INFORMÁCIÓ ÁTADÁSA: IN <kalandozó> <kalandozó/faj/szörny> <tárgy>
Az információkat, amelyeket az E.F.-ben kaptál, ezzel a paranccsal adhatod át egy másik karakternek. Elsőként az ő sorszámát kell megadnod. A második paraméter egy olyan kalandozó vagy faj kell, hogy legyen, akit már ismersz, vagy egy szörny, amelyről olvastál az E.F.-ben. A harmadik paraméter egy tárgy lehet, amelynek pl. te kitaláltad a „receptjét”, és kaptál róla infót. A második vagy a harmadik paraméter elhagyható úgy, hogy nullát írsz helyette. Akár az A parancsnál, itt is egy mezőn kell állnod a másik játékossal, vagyis akkor kell kiadnod a parancsot, amikor arra a mezőre lépsz, ahol az előző fordulóját végezte a társad. Ez a parancs nem kerül pontba. Figyelem, az IN parancs paramétereinek sorrendje nem egyezik meg az A parancs paramétereinek a sorrendjével, ezért könnyű elrontani, nagyon ügyelj rá!

Példa: IN 2200 20 16 hatására a 2200-as játékos megkapja a 20-as szörny és a 16-os tárgy leírását.