Elenios tükörpalotája (853. épület)

Épület koordinátája: [649,106]

be 853 bemész a 853. épületbe
Összeszeded a bátorságodat, és megközelíted a káprázatos építményt. Könnyen megtalálod a bejáratot. Amikor azonban a díszes, cizellált mithril kapu madarat ábrázoló kopogtatója felé nyúlsz, a madár csilingelő hangon megszólal.
- A Legszebb Úrnő tükörpalotájába csak az léphet be, aki bírja az Ő avatárjainak áldását és támogatását. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt![898 127 tapasztalati pontot kaptál.]

Odaállsz a díszes, cizellált mithril kapu madarat ábrázoló kopogtatója elé:
- Én megszereztem Timera, Ygan és Grawain támogatását - mutatod fel az azúrtalizmánt, Ygan érméjét és a smaragdtollat.
- Akkor lépj be, és érezd jól magad! - válaszol a madár csilingelő hangon, és kitárul a kastély kapuja.
Ahogy belépsz, egyből látod, hogy miért hívják tükörpalotának. A falakat szinte kivétel nélkül tükrök alkotják. Ebből elmezavaró végtelen tükröződések lehetnének, azonban a tükörfalak helyenként pont úgy vannak megtörve, hogy ezt megakadályozzák. Csak néhány helyen látható ilyen végtelem tükröződés, ami pont elég ahhoz, hogy egy átlagos halandó összezavarodjon. Persze te nem vagy átlagos halandó, így csak eleinte okoz apró kényelmetlenséget a dolog, de néhány perc után hozzászoksz. A tükörfalak azonban kiválóan biztosítják azt, hogy bárhol bárki megcsodálhassa a saját tükörképét, vagy észrevegyen bármilyen csalafintaságot, ami a háta mögött történik. Abban a teremben, ahová belépsz, a tükrök monotonitását képek, szobrok, intarziák, és más harmonikusan elhelyezett dísztárgyak törik meg. Egy elegánsan öltözött, karcsú, gyönyörű nő vár rád. A faja alapján ember vagy elf lehet, a szépsége azonban mindent túl ragyog. Az Örömök Háza legszebb kurtizánjai, de még Timera is elhalványul mellette. Elé lépsz, és térdre ereszkedsz.
- Elenios Úrnőm, állok a szolgálatodra!
- Roppant megtisztelő, de én nem Elenios vagyok! - kacag fel kedves, ámde csábító hangon. És valóban, nem érzed azt a mindent elsöprő, isteni kisugárzást, amit Tharrból áradt, amikor találkoztál vele. - Én Hendiala vagyok, a Legszebb Úrnő első társalkodónője - azaz avatárja, fordítod le magadban. - Köszöntelek Elenios tükörpalotájában! Az első halandók egyike vagy, aki e falak közé lép. A körülmények sajnos Úrnőnket is arra kényszerítették, hogy megtörje azt a többévezredes szokást, hogy a kastélyba csak szellemlétezők, síklakók és halhatatlanok léphetnek. Amikor eldöntöttük a változtatást, eredetileg mindenféle csábos játékokat, vicces és elmés feladatokat szántunk a síkvándorok próbáinak - kacsint rád kacéran, és te szinte elolvadsz ettől a huncut megnyilvánulástól. - Időközben azonban váratlan események miatt változtatnunk kellett eme terveken. Eddig nem tudhattad, de az a jövőbeli fenyegetés, ami ellen az istenek felkészítik híveiket, a Daxxról, egy másik univerzum, alig ismert, ám roppant veszélyes világáról érkezik. Azonban még bennünket is meglepett, hogy eme veszély első hulláma már most elérte az isteni síkokat. Elsőként a gyilkos Dornodon birodalma került veszélybe. Bár más esetben a kisujjunkat se mozdítanánk egy olyan tömeggyilkos, hatalomőrült érdekében, mint ő, de a veszély mértéke, és az, hogy eme univerzum minden halandóját és halhatatlanját érinti, összefogásra késztet bennünket. Egyelőre nem világos még számunkra sem, hogy mi történik a Tűz létsíkján, de annyi bizonyos, hogy ha nem teszünk semmit, akkor kihuny az Örök tűz, ami Dornodon birodalmában már a kezdetek óta lobog. Így a mi célunk is az, hogy minél előbb, minél több arra érdemes halandót jutassunk Dornodon birodalmába, akik segíthetnek kideríteni és elhárítani a veszély forrását. Sajnos a dolog nem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik. Egy ismeretlen erő gátolja azt, hogy bárki belépjen az Örök Tűz Honába. Először ezt kell semlegesíteni, vagy legalább gyengíteni. Ez az erő a Daxxról származik. Információink szerint újabb tl'urlang