VADÁSZAT (#209 VARÁZSLAT)
A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia - ilyen a csatamezőkön (friss, ősi, thargodan és drakolder) található - kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rádtapadó nekromantikus lepedék miatt.

2020.12.04.
- Megszűntettük azt, hogy a vadászat leesik a csatamezőktől.



Magas szinten alapvető varázslat. Ha elmondod, minden egyes lépéskor fogsz szörnnyel találkozni! A varázslatot a csatamezőn való kutatás kioltja, és nem rakhatod fel, ha már kutattál csatamezőn. Figyelem, a Sötét Földön az első nyolc lépésnél mindenképpen jön szörny, vadászat nélkül is! Tehát ott a vadászat csak a 9. és 10. lépésnél jelenthet pluszt. Ha valamilyen okból az adott mezőn már van szörny (pl. szörnyfészek, idézett vagy más által otthagyott szörny stb.) akkor a vadászat nem fogja növelni a második, harmadik, negyedik szörny előfordulási esélyét (mert ilyen is van).

[ forrás: Alanori Krónika ]


Típus:
teológia
Dornodon, Sheran, Tharr, Fairlight, Raia, Elenios, Leah, Chara-Din
Szféra: -
Mentő:
Hatóidő:
1 kör
Hatás:
varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni
Egyéb:
Max. hatásfok:
0
Használata:
V, VV 209
TVP költség:
5
VP/PP költség:
40
Anyagi komponens: