Reményparázs (854. épület)

Épület koordinátája: [680,37]

be 854 bemész a 854. épületbe
Közelebb mész a hófehér homlokzaton felbukkanó, láng alakú, mithril ajtóhoz. Nem habozol, és bekopogsz. Kíváncsi vagy, ki lakhat itt, ezen a békés, ámde rejtőző helyen. Miközben a válaszra vársz, feltűnik, hogy a ház hófehér falán valójában alig látható lángszimbólumok vannak. Rövid várakozás után egy felirat tűnik fel az ajtón: "Kinek szíve tiszta, a bejutás lesz jussa. A tied megfelelő, íme hát a belépő." Azzal az ajtó kitárul előtted. Amikor belépsz, egy magas, alakváltó férfit pillantasz meg. Hófehér ruhában van, nyakában egy Raia szimbólummal. Bár nem öveik lángok, és nem tudod megmondani, hogy mely formába váltó, de kétségkívül egy tűzváltó áll előtted. Udvariasan köszönt.
- Üdvözöllek a Reményparázsban, lángok vándora! Krawa vagyok, a lángőrző. Nyilván érdekel, hogy miféle helyre tévedtél, itt a pusztító tűz honában! Kérlek, fáradj beljebb, és elmesélem! - Azzal bevezet egy kisebb szobába, és miután kényelembe helyezitek magatok, mesélni kezd. Megtudod, hogy egy ősi tűzváltó ő, Mamaflux korábbi párja, aki nem hagyta el Raia hitét, miután Dornodon lett a Tűz síkjának ura, és Raia hívei vagy elhagyták az Örökké Lobogó Lángok Honát, vagy áttértek Dornodon hitére. Ő itt maradt, kiépítette ezt a kis menedéket Raia hívei számára, és bízik abban, hogy újra eljön az idő, amikor a sík lángjai nem a pusztításért lobognak, hanem a megtisztítás és a gyógyítás eszközei lesznek. Társaival azóta is ezen ügyködik. Felmerül benned a kérdés, hogy vajon egy isten, mint Dornodon, miért nem irtja ki azonnal a saját síkján a Raia hívő "ellenállókat". Nem is habozol megkérdezni ezt, mire Krawa elmeséli, hogy már ő is sokat gondolkozott ezen, de nem jött rá az okra. Talán Dornodonnak nincs ideje vagy kedve ilyen apróságokkal foglalkozni, vagy távlati céljait valamilyen módon segítik az ellenállók, esetleg csak szórakoztatja őt ez a dolog. Bármi lehetséges, biztosat csak az istenek tudhatnak. Krawa kérdéseire válaszolva te is mesélsz magadról és a kalandjaidról. Mikor megemlíted neki, hogy Elenios milyen céllal küldött téged a Tűz síkjára, Krawa is aggodalmát fejezi ki. Ő is megfigyelte már a kiégett tűzköveket, és érzi, hogy valami olyasmi változás készül, ami nem csak Dornodonra és szolgáira, hanem az egész univerzumra veszélyt jelent. Már egy ideje gondolkozik azon, hogy mit is lehetne tenni ez ügyben, mert ugye Dornodonnak nem akar segíteni, de mindenképpen tenni szeretne valamit, ha a fenyegetés Ghallát és más világokat is veszélyezteti. Mikor biztosítod őt, hogy támogatod, Krawa megragadja a lehetőséget, hogy a segítségedet kérje.
- Lassan már több mint 25 éve annak, hogy Dornodon átvette az uralmat a Tűz síkja felett. Sajnos azóta nincs kapcsolatunk a ghallai Raia egyházzal. Sem én, sem társaim nem tudják elhagyni a Tűz síkját, a mágikus módszerek nem működnek, megbízható hírvivőt pedig nem találtunk. Megtennéd, hogy elviszel egy levelet az Alanori Nagytemplomba? Kérlek, ne add oda senkinek, csakis Shelma páternak, a Nagytemplom főpapjának! Majd, ha lehet, térj vissza a válasszal. Addig is kifundáljuk, hogy mit is tehetünk a Tűz síkját fenyegető veszély ellen! - azzal átnyújt neked egy bőrtekercset. Mit tehetnél, vállalod a feladatot! Amúgy is régen jártál Alanorban! [Add ki a KLD 129 parancsot a 186, 60-as koordinátán.] Elbúcsúzol Krawától, és elhagyod a Reményparazsat. Csak most tűnik fel, hogy mennyire könnyű volt a lelked, amíg benn tartózkodtál. Most ismét rád tör a lobogó lángok nyomasztó jelenléte és a sík gonosz, pusztító kisugárzása. [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 129 küldetés végrehajtása 129
Nem kell keresned a Nagytemplomot, tudod, hogy Alanor főterén, a királyi palotával szemben áll. Éppen nyitva találod, így belépsz. Bár már jártál itt, mégis újra elámulsz azon a pompán, és szépségen, amit itt találsz. El is gondolkozol azon, hogy vajon mennyire tetszhet az Raiának, hogy eme gazdagságot a templomának díszítésére, nem pedig a szegények és elesettek megsegítésére használták fel. Bár az tény, hogy Raia vallása az államvallás, és a Yaurr királyság vezetőinek fontos, hogy megmutassák a népnek Raia hatalmát. Mindesetre nincs sok időd ezen gondolkozni, mert egy pap megállít, és megkérdezi mi járatban vagy. Közlöd vele, hogy Shelma pátert keresed, mire ő megcsóválja a fejét.
- Sajnos őexellenciája nem fogad látogatókat! Szerencsére te jól ismered Raia egyházának működését, és azokat a jogokat is, melyek biztosítják azt, hogy a kérésedet meghallgassa az illetékes személy. Így elő tudsz állni, egy olyan kéréssel, amiben csak a főpap lehet illetékes. A pap rövid habozás után végül a főpap fogadószobájába vezet. Shelma páter igencsak hajlott korú ember, aki bölcs és megértő tekintettel néz rád. Mikor előadod jöveteled célját, komolyan bólint, és átveszi tőled a levelet. Hümmögve olvassa végig a tűzálló bőrön ragyogó rúnákkal írt sorokat.
- Köszönöm neked, hogy oly távoli helyről elhoztad eme levelet! Öröm hallani, hogy a lángok síkján még parázslik a remény. Mindazonáltal aggasztó híreket is közölnek e sorok. Mielőtt érdemben tudnék válaszolni rá, konzultálnom kellene a Ryuku Császárvárosban levő testvér-egyházunkkal. Az utóbbi években megbízható kapcsolatot alakítottunk ki velük, de sajnos most éppen nincs olyan hírvivőm, akit elküldhetnék hozzájuk. Esetleg nem vállalnád, hogy elmész hozzájuk. A válaszuk után meg tudom majd írni azt az üzenete is, amit a Reményparázsba kellene visszavinned. Remek! Megint egy futármunka! De mit tehetnél, vállalod a feladatot. A főpap rövidesen megírja a levelet - üdítő módon ezúttal papírra, tintával, ahogy egy levelet szokás -, majd a kezedbe adja. - Dwayhgou szentélyét keresd a Császárvárosban, és kizárólag a templom vezetőjének, Wuran-Shí atyának add át a levelet! - mondja, és utadra bocsát. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 130 parancsot kell kiadnod a 494, 64-es koordinátán.] [300 pontot használtál fel, van még ...]