telep bukkant fel a Sötét Földön, és ganüid gigakaptár jelent meg a Kiégett Földeken. Ezek azonban rejtőznek, és nem értjük, hogy mi a rejtőzés célja. Elképzelésünk szerint kapcsolatban lehetnek a Tűz létsíkján tapasztalt dolgokkal, így először ezeket kellene kifüstölni, és akkor talán meggyengül az az erő is, ami megakadályozza a Tűz létsíkjára történő belépést. Persze ez a "kifüstölni" könnyűnek és egyszerűnek hallatszik, de ennél jóval nehezebb feladat vár rád. Kezdjük azzal, hogy ez a telep és kaptár rejtőzik, azaz a mi világunkból származó halandó vagy halhatatlan nem láthatja meg. Persze - mint mindenre - erre is létezik megoldás, az Örök Igazlátás Szérumjának formájában. Aki ezt elfogyasztja, az rövid ideig képes látni és érzékelni a világ szövetét, melyből a mi világunk minden élő és élettelen dolga felépül. Hiába érkeztek a behatolók egy másik univerzumból, a telep és a kaptár a mi világunk anyagából épült, így a szérum segítségével érzékelhető, látható. Nyilván sejtheted, hogy egy ilyen erejű varázsital elkészítése nem könnyű feladat, és ha sikerül is, még az eddigieknél is veszélyesebb tl'urlangokkal és ganüidekkel kell felvenned a harcot, de ha sikerrel jársz, megkapod a Tűz létsíkjának hangvilláját, valamint védelmet az Örökké Lobogó Tűztől. Akkor ellátogathatsz Dornodon otthonába. Nem kétlem, hogy kellemetlen látogatás lesz, és szívesebben maradnál a mi csodálatos Égbirodalmunkban! Ez azonban már csak rajtad fog múlni. Íme az Örök Igazlátás Szérumjának receptje - nyújt át egy tekercset. - Ebben megtalálod a pontos leírását annak, hogy hogyan kell elkészíteni. Addig is érezd otthon magad itt, a Legszebb Úrnő kastélyában. Élvezd ki az a gyönyört és vendégszeretet, ami eddig még halandónak nem nagyon adatott meg! Egy napig a palota vendége vagy - búcsúzik el tőled, és magadra hagy. Alig egy percig maradsz csak egyedül, mert hamarosan gyönyörű nők és férfiak érkeznek mindenféle fajból, és kedvesen elvezetnek, hogy megmutassák neked a kastély szépségét, és gyönyöreit. Másnap, az átélt élményektől kicsit kótyagosan indulsz útnak. Nem is emlékszel mindenre pontosan az Elenios palotájában átélt dolgok közül, de amire igen, annak gyönyörébe már csak a gondolatától is megborzongsz. Aztán eszedbe jut az Örök Igazlátás Szérumja, és az elkészítésének leírását tartalmazó tekercs. Elő is veszed gyorsan, és megnyugodva konstatálod, hogy még megvan. Belenézve látod, hogy ezt nem egyszerű értelmezni, időt kell szánnod a dologra. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 122 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 122 küldetés végrehajtása 122
Kitekered az iratot, mely a nagy hatalmú elixír elkészítésének titkét tartalmazza. Egy rövid áttekintés után látod, hogy minden titkosírás-fejtő tudásodra szükséged lesz, hogy megfejtsd a titkait. Nyilván úgy írták meg, hogy ne tudja minden jött-ment kincsvadász elolvasni. Hosszasan bogarászod a szöveget, végül ráérzel a nyelvezetére, és megfejted a különböző, szövegbe ágyazott szimbólumok jelentéseit is. Nem készítesz róla fordítást, nehogy illetéktelen kezekbe kerülve gondot okozzon. Mostantól kezdve te már képes vagy olvasni a beleírtakat. Gyorsan át is futod, és azt látod, hogy ez bizony hosszú menet lesz. Újra meg kell látogatnod a Yaurr királyságot, az árnytündérek birodalmának romjait, a Ryuku szigeteket és a Kiégett Földeket. Alaposabban csak az első részt olvasod át, amelynek a lényege így szól: "Bhor-alan mocsarában, az elmúlás szent helyénél három csillag vár." Bhor-alan mocsarát jól ismered. A Yaurr királyság észak keleti részében található, félelmetes hírű, sötét ingoványról van szó. Az elmúlás szent helye nyilván Leah szentélyére utal, ami a mocsár mélyén rejtőzik. A csillagokat meg csak megtalálod majd! Elégedetten rakod el a tekercset. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 123 parancsot kell kiadnod a 194, 12-es koordinátán.] (Önanalízis: +12% titkosírás.) [200 pontot használtál fel, van még ...]

*Titkosírás: 219 kevés, 220 elég.

kld 123 küldetés végrehajtása 123
Nem okoz túl nagy nehézséget megtalálni Leah szentélyét. A csontokból kirakott oltár körvonalai hitelen bukkannak fel előtted a mocsári ködben. A szentély közepén koponyákból készült fáklyák égnek örökké. Na, akkor ideje felderíteni a környékét! Vajon mi lehet az a három csillag? A felderítés során mondjuk egy mérföldes körzetnek elégnek kell lennie! - gondolod rövid töprengés után, és hozzá is kezdesz a feladathoz. Alapjában véve két dologra figyelsz. Egyrészt bármi szokatlanra, másrészt bármilyen olyan tárgyra, aminek csillag alakja lehet. Hamarosan fel is fedezed azt, ami mindkét feltételt teljesíti: egy kreommat-liliomot. Egyrészt ez a növény kelet Ghallán honos csak, másrészt virágai szép csillag alakúak. És mit tesz Elenios (vagy Leah?), éppen három virág nyílik az egyetlen hajtáson, amit találsz. Be is gyűjtöd őket. (Figyelem! A KLD sorban talált tárgyakat külön nem jelöljük a karakterlapon. Azokat a KLD-k megfelelő pontján automatikusan használja a karakter.) Nos, ezzel meg is vagy! Előveszed a tekercset, hogy felidézd, mi is a következő lépés Röviden összefoglalva: "Szükséged lesz még a fény színére, és annak három alkotóelemére. Megtalálod őket Dulnogrin legmagasabb hegycsúcsai között. Légy velük óvatos, csak az elixír készítésekor lehet őket porrá törni!" Hmm, a Dulnogrin hegységet ismered, a Kiégett Földeken van, sokat kóboroltál arrafelé. Arra is rájössz, hogy a fény színe és alkotói a metakövekre utalnak. A gyémánt fehér, mint a fény, azonban ha a fehér fényt megtöröd, alkotó színeire bomlik, mint például a vörös, azaz rubin, a kék, azaz zafír és a zöld, azaz smaragd. Tehát metakövet kell bányásznod. Ismersz is egy jó törpe bányát arrafelé. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 124 parancsot kell kiadnod a 598, 76-os koordinátán.] [200 pontot használtál fel, van még ...]

*Felderítés: 499 kevés, 500 elég.

kld 124 küldetés végrehajtása 124
Nah, itt az ideje akkor, hogy bemenj abba törpe bányába, és bányászkodj egy kicsit! Mikor már vagy egy órája csákányozod a köveket a szűk járatban, megállapítod, hogy te mennyire elszoktál ettől, mióta a Levegő síkján kalandozol. Annyira nem hiányzott! Végül a hosszas erőfeszítésedet siker koronázza. Sikerül épségben kibányásznod mind a négy metakőből egy-egy darabot. Persze lehet, hogy jó lett volna valami régebbi darab is, de ki tudja már, azokat hol bányásztad. Kreommat liliomból is az kellett, ami a mocsárban termett, nem pedig bármilyen. Az ilyen esetekben jobb biztosra menni.
- Na, mi is a következő feladat? - veszed elő a tekercset ismét: "Egy ilyen hatalmú elixírt nem lehet bármilyen üvegcsében elkészíteni. Csak a föld legtisztább esszenciájából készült tartó alkalmas erre. Az ellenáll minden hatásnak." A föld legtisztább esszenciája? Az nyilván a Föld síkján található. Mi az, ami ellenáll minden hatásnak, és tartót is lehet belőle készíteni? Hát persze, az intarzit! Irány tehát egy intarzitkovács! A kettő közül, akit ismersz, Dolgrin volt a barátságosabb, célszerű lenne őt meglátogatnod. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 125 parancsot kell kiadnod a 642, 52-es koordinátán.] [200 pontot használtál fel, van még ...]

