Az összes vízed elpárolog a forróságtól, minden referenciaponton. Figyelem: ősi gyógyítás használatának víz a komponense!!!

A labirintusban egyénenként változó referenciapontokon találhatók a különféle szörnyek. Előforduló szörnyek: tűzivadék, tűzmadár, animált tűzbestia, tűzmester.
1. SZINT
1 : 
Bejárat
2 : 
3 : 
Láda (kulcs: - , csapda: -)
[ 4 hollókristály ]
Csapda (sebző) (- 79 VP, - 197 ÉP)
4 : 
5 : 
6 : 
7 : 
8 : 
Csapda (sebző) (- 395 ÉP, - 79 VP)
9 : 
teleport => 13
10 : 
Kijárat
11 : 
-
12 : 
-
13 : 
-
14 : 
-
15 : 
Csapda (sebző) (- 78 VP, - 390 ÉP)
16 : 
Lépcső => 2. SZINT 1. refpont
2. SZINT
1 : 
Lépcső => 1. SZINT 16. refpont
2 : 
3 : 
4 : 
5 : 
6 : 
7 : 
8 : 
9 : 
teleport => 13
10 : 
Kijárat
11 : 
12 : 
13 : 
14 : 
Csapda (sebző) (- 155 VP, - 775 ÉP)
15 : 
16 : 
Lépcső => 3. SZINT 1. refpont
3. SZINT
1 : 
Lépcső => 2. SZINT 16. refpont
2 : 
3 : 
4 : 
5 : 
6 : 
7 : 
Láda (kulcs: - , csapda: -)
[ 5 tudás gyöngye ]
8 : 
9 : 
teleport => 13
10 : 
Lépcső => 4. SZINT 1. refpont
11 : 
12 : 
13 : 
14 : 
15 : 
16 : 
Kijárat
4. SZINT
1 : 
Lépcső => 3. SZINT 10. refpont
2 : 
Csapda (sebző) (- 79 VP, - 395 ÉP)
3 : 
Láda (kulcs: - , csapda: -)
[ 4 hollókristály ]
4 : 
5 : 
6 : 
7 : 
Láda (kulcs: - , csapda: -)
[ 16 denevér szimbólum ]
[ 50 acéltűz nyílhegy ]
[ 1000 arany ]
+2% halhatatlanság
8 : 
9 : 
teleport => 13
10 : 
Kijárat
11 : 
1 tűzmester
1 tűzmester
[ 1 tűzhaj diadém ]
12 : 
13 : 
14 : 
15 : 
1 tűzmester
1 tűzmester
[ 1 inváziós amulett ]
16 : 
Kijárat