Képzelj el egy hatalmas hegyet, amelyet valamilyen elképzelhetetlenül óriási szörny körberág, úgy, hogy csak a csutkája marad meg. Egy irdatlanul magas és meredek, göcsörtös sziklaoszlopot kapsz. Ennek a tetején meredezik a draklen citadella, a draklenek otthona, amelyet csak akkor tudsz megközelíteni, ha szárnyaid vannak - vagy ha a világ jelenleg élő legkiválóbb hegymászóinak egyike vagy (minimális szükséges mászás szakértelem 40), és még így is csak akkor, ha vannak a birtokodban
pókkarmok a mászáshoz. Ehhez a H 886 parancsot add ki, 80 TVP árán.
A citadellába csak úgy tudsz felmászni, ha előtte elmondasz egy láthatatlanság varázslatot, különben a citadellát őrző draklenek meglátnak és egyszerűen letaszítanak mászás közben. Ha megpróbálkozol a mászással, és nincs rajtad láthatatlanság, de rendelkezésedre áll a szükséges komponens és varázspont, akkor automatikusan elmondod a varázslatot.
Háromszor jön szörny a másznivalóban:
- első:
tüskés hatruuq,
draklen medúza,
képlékeny otoaa,
ginzerg élősködő
- második:
bíbor draklen,
fekete draklen,
zöld draklen,
aszott draklen
- harmadik:
élőholt draklen,
draklen családfő
Kincs pl: 998
arany, 3
angyalok gyűrűje, 3-4
sötét ital, 4
dlathog kőzet, 1
zyel katalizátor, 1
draklen jogi kódex, 1
titkos teleportkő stb.
*A citadellába történő felmászás előtt a láthatatlanság varázslatot automatikusan elmondja a karakter, ha van nála hozzá komponens.