Gyógyítás: 249 kevés, 250 elég.

kld 130 küldetés végrehajtása 130
Alanorhoz hasonlóan itt is a Császári Palota közelében található Dwayhgou, azaz Raia főtemploma. Érdekes módon yaurr testvéréhez képest ez kevésbé tűnik túldíszítettnek. Ez azért is lep meg, mivel a ryukuk hajlamosak a túlzott pompára. Mindenesetre akadály nélkül bejutsz a templomba, ahol egy templomszolga az első kérésedre a főpaphoz vezet. Az idős, ryuku férfi sok szempontból hasonlít az alanori főpapra. Nyilván azért is jutottál be hozzá szinte minden nehézség nélkül, mert már várta a jöveteledet. Egy mozdulattal hellyel kínál, és szó nélkül elveszi tőled a levelet. Gondosan végig olvassa, majd megszólít.
- Köszönöm, hogy elhoztad nekünk yaurr testvérem üzenetét! Vészterhes hírek ezek vészterhes időkben. Hgoomlh papjai már megjósolták jöttödet, bár az általad hozott híreket nem ismerték. Figyelmeztetni kell azonban a Kiégett Vidéken rejtőző testvértemplomunkat is. Úgy tudom, te járatos vagy arrafelé. Megtennéd azt, hogy eme levelet hozzájuk is elviszed? Tőlük megkapod majd azt a választ, amit Shelma páter vár. Hmm, nem is tudtad, hogy a kiégett vadonban van egy Raia templom! Bár mondhatnál nemet a kérésre, de valami miatt mégis elvállalod. Megint csak futárkodás, de régen jártál már a Kiégett Földek vadonjában, felüdítő lesz ismét elmenned oda. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 131 parancsot kell kiadnod a 610, 19-es koordinátán.] [300 pontot használtál fel, van még ...]

