Alanori íjásztelep (Alanor) (717. épület)

Épület koordinátája: [185,58]

Belépsz az íjásztelep rácsos kapuján. Odabent épp most rendeznek 1. alkalommal íjász- és dobóversenyt. Egy kapuhoz közeli táblára kiaggatva megtalálod a verseny szabályait is: "Versenyeinken minden Alanorhoz hű kalandozó részt vehet! A nevezési díj 50 arany. A bevételeket a dobogósok díjainak szponzorálására, illetve az íjásztelep fenntartásának költségeire fordítjuk! A verseny 3 próbából áll, az elsőben a céltáblával, a másodikban egy direkt erre a célra ide hozatott fenevaddal kell megküzdeni, a harmadik, és egyben utolsó próba pedig igazi különlegesség, neked, aki ezt a hirdetést olvasod, maradjon egyelőre titok mibenléte. A lövő- és dobófegyveresek együtt versenyeznek, hasonló nehézségű feladatokat kapnak, nincsenek külön kategóriák, így a végén is csak egy győztes kerül ki közülük. A nevezőknek meg kell adniuk, milyen fegyverrel akarnak elindulni [BE <épület száma> <fegyver száma>], a lövősöknek egy lövedéket (nem a lőfegyvert magát!), a dobósoknak pedig egy dobófegyvert. A próbákhoz 10 lövésre, illetve dobásra elegendő fegyverre van szükség, így ennél kevesebbel indulni nem lehet. Lövedékkel induláskor természetesen magára a lőfegyverre is szükség van. A jobb fegyverrel induló versenyzők természetesen jobb helyet is képesek elérni. A versenyzők teljesítményük alapján pontszámokat kapnak. Pontegyenlőség esetén, sorsolással döntenek a helyezésekről. Egy verseny öt hétig tart, ez idő alatt mindenki egyszer indulhat. (Az aktuális versenyből még 33 nap van hátra!) Ezután az íjásztelep futárjai felkeresnek minden indulót, és közlik velük, hogy ki hányadik lett, valamint szétosztják a díjakat. Ezután mindig új verseny indul. Minden íjásznak izgalmas versenyzést kívánunk!" Érdekesen hangzik. Talán jó volna elindulni, bár ezt még alaposabban végig kell gondolnod. Agyad máris járni kezdett: milyen fegyverrel, milyen taktikával indulj. Na de most is versenyeznek itt páran. Alaposabban szemügyre veszed, hogyan is zajlik az egész. Aztán még valami eszedbe jut. Nagyon alacsony összeg a nevezési díj, vajon miből élhetnek meg az íjászverseny alkalmazottjai. Biztos jól jönne nekik egy kis mellékes, és neked is egy jobb eredmény. [Ha a BE <épületszám> <fegyverszám> <csúszópénz összeg> paranccsal lépsz be az épületbe, a harmadik paraméterként megadott aranyösszeget a bírók megkenésére fordíthatod. Talán így több pluszpontot kapsz, a céltáblát centikkel közelebb helyezik, a leginkább legyengült szörnyet kapod a második próbán, stb. Egy apró jótanács: 2000 aranynál nagyobb összeget ne adj, hiszen ezeknek a közembereknek már ennek töredéke is elképesztően sok pénznek számít. Persze a megvesztegetés csalás! Ha jó jellemű kalandozó vagy, ne feledkezz el erről a lelkiismereti apróságról.] Ezen töprengve hagyod el az íjásztelepet. [5 pontot használtál fel, van még ...]

*Az épület megismerése (első belépés) 5 TVP. Íjászversenyen való részvétel költsége: 50 TVP.