Avatárok ligete (861. épület)

Épület koordinátája: [692,64]

be 861 bemész a 861. épületbe
[898 127 tapasztalati pontot kaptál.] Hmm, talán a Sheran avatárjainak nyújtott segítségeid tárgyi bizonyítéka elég lesz ahhoz, hogy beléphess az Avatárok ligetébe! Legalábbis más ötleted nincs a bejutásra - gondolod, miközben ismét kilépsz a dzsungelből, és a liget közepe felé veszed az irányt. Mikor Kagg ismét az utadat állja, te csak felmutatod az entmedált, Gemina övcsatját és a teknős totemet. A hatalmas sárkánykígyó erre morcos képpel bólint egyet, majd félreáll előled. Így ismét alkalmad nyílik felmérni a ligetet. A két teknős mellett látod Breggemammát, az ősvarangyok ősanyját. Kicsit sok az "ős" errefelé - villan át az agyadon. - Mellettük egy hatalmas fa mozdul meg, akiben Fangodrinra ismersz, az ent őrzőre. Távolabb Fetust látod, az óriási targantulát, aki most kevésbé tűnik haragosnak. Legnagyobb meglepetésedre Gubbancsot, a gigászi gubóhernyót is megpillantod a tisztás szélén. Eddig úgy tudtad, Sheran avatárjai nem tartják értelmesnek, így rejtély számodra, hogy ő mit keres itt. Geminát, az elf avatárt is észreveszed. Lowarax, az ősi méregsárkány pedig Kagg mellett áll, mintegy fölé tornyosulva, talán a hatalmát próbája fitogtatni. Észreveszel még két ismeretlen alakot is, egy nerubot és egy alakváltót. Fywlt azonban sehol sem látod. Miután alaposan körülnéztél, Gemina lép oda hozzád, és megszólít.
- Üdvözlet síkvándor. Látom, a Földanya ideirányította lépteidet. Éppen időben! Társaimmal azon tanakodtunk, hogy mitévők legyünk. Már átkutattuk az Isteni Síkokat, de Élet anyának a nyomára se bukkantunk. Jártunk a Víz síkján, ahol Goanhaud-lu őrült álmai elmúltával kissé nyugodtabb az élet. Beszéltünk a Hadak Urának avatárjaival a Föld síkján, és a Dalololó Úrnő komornáival a Levegő Síkján. A Tűz síkját, a Negatív létsíkot és a Káosz síkját rituálékkal derítettük fel, de sokat elmond a dologról, hogy sem a Pusztító, sem a Holtak Ura, sem a Káoszúr nem akadályozta ezt meg. A Pozitív síkot Raia angyalai kutatták át, a Mágia síkjáról pedig Fairlight főmágusai tájékoztattak. Semmi eredmény. Más helyeken kerestük hát Földanya nyomát, és rá is bukkantunk valamire. Ismeretlen okok miatt Ghallára ment. Nem egy avatárját küldte, hanem személyesen látogatott el egyik hű népéhez, a nerubokhoz. Érthetetlen, mivel az ősidők óta nem lépett be személyesen Ghallára. Mi nem hagyhatjuk el az Élet földjét, mivel az Életanya távollétében nekünk kell biztosítani itt az Egyensúlyt. Pont ezért jönne jól egy síkvándor. Te már többünknek segítettél, bár tudom, hogy néhány társunkkal nem volt békés az első találkozásod, de remélem, félreteszitek a múltat, és a közös cél érdekében képesek lesztek együttműködni - néz különös tekintettel Fetusra, Lowaraxra és Kaggra. Mikor beleegyezően bólintasz, megadja a pontos helyet a Kiégett Földeken.
- Ez egy kisebb nerub falu a Rothadás erdejének mélyén. Már régóta nem adtak hírt magukról, még a Hetek sem látogatták meg már évek óta. Ott kellene körülnézned. Vigyázz azonban, mert nem lesznek barátságosak egy idegenhez! Megígéred, hogy mielőbb megvizsgálod a helyet. Még sok minden érdekelne az avatárokkal, Sherannal és az Élet földjével kapcsolatban, nem is beszélve azokról az isteni síkokról, ahol még nem jártál, de nem nagyon van kivel beszélned, mivel az avatárok egy darabig csendben meditálnak, talán telepatikusan kommunikálnak is egymással, majd sorra elhagyják a ligetet. Mikor egyedül maradsz, te is inkább belépsz a dzsungelbe, ahol várnak a további kalandok.

