A PENTAGRAMMA HÁZA (217. TUDATI KÉPESSÉG)
Pontérték: 8
Használati költség: 1 TU, 5 TVP
Fejlesztheti: egyedi
Hatás: A játékos fordulója végén egy meghatározott, biztonságos mezőre tud teleportálni, ott KT társaival találkozhat, és védelmet élvez a lopástól és bűvöléstől.

Enciklopédia: "Testvérek vagyunk. Összeköt bennünket a mágikus ötszög, amelyet képesek vagyunk fellángoltatni bárhol a félszigeten. Cserébe ereje segít minket a varázslatokban, védelmet ad, és találkozhatunk általa. Állj be hát a körbe, mormold el a varázsigéket, lángoljanak benne a rúnák! Tudatod ereje fel fog emelni téged, hogy megerősítsen, védjen, és elvigyen Testvéreid körébe."

A játék nyelvére lefordítva: Az "épület" nem valós, csupán a kasztroplanáris térben létezik. Kapu hozzá minden lerakott idéző jel. Ha idéző jelre lépsz, és kiadod az EK 217 parancsot 5 TVP-ért az utolsó mozgás parancs után, akkor a Házban táborozol, találkozol ugyanarról a mezőről belépett benn tartózkodó társaidddal, működik rájuk az IN és A parancs. Míg benne tartózkodsz, a félszigeten nem vagy fellelhető, ezért az ott leselkedő veszélyek (lopás, pszi regeneráció, bűvölés) ellen védelmet is ad, és mert valós helyváltoztatás nem történt, az idéző jel VP regeneráló hatása működik. A következő forduló elején automatikusan elhagyod a Házat, ugyanazon idézőjelen lépve ki, ahol beléptél. Lehetőség van az EK 217 1 parancs használatára is, 1 TU és 5 TVP árán, ekkor egyúttal elteleportálsz egy fiktív koordinátára (76,65), ahol más helyeken belépett KT társaiddal találkozhatsz. Ez utóbbi esetben plusz térképet fordulód végén nem kapsz, csak teleportáláskor. Csak akkor használható, ha nem állsz másik teleport hatása alatt.




Megjegyzés: Ez egy képesség-csoportba tarozik, amelynek köszönhetően a KT tagok fordulójuk végén mindig egy bizonyos mezőre kerülnek. Ilyen a Zan teleport és a tottemre hívás is. Sajnos ezek a képességek nem túl szerencsések, mivel a játék alapvető többszemélyes jellegét kerülik meg, a játékosok egymással való találkozását, és az ezzel kapcsolatos interakciót. Azonban erre sok más képesség is épül, ami azt jelenti, hogy a játékosoknak igénye van a magány adta biztonságra. És önmagában a lopással és bűvöléssel szembeni védettség nem annyira durva dolog - ha az lenne, akkor a legtöbb KT-nak lenne erre képessége, de kevesen vanak, akik erre "pazarolnak" képességet.


[ forrás: Alanori Krónika ]