FARKASESSZENCIA (353. TUDATI KÉPESSÉG)
Pontérték: 0
Használati költség: -
Fejlesztheti: egyedi
Hatás: Farkassá változhat a KT tag, ő határozza meg a kinézetét az 1. és 2. paraméter kiadásával.

Enciklopédia:
"Ismét egy kellemes napom volt. - ezzel a gondolattal hunytad le szemed. Kellemes fáradtság öntött el, s már éppen elaludnál, amikor egy halk döndülést hallasz. Aztán még egyet, s még egyet. Aztán már nem is gondolsz az alvásra, csak az ütemet figyeled, mely a tested és lelked egy ritmusra hangolja, arra a ritmusra, amit Hófarkas mutatott, s ami az egész Közös Tudatot átjárja. Egy hangot hallasz a fejedben, Hófarkas hangját. Az először érthetetlen szavak később érthetővé válnak számodra. - Ismét megmutattátok, hogy mire vagytok képesek. Megmutattátok, mekkora erő van ebben a kis közösségben. Ezért most én is adok nektek valamit magamból, a farkasból, a vadászból! Hirtelen hófehér csillogás kezd áradni a földből körülötted. Kellemetlen érzeted támad, mintha az egész bőröd bizseregne, aztán ez az érzés hirtelen őrületes fájdalommá változik, mintha az egész testedet forró láva borítaná kivülről, belülről. Átalakulsz, formálódsz... Aztán elmúlik a fájdalom. Hosszú, elnyújtott üvöltést hallatsz, mely sok mérföldre elhallik. Farkassá váltál! Az éjszakai vadásszá!" Az EK 353 <1.paraméter> <2.paraméter> segítségével farkassá alakulhatsz. Találkozáskor a kalandozók nem látják a felszerelésedet, és nevedet, karakterszámodat csak akkor kapják meg, ha barátságosak vagytok. Ha a parancsot második és harmadik paraméter nélkül adod ki, visszaalakulsz eredeti formádra. A parancs kiadásának nincs költsége.




Megjegyzés: Szerepjátékos, a karakter találkozásokat színesítő képesség.


[ forrás: Alanori Krónika ]