Többször követted már a sűrű erdőkben a
nerub fősámánok nyomait, de valahogy mindig elvesztetted őket rövid időn belül. Eddig nem tudtad, hogy miért, de most, hogy a
nerub totemfétist megdörzsölted egy
kék golyóval már minden világossá vált. A két mágikus tárgy közelsége meggörbíti körülötted a teret és apró repedést nyit a nerub fősámánok kedvenc táborhelyére, ami rendszerint egy
nerub település központi épülete. A repedés, amin átkukucskáltál, nagyon apró, de ha több totemfétist és kék golyót használsz, akkor egy nagyobb nyílást tudsz nyitni, amin már simán átférsz és még vissza is jöhetsz. A KT <2230> paranccsal 20 TVP-ért 20
nerub totemfétist 5
kék golyóval stabil állapotra állítasz és két
árvalányhajjal összetekerve egy biztonságosan tárolható nerub teleportert kapsz. A nerub teleportert a H <2230> paranccsal használhatod 5 TVP-ért, amivel egy nerub település közepére léphetsz át. Egy fordulóban csak egyszer teleportálhatsz, mivel a tárgynak és a szervezetednek is szüksége van feltöltődésre. A második teleportálás már biztos roncsolná a szervezeted és a végén még Te is nerubbá válnál, ezt pedig nem szeretnéd. A tárgyat senkinek nem adod át, inkább mélyen titkolod még a létezését is, nehogy valaki előtted érjen a településekre. (Figyelem! A tárgyat csak akkor használhatod, ha már elérted az 800. fordulódat.)