A DÜH VÉRVÖRÖS KÖDE (289. TUDATI KÉPESSÉG)
Pontérték: 7
Használati költség: 1 TU, 10 TVP
Fejlesztheti: bárki
Hatás: A szembejövő szörnyek beállításaid szerint 0 - 50 %-kal erősebbek (és ennyivel több TP-t is érnek).

Enciklopédia: "Erős vagy. Hatalmas vagy. Érzed, ugye? Nem? Hát akkor most megmutatom, mit is tudsz valójában." Mi ez? Ki van itt? Csak nem egy hang? De honnan? A kasztroplanáris térből? Próbálsz koncentrálni, hátha ismét meghallod (vagy inkább megérzed?) az eleddig ismeretlen hangot. Mi lehet ez? Valami kollektív lelkiismeret vagy önérzet? Tulajdonképpen mindegy. A lényeg az, amit felajánl. Feltárja előtted képességeid határainak kiterjesztését, megmutatja, hogyan is lehetsz még erősebb. Még hatalmasabb. Ami nem is annyira nehéz. Tulajdonképpen ugyanazt kell tenned, mint eddig, amikor csatáztál. Harcosként viszonylag hamar felfedezted, hogy minden szörnynek van gyenge pontja. Némelyiknek nem is egy. Ha ezeket megtaláltad, el tudtad érni, hogy ellenfeled vadabbul, elszántabban támadjon, ekkor viszont veszített éberségéből, figyelmetlenebb is lett. A hang szerint ezt a sajátos képességet jobban is a hasznodra tudod fordítani. Mostantól kezdve, amikor egy szörnnyel csatázol, a kasztroplanáris térből vérvörös köd kezd szivárogni, körbefolyva téged, aminek köszönhetően ellenfeled feldühödik, vadabbul fog támadni. Ennek eredményeképpen 0-50%-kal több tapasztalati pontot kapsz érte, sőt, minden képessége, tulajdonsága (így támadása, sebzése is) 0-50%-kal nagyobb lesz! Most igazán kipróbálhatod, mekkora harcos is vagy! A képesség használata EK 289 <0-50%> paranccsal történik, 1 TU és 10 TVP felhasználásával. Bármikor módosíthatod a beállítást, törölni úgy tudod, hogy nem adsz meg 2. paramétert. Jó vadászatot!

2014.11.06.
- A kronoérintést és a hajórongálás képességet nem növeli a Düh vérvörös köde KT-képesség.




Megjegyzés: A játékban a szörnyek úgy vannak tervezve, hogy egy átlagos játékos igen jó eséllyel le tudja győzni. Ez persze azt jelenti, hogy egy csak kicsit átlag feletti karakter a valamivel erősebb szörny felett is jó eséllyel diadalmaskodni tud. Ez a képesség ezt a tűréshatárt használja ki. Nem baj, hogy több a szörnyek ÉP-je, sebzése - ha több TP-t is érnek! Bizonyos esetekben a DVK kellemetlen kombókat hoz ki, de az esetek többségében nagyon tápos képesség, a 9 pontot is bőségesen megérdemelné.


[ forrás: Alanori Krónika ]