Gyógyítás: 0 kevés, 1 elég.

kld 131 küldetés végrehajtása 131
A kiégett domb- és hegyvidéken nem sikerül hamar rábukkannod Raia templomára. Már éppen nekiállnál egy hosszú, és alapos felmérésnek, amikor hirtelen csatazajt hallasz a távolból. Arrafelé veszed az irányt, és nem sokára látod, hogy egy kisebb völgyben ott áll teljes pompájában a keresett Raia templom. Apró szépséghibája a dolognak, hogy éppen két éjfatty ostromolja. Bentről armageddonok, tűzviharok, energiaörvények és más pusztító mágiák özöne árad a támadókra, ám gyakorlatilag semmi hatásuk nincs. Nem habozol a Raia papok segítségére sietni!

Csata fl'aem lánggyalulóval

és

csata egy ht'duner mennydörgővel

Az éjfattyak legyőzése után a Raia papok kinyitják a templom ajtaját, és köszönetet mondanak a segítségedért. A legidősebb, egy már-már aggastyán korú kobudera, mélyen meghajol előtted.
- Köszönjük, hogy megmentetted életünket, de még jobban, hogy megmentetted templomunkat! Hiei atya vagyok. Kérlek, fáradj beljebb! Meséld el nekünk jöveteled okát, gondolom, nem csak a csatazaj vonzott ide! - invitál beljebb. Mikor kényelembe helyzetétek magatokat a templom egyik kisebb szobájában, és megkínáltak frissítővel valamint némi étellel, rátérsz jöveteled okára, és átadod a levelet. Hiei atya érdeklődve olvassa el, majd megkér, hogy pihenj egy kicsit náluk, míg megírja az Alanorba szóló levelet. Egy jó óra elteltével tér csak vissza, és egy másik levelet ad át neked.
- Shelma páternek, személyesen. Még egyszer hálás köszönet a közbelépésedért! - búcsúzik el tőled, és te sem akarsz már többet itt időzni, így elhagyod a templomot. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 132 parancsot kell kiadnod a 186, 60-as koordinátán.] [300 pontot használtál fel, van még ...]

kld 132 küldetés végrehajtása 132
Az Alanori Nagytemplom kapuja szokás szerint nyitva áll a látogatók előtt. Nyilván híre ment a legutóbbi látogatásodnak, mert ezúttal senki sem kérdezi meg tőled, mi járatban vagy, pedig több egyházi személyt is látsz. A főpap fogadószobájába mész, de csak a titkárát találod ott. Kérésedre azonban percek múlva előbukkan Shelma páter. Átadod neki a Hiei atyától kapott levelet. Elveszi, átolvassa, majd az elnézésedet kérve távozik. Egy óra elteltével érkezik csak vissza, egy újabb megírt, és lepecsételt levéllel. Na, ezek sosem unják meg a levelezést! - gondolod. - De ezt lesz utolsó, amit elviszek! - fogadod meg magadban. Nem is kell csalódnod, mert Shelma páter megkér, hogy a levelet add át Krawának a Reményparázsban. Hamarosan el is hagyod a templomot. [100 pontot használtál fel, van még ...]

Gyógyítás: 0 kevés, 1 elég.