*Bányászat: 299 kevés, 300 elég.

kld 125 küldetés végrehajtása 125
Bekopogsz az intarzitkovács házába, hamarosan nyílik az ajtó, és Dolgrin barátságosan üdvözöl. Beinvitál a házba, étellel, itallal kínál. Jól láthatóan nem szűkölködik már a féreghúst ízesítő fűszerekben és egyéb étel kiegészítőkben. A törpe még mindig igen jó házigazda - állapítod meg, miközben teli hassal, finom italt kortyolgatva hátradőlsz a széken. Kellemesen elbeszélgettek arról, mi is történt veletek azóta, hogy nem találkoztatok. Amikor jól kibeszélgettétek magatokat, rátérsz jöveteled okára. Olyan "üvegcsét", azaz elixírtartót szeretnél intarzitból, aminek jól záródó fedele van. Dolgrin hümmög egy sort, hogy pajzsot könnyebb csinálni, mint ilyen apró, de precíz dolgot, de végülis megoldható. Viszont nincs egy apró darab intarzitja sem, így azt neked kellene hoznod. Szerencsére éppen van nálad egy intarzit rög. Nyilván több mint, ami az elixírtartóhoz kell, a maradékot Dolgrinnak adod cserébe a munkájáért. Amikor odaadod a kovácsnak, és közlöd azt is, hogy sürgős lenne, azonnal nekiáll a munkának. Pár óra alatt el is készül a tartóval, te pedig hálálkodva elbúcsúzol tőle. Na, ez is megvan! Előveszed ismét a tekercset, hogy felidézd, mi is a következő lépés: "Vegyen körül minden élet alapja, de ne érjen hozzád, miközben az esszenciájából kettőt az elixírtartóba folyatsz." Hmm, ez se túl nehéz, legalábbis egy olyan, már-már isteni intelligenciával rendelkező síkvándornak, mint amilyen te vagy. Minden élet alapja a víz. Körbe vesz, de nem ér hozzád, azaz egy légbuborék a Víz síkján. A víz esszenciája meg ugye a vízesszenciának nevezett elemi vízgömböcskék. Azaz egy légbuborékban törj össze két vízesszenciát, és csorgasd a tartóba! Ismersz is egy alkalmas légbuborékot. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 126 parancsot kell kiadnod a 651, 26-os koordinátán.] [200 pontot használtál fel, van még ...]

*FIGYELEM! Ne felejtsd el, hogy a Víz Síkjára fel kell húzni a Vizek gyűrűjét, ha nincsen rajtad!

kld 126 küldetés végrehajtása 126
Nem okoz nehézséget a légbuborék megtalálása. Elég aprólékos és precíz feladat két vízesszenciát csorgatni a tartóba, de nem fog ki rajtad a dolog. Pár perc alatt megoldod a dolgot, utána megnézed a tekercsen, hogy mi a következő lépés: "Napsütötte szigetek ligetes erdejében egy növényen fény dereng. Kökény illatú kenőccsel kend be kalapját, és morzsold bele a tartóba hamarján!" Ez a rész se tűnik nehéznek. A napsütött szigetek a ryukukat jelenti, nyilván. A fényben derengő növény a fényfaló galóca, a kökény illatú kenőcs pedig az agyértágító kenőcs. Irány tehát a Ryuku szigetek! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 127 parancsot kell kiadnod a 440, 121-es koordinátán.] [40 pontot használtál fel, van még ...]

