DRAKLEN CITADELLA (1316. TÁRGY)
Képzelj el egy hatalmas hegyet, amelyet valamilyen elképzelhetetlenül óriási szörny körberág, úgy, hogy csak a csutkája marad meg. Egy irdatlanul magas és meredek, göcsörtös sziklaoszlopot kapsz. Ennek a tetején meredezik a draklen citadella, a draklenek otthona, amelyet csak akkor tudsz megközelíteni, ha szárnyaid vannak - vagy ha a világ jelenleg élő legkiválóbb hegymászóinak egyike vagy (minimális szükséges mászás szakértelem 40), és még így is csak akkor, ha vannak a birtokodban pókkarmok a mászáshoz. Ehhez a H 886 parancsot add ki, 80 TVP árán. A citadellába csak úgy tudsz felmászni, ha előtte elmondasz egy láthatatlanság varázslatot, különben a citadellát őrző draklenek meglátnak és egyszerűen letaszítanak mászás közben. Ha megpróbálkozol a mászással, és nincs rajtad láthatatlanság, de rendelkezésedre áll a szükséges komponens és varázspont, akkor automatikusan elmondod a varázslatot.

Háromszor jön szörny a másznivalóban:
- első: tüskés hatruuq, draklen medúza, képlékeny otoaa, ginzerg élősködő
- második: bíbor draklen, fekete draklen, zöld draklen, aszott draklen
- harmadik: élőholt draklen, draklen családfő

Kincs pl: 998 arany, 3 angyalok gyűrűje, 3-4 sötét ital, 4 dlathog kőzet, 1 zyel katalizátor, 1 draklen jogi kódex, 1 titkos teleportkő stb.

*A citadellába történő felmászás előtt a láthatatlanság varázslatot automatikusan elmondja a karakter, ha van nála hozzá komponens.


Súly : -
Eladási ár : 0 ap
Vételi ár : 0 ap

Miből készíthető/nyerhető ki:
-
Mi kell a készítéséhez:
-
Minek a feltalálásához 
készítéséhez kell :
-