be 854 bemész a 854. épületbe
Közelebb mész a hófehér homlokzaton felbukkanó, láng alakú, mithril ajtóhoz. Rutinosan kopogsz a Reményparázs kapuján, és pár pillanat múlva feltűnik a jól ismert versike, majd kitárul az ajtó. Krawa barátságosan fogad, és érdeklődve hallgatja jöveteled célját. Krawa örömmel fogadja a beszámolódat. [1 496 880 tapasztalati pontot kaptál.]
- Köszönjük a segítségedet abban, hogy ismét kapcsolatba kerültünk a ghallai Raia egyházakkal! Érdekes híreket hoztál a nekünk írt levélben. Közben azt is kifundáltam, hogy mi legyen a következő lépésünk. Elég szomorú a dolog, de sajnos ez Dornodon malmára is hajtja a vizet. Nem lennénk azonban Raia igazi hívei, ha nem irtanénk tűzzel-vassal a gonosz élőholtakat. Létezik egy rejtett magmakamra, amibe még a sík lakói sem merészkednek be. Oly elhagyatott, hogy mára már nagyrészt betemette a Magma hegységből folyó láva, az egyetlen bejárata pedig igen nehezen található meg. Nem mintha keresné bárki is, mivel a magmakamra ura egy rigolyás, ámde nagyhatalmú tűzszellem Cremona. Ő valaha sok ezer évvel ezelőtt egy tűzdémon volt, a halála után pedig tűzszellem lett belőle. Eleinte sok elementálféle próbálta befészkelni magát a magmakamrájába, de mindből Cremona szolgája lett. Cremona nem engedi ki őket, így mára már tele lehet a hely mindenféle tűzlénnyel. Egyesek szerint azzal tartja őket az uralma alatt, hogy a magmakamrájában található a sík egyik legerősebb manaforrása, így a bent levő lények többsége mágikusan felerősített lehet. Az sem teljesen kizárt, hogy a tűzkövek pusztulásáért Cremona a felelős. Mindenesetre nagy szolgálatot tennél, nekünk, Raiának, de még talán Dornodonnak is, ha véget vetnél Cremona létezésének. Bár igen veszélyesnek látszik, mégis habozás nélkül vállalod a feladatot. Krawa elmondja, hol találod pontosan a magmakamra bejáratát!

Ez a 275. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 36, északra 6 mérföldre található.

