtöttekből és másutt találtakból, vagy licit, kb 1000 arany/db áron mindig kapható.

64) áldozz 3000 aranyat
Csökkentsük a játékban lévő aranyat projekt egy újabb eleme, nincs mese, ki kell pengetni...

65) imádkozz úgy, hogy a max. pszi pontod min. 200
Egyértelmű, érd el a 200as max pszi pontot. Vagy magas pszi elérése eddigre, vagy pedig pszi katalizátor fejre, és pszi kövek benyelése.

66) imádkozz úgy, hogy halhatatlanságod min. 10%
Szintén egyértelmű, el kell érni. Ehhez a 98. labirintus kikutatása kell és utána leadni még a királyi palotában Sir Argothius megtalálásának küldetését.

67) áldozz 2 univerzum nektárját
Liciten szokott lenni, vagy egyszerűen legyártod. Eddigre már illik tudni összeszedni a legyártásához szükséges szörnykomponenseket...

68) ölj meg 5 Raia angyalát
Van fészke SFen, több is. Amire figyelj, életpajzsozik, így ha pusztító végzetet használsz, akkor kell az elnyelés. Anélkül pedig nem igazán fogod tudni megölni, így jobb ha előre betervezed a 7200 aranyas kiadást rá...

69) szerezz VP-t áldozati oltárnál
Szörnykomponenseket kell áldozni az áldozati oltárnál AL paranccsal. Előbb-utóbb meglesz a küldetés is. Ilyen áldozással lehet megkapni a vámpírvér nevű varázslatot, így addig ALdozgass, amíg mind a küldetés, mind a vámpírvér meg nincsen. Utána már nem érdemes, nem kapsz érte értelmes dolgot. Én anno olyan 120 arany értékű komponenst ALdoztam egy parancsból, általában hatosával a sárkánypikkelyt, a sárkányfogat, vagy a thargodan eszenciát...

70) ölj meg 1 márvány sárkányt
Nincs mese, megölöd. :) Elnyelést húz, így nem érdemes próbálkozni a fehér glóbusszal, a mentőt meg kell dobni a lehelet ellen. Vagy hálózd be. Bár mostanra azért el kéne tudnod érni, hogy megdobd a mentőt... Ja és idézhető is.

71) áldozz 10000 aranyat
Sok az aranyad, ide vele. Nem, ne tiltakozz, látom hogy sok(k), nem kell ez neked... :) Szóval újabb harács vágj hozzá jó képet, és készülj fel rá előre.

72) keress egy tanítványt
Kell egy MÁSIK Dornodon hivő karakter, aki nálad legalább 10 szinttel alacsonyabb, de minimum 20. szintű. Neki átadod a szimbólumodat, ő visszaadja (nem muszáj, de neki minek, van sajátja :). Ezután már csak várnod kell, és amint a kiszemelted meglépi a 3. szintlépését, máris mehetsz IMádkozni. Szintszívásos trükközés nem megy, valóságosan meg kell lépnie a 3 szintet.

73) ölj meg 1 Elenios avatárját
Itt a legfőbb problémád nem a megölésével lesz (öregít, FT-s!), hanem mire találsz valakit aki idéz neked... Kévés az elenios hívő, kevesebb mint a Dornodonos, így közülük akinek kell Dornodon avatárt ölni (pfuj...) az hamar letudja egy szerencsés Dornodon pappal barterezni a dolgot, a többi Dornodonitának csak drága aranypénzekért lesz meggyőzhető...

74) ölj meg 1 Raia avatárját
Egyszerűbb dolog, itt könnyebb lebarterezni a kölcsönös idézést egy raia hívővel.

75) ölj meg 16 áldott okerónt
SF-en jön, van fészke is, és még idézhető is, nem lehet probléma.

76) áldozz 5 vortex amulettet
SF-en másznivalóban, sárkanybarlangban vagy thargodan táborban tudsz találni, netán megveszed licitről. Mondjuk mire ide eljutsz, már általában találtál eleget.

77) áldozz 2 esthari rubint
220+os küldetés, az esthar területen lehet találni. Átadható... Ládikóba dobva 50 arany, és nem is ér többet, már van a játékban dögivel belőle és egyre több lesz, ne adj ki rá vagyonokat.