Ez a 294. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 447, délre 162 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

*A belépéshez a Gemina övcsatját és az entmedált le kell venni, nem lehet KF-elve.

be 861 bemész a 861. épületbe
[1 496 880 tapasztalati pontot kaptál.] Itt az ideje, hogy felkeresd ismét az Avatárok ligetét, így a sűrű erőből kilépsz a ritkás fák közé. Ezúttal csak Geminát, Doemont és Fangodrint találod a ligetben. Üdvözlöd őket, majd beszámolsz neki, mit tapasztaltál a nerub faluban. Fangodrin mély hangon dörmög magában, Doemon csak elmélyülten hallgat, Gemina válaszol neked.
- Igen, bennünk is felmerült, hogy a támadások közös pontja a káosz, és nyilván mindenki egyből Chara-dinra gondolt, de az "Ősbéka" is megkötötte a paktumot a többi istennel együtt, ami összefogásra készteti őket, míg az új Ellenséget le nem győzik, vagy el nem űzik. Ezenkívül magunk is meggyőződtünk arról, hogy az Ősanya nincs a Káosz síkján. Már korábban tanakodtunk erről, de a nerubokról hozott híreid megerősített bennünket abban a meggyőződésben, hogy Életanyánk a Sötét Földön tartózkodik. Számtalan sík és világ van az univerzumunkban, melyek nagy részét te nem ismered, de még olyan is akad bőven, amiket mi sem. Mégis úgy gondoljuk, hogy Életanyánk a jelenleg központban levő síkok, azaz az isteni síkok, a Sötét Föld és Ghalla egyikén tartózkodik. Ebből az isteni síkokat kizártuk, Ghallát is majdnem teljesen, marad a Sötét Föld. Ami már csak azért is valószínű, mert a Káosz síkját leszámítva a Sötét Földön a legerősebb a káosz jelenléte. Az azonban már tényleg rejtély, hogy ha ott van, akkor miért nem ad hírt magáról. Mindenképpen meg kell találnunk őt! - mondja már szinte kétségbeesetten. - Át kellene hát kutatnod a Sötét Földet! Tudom, hogy irtózatos feladat, de talán jó kiindulás lehet, ha Sárkánytűzben megpróbálsz érdeklődni, hátha elcsípsz valami olyan információt, ami ad némi támpontot a kutatáshoz. Milyen nyomokat keress? Nos, Földanya jelenléte sehol sem marad észrevétlen, még akaratlanul is mindenhol hagy nyomokat. Ahol csak megfordul - legyen az akár a Sötét Föld legkiégettebb vagy legsivatagosabb része - növények nőnek, elburjánzanak, az élőlények meggyógyulnak, felfrissülnek. Azt javasoljuk, ilyenek után kutass. Ha bármit találsz, gyere vissza hozzánk, és megbeszéljük a további lépéseket! Megígéred az avatároknak, hogy sürgősen elmész a Sötét földre kutakodni. Majd még beszélgettek egy kicsit, de Doemon továbbra is szótlan, Fangodrin csak mormog, Gemina pedig jól láthatóan ideges, így hamarosan elbúcsúzol tőlük, és ismét belépsz a sűrű dzsungelbe. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 152 parancsot kell kiadnod a 310, 64-es koordinátán.]

kld 152 küldetés végrehajtása 152
Igaza van Geminának, a thargodan kufárokkal mindig lehet alkudozni, de jobb, ha mindezt valami nagyobb hatalmú thargodan álcájában teszed. Szerencsére elég képzett mágiahasználó vagy már ahhoz, hogy ne valami sokad rangú thargodan álcáját tudd csak magadra rakni, mint kezdetben. Ezúttal már jobban tudod formálni az illúziókat, jobban ismered a thargodanokat. A túl magas rangú álca természetesen gyanús lehet, így egy kisebb rangú lord testőrének álcázod magad. Azzal biztosan nem mer kekeckedni egyetlen kufár sem. Persze a kufároknak fizetség is kellene, ingyen nem fognak neked még információt sem adni. Elgondolkozol, mi is jöhet szóba, majd eszedbe jut a lélekesszenica. Azoknak szép értéke van a Sötét Földön, és egy kufár biztosan sokra értékeli, mivel jó csere alap. Talán száz darab elég is lenne belőle! Szerencsére van nálad elegendő mennyiség, így előveszed, majd belépsz a boltba. Az izzószemű kufár hamar előkerül, és már a szokásos "Mi kell, te féreg?" kiáltással köszöntene, de aztán észbe kap, és némileg tiszteletteljesebb tónusban üdvözöl. Érdeklődsz tőle, hogy mostanában halott-e valamilyen hírt, miszerint szokatlan növényburjánzásokra, különös növényekre bukkantak a Sötét Földön. Hosszas alkudozás után végül a 100 lélekesszenciáért cserébe elárulja, hogy az egyik déli sivatagból új, különös növények felbukkanásáról halott. Ad egy egyszerű leírást, merre keresd a sivatagot, és merre a különös növényeket. Gyors voltál és hatékony, így elégedetten távozol. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 153 parancsot kell kiadnod a 395, 122-es koordinátán.] [50 pontot használtál fel, van még...]