Elbúcsúzol Krawától, és elhagyod a Reményparazsat. Csak most tűnik fel, hogy mennyire könnyű volt a lelked, amíg benn tartózkodtál. Most ismét rád tör a lobogó lángok nyomasztó jelenléte és a sík gonosz, pusztító kisugárzása. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 854 bemész a 854. épületbe
Közelebb mész a hófehér homlokzaton felbukkanó, láng alakú, mithril ajtóhoz. Rutinosan kopogsz a Reményparázs kapuján, és pár pillanat múlva feltűnik a jól ismert versike, majd kitárul az ajtó. Krawa barátságosan fogad, és érdeklődve hallgatja jöveteled célját. Krawa örömmel fogadja a beszámolódat. [2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.]
- Igazán remek, hogy Cremona nem jelent többet veszélyt senkire! Közben mi sem tétlenkedtünk, kutattuk azt a változást, ami elindult a síkon, és ami megfertőzi a tűzköveket. Azonban szükségünk lenne pár dologra ahhoz, hogy folytassuk a vizsgálatot. Kellene 100 tűzkő és 10 tűzváltó totem. Ja, és Dornodon rúnájából is hozz egyet! Az nem a vizsgálathoz kell, csak mindig jó érzés elpusztítani egyet a gyűlölt Dornodon relikviái közül. Elbúcsúzol Krawától, és elhagyod a Reményparazsat. Csak most tűnik fel, hogy mennyire könnyű volt a lelked, amíg benn tartózkodtál. Most ismét rád tör a lobogó lángok nyomasztó jelenléte és a sík gonosz, pusztító kisugárzása. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 854 bemész a 854. épületbe
Közelebb mész a hófehér homlokzaton felbukkanó, láng alakú, mithril ajtóhoz. Rutinosan kopogsz a Reményparázs kapuján, és pár pillanat múlva feltűnik a jól ismert versike, majd kitárul az ajtó. Krawa barátságosan fogad, és érdeklődve hallgatja jöveteled célját. Krawa örömmel fogadja a beszámolódat.
- Rendben! Mi folytatjuk a vizsgálódást, de további segítségre lenne szükségünk tőled. Először meg kellene vizsgálnunk a tűzkövek, és kiégett tűzkövek mágikus tulajdonságait. Kérlek, gyere vissza, ha erre készen állsz! [Add ki a KLD 133 parancsot ezen a koordinátán.] Elbúcsúzol Krawától, és elhagyod a Reményparazsat. Csak most tűnik fel, hogy mennyire könnyű volt a lelked, amíg benn tartózkodtál. Most ismét rád tör a lobogó lángok nyomasztó jelenléte és a sík gonosz, pusztító kisugárzása. [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 133 küldetés végrehajtása 133
Bekopogtatsz a Reményparázs ajtaján, és a jól ismert versike után ki is nyílik az ajtó. Benn Krawa fogad, és közlöd vele, hogy készen állsz a tűzkő vizsgálatára. A tűzváltó ezúttal egy nagyobb terembe vezet, ahol több más alakot is látsz. A legtöbbjük kámzsás ruhát visel, így nem tudod pontosan megfigyelni őket, de az biztos, hogy mindenféle faj és náció előfordul. Látsz elfet, törpét, embert, gnómot és kobuderát is, de akad néhány egzotikusabb faj képviselője pl. tűzelementálféle, tűzváltó és valami pragloncféle is. Lehetnek vagy húszan. Krawa bemutat téged, majd elmondja, hogy te fogod elvégezni a vizsgálatot. Mindannyian kapcsolódni fognak hozzád egy mágikus csatornán, és addig töltenek mágikus erővel, amíg kell, vagy amíg bírják. Neked pedig a legapróbb részletekig fel kell derítened a tűzkövek és a kiégett tűzkövek minden mágikus hatását és minden potenciálját. A mindenit! Nem készültél ekkora feladatra, de bízol benne, hogy helyt tudsz állni. Így közlöd, hogy készen állsz. Nem ültök körbe, nem értek egymáshoz, semmi efféle konvencionális dolog. Csak mindenki kényelembe helyezkedik, és érzed, ahogy a mana egyre erősebben pulzál benned. Felhasználva az így nyert hatalmat, olyan mértékben és részleteiben vizsgálod meg a tűzköveket és a kiégett tűzköveket, amire korábban sosem lettél volna képes. Nem csak a mágikus erőd nőtt meg, de valahogy jobban átlátod a tényeket is. Végül hosszas vizsgálódás után az alábbi következtetésekre jutsz. A tűzkövek a Tűz síkjának alapvető építőelemei. Ezektől lobognak örökké a lángok. Nem tudod, hogy ez hogyan lehetséges, mi adja ezt a végtelen energiát. Ha a tűzkövek elfogynak, pontosabban, ha síkon egy bizonyos százalék alá csökken az ép tűzkövek száma, akkor a lángok kialszanak, a sík megváltozik. Ez drasztikus hatással lenne nem csak erre a síkra, de a teljes ghallai univerzumra is. Azt is érzed, hogy a tűzkövek nagy része a sík "talajában" koncentrálódik. Nem tudod, hogy ezek a darabok, amiket vizsgálsz, hogyan kerültek ki onnan. Megvizsgálod a kiégett tűzköveket is, és látod, hogy az ártó hatás, az az "átok", ami "kiégette" őket az ismerős. Biztosan egy másik univerzumból származik, és rá is jössz, hol láttál már ilyen jellegű mágikus aurát: a zanszilánkok vizsgálatakor. Mikor már úgy gondolod, hogy nem tudsz több információhoz jutni, megszakítod a kapcsolatot a többiekkel. Látod, hogy páran ájultan hevernek, minden mágikus potenciáljukat átadták neked. A többiek azonnal el kezdik az ápolásukat, míg te elmeséled Krawának, mire jutottál. Krawa izgatott lesz az eredményeid hallatán, és megkér arra, hogy nézz be hozzá máskor, amikor már átbeszélték az eredményeket. Megígéred, hogy hamarosan visszatérsz, és elbúcsúzol a társaságtól. [300 pontot használtál fel, van még ...]

be 854 bemész a 854. épületbe
Közelebb mész a hófehér homlokzaton felbukkanó, láng alakú, mithril ajtóhoz. Rutinosan kopogsz a Reményparázs kapuján, és pár pillanat múlva feltűnik a jól ismert versike, majd kitárul az ajtó. Krawa barátságosan fogad, és érdeklődve hallgatja jöveteled célját. Krawa örömmel fogadja a beszámolódat.
- Köszönöm, hogy segítettél a vizsgálatban. Nélküled nem sikerült volna! Arra jutottunk, hogy szeretnénk mi is megvizsgálni ezeket a zanszilánkokat, amit említettél. Tudnál belőle hozni 20 darabot? Sok zanszilánknak szívtad már el az energiáját a varázslataiddal, nem fog gondot okozni 20 darab beszerzése, és leadása, így megígéred Krawának, hogy elhozod őket. Elbúcsúzol Krawától, és elhagyod a Reményparazsat. Csak most tűnik fel, hogy mennyire könnyű volt a lelked, amíg benn tartózkodtál. Most ismét rád tör a lobogó lángok nyomasztó jelenléte és a sík gonosz, pusztító kisugárzása. [5 pontot használtál fel, van még....]

