A VERSENGÉS TORNYA (1681. TÁRGY)
Messziről egy aprócska kis kőtoronynak tűnik ez az épület, és meglepő módon közelről sem mutat jobb képet. Egyetlen bejárata van, ablaka nincs. Istened üzenetéből azonban tudod, hogy milyen fontos, isteni mágiával ellátott építményről van szó. A torony mágiája áthatolhatatlan. Amikor megpróbálsz belépni (BE 1681), ez a mágia dönti el, hogy beenged-e (egy kalandozó fordulónként ötször léphet be a toronyba), illetve azt, hogy a torony mely szobájába kerülsz. Merthogy a torony valójában nem más, mint apró zsebdimenziók együttese. Egy zsebdimenzió egy szoba. Amikor belépsz a toronyba, bekerülsz egy szobájába, ha a szoba üres, akkor benn maradsz a szobában, a fordulód véget ér. Ha van már valaki a szobába, akkor harcolnotok kell. A győztes maradhat a szobában. Ez azonban igazi harc, így csak akkor győz valaki, ha az ellenfele meghal, vagy eldemezik. Döntetlen esetén (mindkét harcoló életben maradt) a védő marad a szobában, ha mindketten meghalnak, akkor mindketten kikerülnek a toronyból. Ha valaki sikeresen "beült" egy szobába, akkor ő lesz a védő, 5 csata erejéig védi a tornyot. Ha veszít (megölik), akkor kikerül a torony mezejére. Ugyanez történik akkor is, ha 5 sikeres csatában megvédte a helyét. Egy hét alatt egy karakter maximum háromszor ülhet be védekezőként egy szobába. (Mindig hétfőn, szerdán és pénteken kap erre lehetőséget.) Ha a karakter elhasználta az összes "beülési" lehetőségét, a torony mágiája nem engedi belépni a toronyba. Az nem ismert, hogy hány szoba (zsebdimenzió) van a tornyokban. Egyesek szerint a szobák száma mindig változik 5 és 10 között. Az istenek jutalmazzák a toronyban harcoló kalandozókat. Minden, a toronyban vívott csata után a karakter kaphat +3% TP és kincskeresés bónuszt a következő fordulójára. Erre az esély annál nagyobb, minél nehezebb volt az adott csata a karakter számára. A csata győztese szintén nagyobb eséllyel kaphat ilyen bónuszt, a vesztes kisebb eséllyel. (A támadó akkor számít csak győztesnek, ha kiüti a védőt, és beül a toronyba. A védő pedig csak akkor, ha sikeresen megvédi a helyét, és ő maga benn marad a toronyban.) Aki már ismeri az FNO parancsot, annak lehetősége van BE 1681 helyett BE 1681 1 paranccsal bemenni a toronyba. Ekkor nem TP és kincskeresés bónusz jár a csatáért, hanem ugyanakkora eséllyel 3 FNO. Ha a toronyban védekezik egy karakter, akkor attól függően kap FNO-t, vagy TP/kincskeresést, hogy melyik paranccsal telepedett be sikeresen a toronyba. Ha egy karakter legmagasabb fegyverszakértelme a torony területének megfelelő érték alatt van, akkor egy csata egy kis bónusz fegyverszakértelmet is biztosít. Nyugaton ez a határ 36-os fegyverszakértelem, keleten 44-es, a Sötét Földön 52-es, az ősi birodalmakban 68-as, a Ryuku szigeteken 84-es, a Kiégett Földeken 105-ös. A toronyban táborozók nem lehetnek célpontja EK parancsnak, és nem kaphatnak szopókövet. A toronyban nem történik kalandozótalálkozás, csak és kizárólag csata. Amikor valaki sikeresen bejut a toronyba, a fordulója véget ér, ám a befejező parancsai még lefutnak, sőt bármilyen parancsot kiadhat, ami épületben működik. Mozogni azonban már nem mozoghat. Csapdát állíthat, fejlesztheti valamelyik tulajdonságát - szörny nem fog jönni - stb. Szörnykeresést nem adhat ki, de ezt megteheti a torony mezején, még a toronyba lépés előtt. Ha a következő fordulója még a toronyban kezdődik, akkor a szörnykeresés sikertelen lesz, ám ha közben kikerült a toronyból, akkor működik a szörnykeresés is. A toronyban az alakváltók nem tudnak növény és szörnyformában táborozni.


Súly : -
Eladási ár : 0 ap
Vételi ár : 0 ap

Miből készíthető/nyerhető ki:
-
Mi kell a készítéséhez:
-
Minek a feltalálásához 
készítéséhez kell :
-