kld 127 küldetés végrehajtása 127
Tisztában vagy vele, hogy a fényfaló galóca a ligetes erdők napsütötte apró tisztásain szeret nőni, így ezeket részesíted előnyben a keresés folyamán. Hamarosan találsz is egy kifejlett példányt. Óvatosan leszeded a kalapját. Előveszed az agyértágító kenőcsöt, és bekened vele a kalapot. Majd utána szépen belemorzsolod a tartóba. Az enyhe fénnyel derengő darabkák hamarosan feloldódnak, és enyhe kékes színezetet adnak a víznek. Újból előveszed a tekercset, hogy tájékozódj a következő teendőről: "Bájold meg a tartóban levő vízesszenciát a mágia által keltett, csillogó káprázat belsejében! Közben pedig morzsold bele a három csillagot, porítsd bele a fény színét és annak három alkotóelemét, és már kész is az elixír." Ah, hát ez nem egyszerű. Sokat gondolkozol azon, hogy mi lehet az a "mágia által keltett, csillogó káprázat", végül eszedbe jut a karbionális látomás. Biztosan ott kell valamiféle varázslatot, talán a varázsital főzését használnod. Majd kiderül. Most irány egy karbionális látomás! Remélhetőleg ez lesz az utolsó lépés az elixír elkészítésében! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 128 parancsot kell kiadnod a 278, 27-es koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]

kld 128 küldetés végrehajtása 128
Rutinosan lépsz át a karbionális látomás bejáratát képező aranykapunk, és a már ismert, csillogó csarnokba kerülsz. Hamarosan Zelephiir is manifesztálódik előtted. Tisztelettudóan fejet hajt előtted, majd érdeklődik jöveteled céljáról. Megpróbálod magadban végiggondolni a helyzetet, hogy Zelephiir - a gondolataidat olvasva - megértse jöveteled célját. Néha kicsit belezavarodsz, így elölről kell kezdened, de végül sikerül megértetned vele, miért jöttél.
- Igen nagyra nőtt a hatalmad mióta utoljára találkoztunk! Mégis vannak olyan dolgok, melyeket nem ismersz, nem értesz. Ez az eset is olyan tudást kíván meg, amivel még nem rendelkezel, de jó helyre jöttél. Egy szimpla varázsital főzése varázslat ide nem elég. Az elixír bájolása nevű ige kell, mely csak az ilyen, mágiával dúsított helyen mondható el, mint ez. A mágikus formula is igen komplex, de talán te rendelkezel elég rúnamágia ismerettel ahhoz, hogy használd - válaszolja Zelephiir. Hirtelen rádöbbensz, hogy már ismered is ezt a formulát, a kyorg egyenesen a tudatodba táplálta. Na, akkor próbáljuk ki! - gondolod. Valóban elég bonyolultnak bizonyul az elixír bájolása. Hosszú ideig mormolod a varázslatot, próbálod megzabolázni az örvénylő manaáramlást. Szerencsére képes vagy kontrollálni a folyamatot. Mikor elcsitul a mana áramlása, a tartóban levő folyadék, pépes állagú lett, és erős kékes fénnyel világít. Siker! Mehetsz vissza Hendialához! Csak később konstatálod azt a tényt, hogy a bájolás befejeztével a formula ismerete is eltűnik az elmédből. Akárcsak régen a kyorg karkötő készítésének titka. [200 pontot használtál fel, van még ...]

*Taumaturgia: 2568 elég, pontosabb adat nem ismert.

be 853 bemész a 853. épületbe
[1 496 880 tapasztalati pontot kaptál.] Ahogy megközelíted a tükörpalota bejáratát, az ajtó magától feltárul. Belépsz, majd ismét elámulsz a szépség és ízlésesség ama tökélyétől, ami fogad. Hendiala már vár rád, nyilván előre tudta, hogy jönni fogsz. Elvégre Elenios az álmok és jóslatok istennője is, nyilván az első számú avatárjának is jutottak ilyen jellegű képességek. Udvariasan meghajolva köszönsz neki, majd minden magyarázat nélkül megmutatod az Örök Igazlátás Szérumját.
- Igazán remek teljesítmény! - mondja Hendiala. - Az "Örök" Igazlátás, mi? Sajnos nem örök, de ugye hajlamosak olyan hangzatos nevet adni mindennek. A hatása csak korlátozott ideig tart. Pont elég ahhoz, hogy két alkalommal használd, és megtaláld velük a tl'urlang telepet és a gigakaptárat. Kezdjük a teleppel, amit a Sötét Földön találsz. Légy óvatos! Hiába végeztél már számtalan éjfattyal, az itt találhatóak mindegyiknél erősebbek - mondja, majd búcsút vesz tőled.

Ez a 273. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 684, északra 288 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 853 bemész a 853. épületbe
[1 496 880 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). Ahogy megközelíted a tükörpalota bejáratát, az ajtó magától feltárul. Belépsz, és ismét elámulsz a szépség és ízlésesség ama tökélyétől, ami fogad. Hendiala már vár rád, nyilván már előre tudta, hogy jönni fogsz. Elvégre Elenios az álmok és jóslatok istennője is, nyilván az első számú avatárjának is jutottak ilyen jellegű képességek. Udvariasan meghajolva köszönsz neki, de nem kell semmit mondanod. Tisztában vagy vele, hogy pontosan tudja, mit végeztél a tl'urlang telepen, és azt is, hogy te tudod, hogy ő tudja...
- Lenyűgöző teljesítmény! - mondja Hendiala. - Már csak a gigakaptár maradt a Kiégett Földeken. Sajnos az idegen hatalom, megakadályozza azt, hogy kifürkésszük, de minden jóslat arra mutat, hogy a kaptár ura egy speciális ganüid, amit kifejezetten Ghalla elpusztítására tenyésztettek. Vigyázz vele, mert sokkal veszélyesebb annál, amilyennek kinéz! Gyere vissza, ha elpusztítottad őt! - mondja, majd egy kacér pillantás után elbúcsúzik.

Ez a 274. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 435, északra 306 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 853 bemész a 853. épületbe
Ahogy megközelíted a tükörpalota bejáratát, az ajtó magától feltárul. Belépsz, és ismét elámulsz a szépség és ízlésesség ama tökélyétől, ami fogad. Legnagyobb meglepetésedre ezúttal nem Hendiala vár rád. Sosem gondoltad, hogy találkozol Hendialánál szebb nővel. Tévedtél! Nem tudod megmondani, pontosan mitől, de az előtted álló hölgy vakító szépsége túlragyogja minden riválisát. Szólni sem vagy képes, egyszerűen megbénulsz attól a kecsességtől, kedvességtől, csábítástól, huncutságtól és pompától, ami árad belőle. Szerencsére nem kell beszélned, mert Ő kommunikál veled. Semmi kétség, Ő maga Elenios! Térdre rogynál hatalma előtt, mint ahogy Tharr előtt is tetted, de tudod, hogy Ő nem örülni neki. A Csaták Urának kérdések ezrét akartad feltenni, ezúttal azonban semmi nem jut eszedbe, olyan kába vagy a Szépség Istennőjének látványától. A szükséges tudnivalók is csak később jutnak eszedbe, nyilván Elenios tudatta veled. A feladatod itt a Levegő létsíkján véget ért. Át kell kelned a Tűz létsíkjára, Dornodon birodalmába. Elenios tükörpalotáját nem látogathatod meg többet. Az okával is tisztában vagy: ha még néhányszor ott időznél, a vágy az ottani élvezetek iránt olyannyira elöntene, hogy sosem lennél képes többé elhagyni. Arra sem emlékszel, hogyan végződött a találkozásod a Csábítás Úrnőjével, de az haloványan rémlik, hogy újabb igencsak élvezetes éjszakát töltöttél a palotájában. Gondolataid lassan a Tűzsík felé terelődnek, és azon gondolkozol, hogyan tudsz majd oda átlépni, amikor ráébredsz arra, hogy a Tűz síkra hangolt hangvilla már a zsákodban lapul. Majd az ötlik fel benned, hogy túl kellene élned az ott örökké tomboló tüzet is, és kétled, hogy egy sima tűztagadó elég lenne ehhez. Aztán eszedbe jut, hogy erre is megvan a módszer a zsákodban lapuló zafírkristály formájában. Tényleg nem maradt más dolog, mint átmenned a Tűz létsíkjára! [2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.] [5 pontot használtál fel, van még ...]