be 854 bemész a 854. épületbe
Közelebb mész a hófehér homlokzaton felbukkanó, láng alakú, mithril ajtóhoz. Rutinosan kopogsz a Reményparázs kapuján, és pár pillanat múlva feltűnik a jól ismert versike, majd kitárul az ajtó. Krawa barátságosan fogad, és érdeklődve hallgatja jöveteled célját. Krawa örömmel fogadja a beszámolódat.
- Köszönöm a kisebb zanokat! - mondja. - Meg fogjuk mi is vizsgálni őket, hátha kiderítjük, hogy honnan vagy miből származhatnak. Addig is, amíg ezzel foglalkozunk, kellene némi segítség, mondjuk 10 bazaltgolyó, 10 tűzinda, 20 tűzbimbó, 100 tűzesszencia és 200 pirkit formájában. Hmm, picit unod már, hogy korábban kifutó fiú voltál, aki a leveleket vitte, most meg ellátó-szállítmányozó vagy, de most még utoljára elvállalod. Elbúcsúzol Krawától, és elhagyod a Reményparazsat. Csak most tűnik fel, hogy mennyire könnyű volt a lelked, amíg benn tartózkodtál. Most ismét rád tör a lobogó lángok nyomasztó jelenléte és a sík gonosz, pusztító kisugárzása. [5 pontot használtál fel, van még....]

be 854 bemész a 854. épületbe
Közelebb mész a hófehér homlokzaton felbukkanó, láng alakú, mithril ajtóhoz. Rutinosan kopogsz a Reményparázs kapuján, és pár pillanat múlva feltűnik a jól ismert versike, majd kitárul az ajtó. Krawa barátságosan fogad, és érdeklődve hallgatja jöveteled célját. Krawa örömmel fogadja a beszámolódat.
- Igazán köszönöm, hogy kisegítettél minket! Közben megnéztük ezeket a "zanszilánkokat". Sajnos nem tudtuk kideríteni, hogy honnan vagy miből származhatnak, de azt igen, hogy van a Tűz síkján egy hely, ahol hasonló jellegű energiákat észleltünk. Megpróbáltuk kikémlelni, de a mágikus kutakodás nem járt sikerrel, az odaküldött ügynökünkkel pedig megszakadt a kapcsolat. Esetleg meg tudnád nézni, mi lehet ez a hely, és mi történt az odaküldött ügynökünkkel? Na, ez már inkább neked való feladat! Titokzatos helyek felderítése, elveszett ügynök megtalálása. Sokkal érdekesebb, mint az ellátó szolgálat! Így egyből igent mondasz a kérésre.

Ez a 276. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 36, északra 87 mérföldre található.

Elbúcsúzol Krawától, és elhagyod a Reményparazsat. Csak most tűnik fel, hogy mennyire könnyű volt a lelked, amíg benn tartózkodtál. Most ismét rád tör a lobogó lángok nyomasztó jelenléte és a sík gonosz, pusztító kisugárzása. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 854 bemész a 854. épületbe
Közelebb mész a hófehér homlokzaton felbukkanó, láng alakú, mithril ajtóhoz. Rutinosan kopogsz a Reményparázs kapuján, és pár pillanat múlva feltűnik a jól ismert versike, majd kitárul az ajtó. Krawa barátságosan fogad, és érdeklődve hallgatja jöveteled célját.
- Remek hír, hogy elpusztítottad a zanlényeket és a vezetőjüket! Szomorúan halljuk szeretett társunk halálát, de legalább nem hiába áldozta életét! Remélem, ezzel megszűnt tűzköveket sújtó átok is! Bár tudni nem tudjuk, ezt csak talán maga Dornodon tudná megmondani. Ha véletlenül találkozol vele, mindenképpen kérdezd meg tőle! Hálánk jeléül pedig fogadd el eme csekély jutalmat, egyben kárpótlás is, amiért futárként és ellátmányozóként is igénybe vettük a segítségedet! A jövőben bármikor szívesen látunk, ha megszeretnél pihenni egy nyugodt helyen! [Jutalmad 1 Rubinnyakék. (ld. enc.)] Elbúcsúzol Krawától, és elhagyod a Reményparazsat. Csak most tűnik fel, hogy mennyire könnyű volt a lelked, amíg benn tartózkodtál. Most ismét rád tör a lobogó lángok nyomasztó jelenléte és a sík gonosz, pusztító kisugárzása. [5 pontot használtál fel, van még ...]