kld 153 0 0 küldetés végrehajtása 153
A kufár útmutatása alapján a sivatagot megtaláltad ugyan, de elég hatalmasnak tűnik. Persze talán valami növényt a sivatagban nem nehéz észrevenni, de ha egy apró virágról van szó, az már komolyabb feladat. Az a nyavalyás kufár semmi közelebbi információt nem adott a növényről, te pedig elfelejtetted erről kérdezni. Fárasztó munka lesz, az nem kérdés, de ideje elkezdeni . Alaposan átkutatod a sivatagnak ezen részét, és mivel profi felderítő vagy, egészen biztos vagy benne, hogy itt bizony semmilyen növény nincs pár fekete kaktuszon és ében tobozon kívül. Az a nyavalyás kufár átvert! Ha egyszer visszamész hozzá, lesz ott ne mulass! Márpedig kénytelen vagy visszamenni. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 154 parancsot kell kiadnod a 310, 64-es koordinátán.] (Önanalízis: +12% felderítés.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: felderítés szakértelem 650 szint. [400 pontot használtál fel, van még ...]

kld 154 0 0 küldetés végrehajtása 154
Itt az ideje, hogy számon kérd a kufártól, hogy miért vert át. Persze nem ölheted meg, két okból sem. Egyrészt akkor elmúlna az illúzió, ami a végedet jelentené itt, egy thargodanoktól nyüzsgő helyen, másrészt akkor kitől szereznél infót. Bár azért elgondolkozol a dolgon. Az akció után gyorsan eltereportálhatsz, és Északtűzben, meg Lávafolyóban is van kufár. Végül lehiggadsz, és elveted az ötletet. Az viszont biztos, hogy további alkualapra van szükség. Eszedbe jut az adamantit. Bár te már régen túl haladtad ezt a fémet, hiszen már a titanit tárgyaidat is intarzitra cserélted, de az adamantitnak még mindig nagy értéke van a Sötét Földön. Talán száz darab ebből, és kapsz valami használható információt! Előrelátó voltál, így van nálad elég belőle. Morcos képpel lépsz be a kufár boltjába, aki ismét "férgezni" akar, de gyorsan felismer. Igazi thargodan módra kéred rajta számon az átverést, azaz a fejét néhányszor bevered az asztalba, ami ripittyára törik, ezután lekensz neki még néhány csonttörő pofont, majd némi alkudozás után már meg is egyeztek. Száz adamantitért cserébe ezúttal valódi információt kapsz: egy északi sivatagban virágzó, füves rétet fedeztek fel. Na, ezt már meg kell nézned! Még megfenyegeted a kufárt, hogy ha ismét átver, akkor Erughar kínzókamrájában folytatjátok tovább a beszélgetést, majd kiviharzol a boltból. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 155 parancsot kell kiadnod a 392, 7-es koordinátán.] [50 pontot használtál fel, van még ...]