78) ölj meg 1 rd'alv lélektiprót
Talán a legszemetebb éjfatty... Legtöbb életpontja neki van az éjfattyak közül, és a nagy összsebzésen (armageddon, lehel, üt) túl a tűzleheletét esélytelen menteni (és persze elnyelést is használ, csak hogy örülj), így készülj a tárgyaid elégésére... Éjfattyak végzete (kell hozza 90-es taumaturgia), és jó nagy közelharci sebzés kell a megöléséhez, bele kell sebezni a végzet után még 1800 életpontot. És persze eközben túlélni az, amit kioszt, ez pedig egy 300-as armageddon és egy 300as tűzlehelet után már nem is olyan egyszerű, javasolt az 1000+ életpont...

79) válts át 400 fejlesztési pontot képességpontra
A 220+ területeken szerezhető a fejlesztési pont, ott egy szörny megöléséért a TP-n kívül 1 fejlesztési pont is jár. Ebből látható, ehhez a küldetéshez 400 szörnyet kell ott megölni. Kicsit kevesebb is elég, van olyan tárgy amit használva fejlesztési pontot ad és a tárgy megsemmisül, de ne számíts rá, hogy ebből olyan sokat találsz, illetve az ottani területeken kapott küldetések megcsinálásáért a leadásakor szintén jár fejlesztési pont, 4-14 között általában. Lásd a hyper ide vonatkozó részeit...

80) ölj meg 10 tarajos mandragot
A 220+on esthar területen található szörny. Van fészke, mégpedig jó helyen, 244:47 mezőn, amitől nem mesze van a küldetésadó hely a 242:44-en, így kis odafigyeléssel mire végzel az ott kapott küldetéssorral, megvan ez is.

81) mutasd fel a dalebgad kristálykulcsot
A 220+ területeken szerezhető, minden területen az utolsó labirintusban. Így a küldetés leimádkozásához meg kell csinálnod legalább egy küldetéssort.

82) imádkozz, ha zárnyitás és csapdaészlelés szakértelmed egyenlő
Problémás küldetés. Aki tolvaj annak az észlelése az egekben, és ha még mellé kulcsozott is, akkor zárnyitása meg sehol. De lehet fordítva is, aki zárnyitóval nyit mindent és nem lop... Most már elvileg meg lehet csinálni tudatturbó segítségével is, illetve van még a csapdaészlelés varázslat, ha a zárnyitás a magasabb. Na meg persze KNOzhatsz is...

83) ölj meg 10 csupaszbőrű macloghot
Bo?adhun területen élő szörny, fészke jelenleg nem ismeretes. Idézni sem lehet. Dombságon jön, ha szerencséd van. Ha van IM-re szörnyed, akkor dombságra egy oltár, és sok-sok IM. Az agyfröccsentő meg a végére a puszipajtásod lesz :)

84) áldozz 3 vörös immunitáskövet
Jelenleg nem ismert se az, hogy mi az az immunitáskő, se hogy hol szerezhető. Sejtéseink szerint kyorg területen lesz valahol megtalálható, és a többi isten hasonló jellegű küldetése miatt (kék, barna, stb. immunitáskövek) valószínűleg nagyobb mennyiségben. (bár ennek kicsit ellentmond, hogy eddig egy darabot se látott senki...) És valószínűleg a különféle leheletek ellen ad plusz mentődobást (pl vörösnél sanszos a tűz...).

85) készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
Ha nem vágnak ki 1 ÉP-vel Zarknod piramisából, akkor tudsz csináltatni ott páncélt magadnak. Ehhez csak tudnod kell miből készül (csekélység, 1000 lehetőség van), és az alkotórészeket (a faji drágaköved - ez átadható, bo?adhun fétis - ez is, kyorg relikvia - ez nem, de a piramisban két darab cserélhető egy random harmadikra, árnytünde tekercs - itt se átadás se csere, találnod kell) leadod plusz még 5000 aranyat. Igazán aprópénz, tudatosítsd magadban előre, a teljes páncél szett majd 45K arany lesz, bár ez nem kell ehhez a küldetéshez, itt elég egy elkészítése is, de Zarknod piramishoz később valószínűleg kell mind...

86) ölj meg 10 a pusztában kódorgó neves szörnyet
220+on a pusztában jövő szörnyek közül némelyiknek van neves változata, abból kell tizet likvidálni, az hogy melyiket, az teljesen mindegy és ugyanabból lehet többet is. Ritkán is jön ilyen, és keményebb is mint a mezei változata, kellemes küldetés, eltart pár fordulót...

87) hozd el a Síkok Kulcsát
Ezt a tárgyat egy megfelelő faji ékkőért, egy bo'adhun aranygömbért, egy rakshiir bazokáért és egy kij tekercsért készítik el Zarknod ónixpiramisában. A munkadíj 5000 arany.

Köszönet KWS-nek az anyagért.