kld 155 0 0 küldetés végrehajtása 155
Nem nehéz megtalálnod a kufár által említett virágzó rétet, hiszen egy sivatagban elég feltűnő jelenség. Ezúttal nem vert át, valóban, egy apró virágokkal tarkított, jó nagy füves rész virágzik a sivatagban. Ilyent évezredek óta nem láttak a Sötét Földön. Ez lesz a jel, amit Gemina említett! Már csak körül kellene nézned a környéken, hogy bármi nyomot vagy információt találj Sheranról! Ahogy nézelődsz a réten, folyamatosan motoszkál valami a tudatalattidban. Aztán egyszer csak beléd villan. Ez a rét és a virágai pont olyanok, amik normál esetben is nőnének Ghallán. Talán nem is Sheran itt jártától, vagy közelségétől sarjadtak ki? A gondolatokat tett követi, szakképzett rúnamágus lévén nekiállsz analizálni a környék manahálóját. És valóban! Egyértelmű bizonyítékát találod, hogy itt bizony rendszeresen használtak és használnak esőidézés varázslatot. Nem kétséges, hogy valamely túlbuzgó, Sheran vallású kalandozó műve ez a rét. Rossz nyomon jársz, de legalább a kufár nem vert ismét át! Irány vissza hozzá, talán még van neki más információja is! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 156 parancsot kell kiadnod a 310, 64-es koordinátán.] [+12% tau] Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: taumaturgia szakértelem 2600 szint. [200 pontot használtál fel, van még ...]

kld 156 0 0 küldetés végrehajtása 156
Nincs más hátra, újra meg kell alkudnod a kufárral. Legutoljára már nem vert át, ez is haladás! Bár az információja nem volt számodra használható. Elgondolkozol azon, hogy mit is tudsz még neki felajánlani. Toxyl! Ez az, ennek a gyilkos erejű méregnek nagy keletje van a thargodanok között. Persze nyilván most sem fogja száznál kevesebbel beérni! Előrelátó voltál, így van nálad elég belőle. Ezúttal békésebben lépsz be a boltba, mint legutóbb az átverésed után. A kufár már óvatos, előbb megnézi ki jön be hozzá, mielőtt a szokásos "Mi kell, te féreg?" frázissal köszöntene. Kicsit elsápad, mikor megismer, de aztán látja rajtad, hogy nem vagy asztal- és csonttörő hangulatodban. Némi alkudozás után 100 toxylért cserébe újabb lehetséges nyomot szerzel. A Sötét Föld egyik hatalmas hegységében, az égig érő csúcsok között, különös, sosem látott dzsungelszerű növényzetet fedeztek fel a kufár ügynökei, akik egy onnan nem messze levő viharóriás barlangba igyekeztek némi üzlet reményében. Ez az! Ez kell neked! Nagyon vigyázol, hogy ne üljön ki az arcodra az elégedettség, miközben leszámolod a toxylokat a kufárnak. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 157 parancsot kell kiadnod a 345, 95-ös koordinátán.] [50 pontot használtál fel, van még ...]

kld 157 0 0 küldetés végrehajtása 157
Könnyen ráismersz a kufár által említett hegycsúcsra, elég jellegzetes. Amikor távcsővel körülnézel, a távolban a viharóriás barlangot is látod. És valóban, egy szűk szurdokban megpillantod azt, amiről a kufár ügynökei beszéltek. Egy apró liget, de amikor megvizsgálod, egyértelműen azonosítasz olyan növényeket, melyeket eddig csak az Élet földjén láttál. Alaposabban meg kellene vizsgálnod a ligetet. Az jut eszedbe, hogy ha kinyernéd egy olyan tárgy energiáját, ami az Élet földjéről származik, akkor megnézhetnéd, hogyan reagálnak rá a növények, vagy a környék manahálója. Egy életköpeny pont megfelelne erre a célra! Szerencsére éppen akad nálad egy. Óvatosan előveszed, majd fájó szívvel széttéped. Látod, ahogy a szétillanó energiától megpezsdülnek a növények, de persze, bármely hagyományos növényzettel ez történt volna. Megvizsgálod a manahálót, és teljesen egyértelműen erős, az Élet földjéhez kapcsolódó mintákat észlelsz. Nem kétséges, hogy Sheran erre járt! A manaháló segítségével követed azt, amerre mehetett, és azt látod, hogy a liget egyik szélét egy hatalmas sziklafal zárja el. Bár a valóvilágban sziklafalnak látszik, és még téged is átvert volna, de a manaháló mintázata egyértelműen mutatja neked, hogy itt egy hatalmas illúzióról van szó. Nyilván egy labirintust rejt a bejárat, valami olyant, amit egy igen nagy hatalmú lény titkolni akar. Most inkább nem mész be, először jelentened kell a dolgot az avatároknak, mert ha történik veled valami odabenn, akkor nem lesz, aki hírt adjon erről a helyről. [300 pontot használtál fel, van még ...]

be 861 0 0 bemész a 861. épületbe
[2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). Itt az ideje, hogy felkeresd ismét az Avatárok ligetét, így a sűrű erőből kilépsz a ritkás fák közé. Ezúttal csak Geminát, Doemont és Fangodrint találod a ligetben. Üdvözlöd őket, majd beszámolsz neki, mit találtál a Sötét Földön. Fangodrin mély hangon dörmög magában, Doemon csak elmélyülten hallgat, Gemina válaszol neked.
- Mindig is gyanítottuk, hogy valahol a Sötét Földön van bejárata annak a börtönnek, ahol Chara-din raboskodott korszakokon keresztül. Úgy gondoljuk, ezt találtad meg. Egyértelmű, hogy Életanya ide ment be, és nem jött ki onnan. A szándéka rejtve marad előttünk, nem tudjuk, mit keresett ott. Az biztos, hogy be kell menni, és meg kell vizsgálni a helyet. Ne aggódj, az "Ősbékával" már nem fogsz odabenn találkozni. Sőt, ha jól gondolom, nem találsz ott olyant, ami a börtönében tartotta őt korokon keresztül. Inkább olyan őrök és csapdák lehetnek ott, amik azt akadályozták meg, hogy valaki véletlenül rábukkanva behatoljon oda. Elképzelhető, hogy ezek még mindig aktívak, szóval légy óvatos, mert ezek is halálosak lehetnek még egy síkvándor számára is. Ja, igen, ha egyet értesz, akkor neked kell felderítened a helyet, mert mi nem hagyhatjuk el az Élet földjét, ahogy már korábban is említettük. Vállalod a veszélyes feladatot? Nem nagyon van más választásod, így igent mondasz a dologra. Majd még beszélgettek egy kicsit, de Doemon továbbra is szótlan, Fangodrin csak mormog, Gemina pedig jól láthatóan ideges, így hamarosan elbúcsúzol tőlük, és ismét belépsz a sűrű dzsungelbe.

Ez a 295. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 1041, délre 93 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 861 bemész a 861. épületbe
Itt az ideje, hogy felkeresd ismét az Avatárok ligetét, így a sűrű erőből kilépsz a ritkás fák közé. Legnagyobb meglepetésedre nem az avatárokat találod ott, hanem egy ismeretlen nőt. Nem tudod róla eldönteni, hogy elf, alakváltó vagy ember. Ahogy közelebb lépsz, megérzed a belőle áradó, mindent elsöprő erőt, ugyanakkor végtelen békét. Csakis Sheran lehet! Már nem is csodálkozol, amikor egy kellemes női hang szólal meg a fejedben. Nem olyan csábítón, mint Elenios, inkább megnyugtatóan, anyaszerűen.
- Köszönöm! Köszönöm, hogy megszabadítottál. Igen, jól sejtetted, az álnok béka, Chara-din ejtett trükkös fogságba abban a börtönben, ahol ő raboskodott sokáig. Kijátszotta az isteni paktumot, nem hisz az Ellenségben. Persze, ha ez igazi börtön, igazi csapda lett volna, azt egyrészt időben észreveszem, és nem sétálok bele gyanútlanul, másrészt a paktum miatt erre nem is lett volna képes. Csak egy "ártatlan" kis trükk volt, elcsalt a volt börtönébe, és én ott ragadtam, nem hagyhattam el a helyet, amíg valaki rám nem talál. Ezért voltak az őrdémonok, hogy megakadályozzák, hogy valaki véletlenül rám bukkanjon. Szerencsére te ügyes voltál, és amikor összecsaptál Tridarkunnal, én kiszabadultam. Azért az ő legyőzése szép teljesítmény! Nagy segítségünkre leszel majd az Ellenség elleni harcban. Itt, az Élet földjén nincs már több tennivaló a számodra. Bizonyítottad a rátermettségedet, a hatalmadat. A káoszfertőzés nem sokára megszüntetem, és itt visszatér a régi rend. A te utad pedig az ősellenségem, Leah birodalmába vezet, a Negatív létsíkra. Készülj fel alaposan, mert nem lesz könnyű. A Halál Ura meg fogja nehezíteni a dolgodat, mivel az én áldásomat már megkaptad! Ez majd védelmez a Negatív létsík élőkre halálos kisugárzásától. A hang elhallgat a fejedben, és mire körülnézel, senkit sem látsz a tisztáson. Ideje távoznod! A dolgod itt véget ért. [2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.] [5 pontot használtál fel, van még ..]