Enciklopédia:
Mikor a testvériségünk megalakult, elhatároztuk, hogy nem büntetünk, nem
ítélkezünk. Ám vannak, kik sötét cselekedeteikkel szembeszegülnek a Fénnyel, illetve megpróbálják legyőzni, vagy nevetségessé tenni; nos, büntessék magukat eme ördögi alakok! Ha elég sokszor hervasztja le gonosz mosolyukat a gaztett büntetése, talán átértékelik korábbi életüket... Ezért, ha bárki közülünk ártó szándékot tapasztal, akkor a támadó vétsége nagyságától függően sebződik.
Tehát ha valaki ártani próbál nekünk, akkor a saját MXTU-jának függvényében
életpontot veszít. Nem KT tagok esetén (lopásnál) 7 MXTU a mérvadó. (Lopási
kísérlet: MXTU*d3), tudatcsata kezdeményezés: MXTU*d4, ártó tudati képesség: MXTU*d5 (*)). A sebzés nem lehet nagyobb, mint a karakter aktuális ÉP-jének fele.
(*)Ide tartoznak azok a képességek, amelyek a képességetek ifejlesztésekor már bent voltak a játékban, pl. átok, tudatcsapda, stb; a további ártó képességek megbeszélés tárgyát képezik a KT vezető és a játékvezető között.
|
Megjegyzés: A képesség az ilyen jellegű védő képességek közül a legsokoldalúbb,
mivel a lopás, a tudatcsata és az ártó képességek ellen is "véd". Azonban a büntetés még a legenyhébb az összes többi közül, némi sebződést elszenvedni nem a világ. Nagyon jó a képesség abból a szempontból, hogy minél táposabb az ártó személy, annál inkább pórul jár. Egy kezdő tolvajnak 14 sebződés még kibírható, de egy 21 MXTU-s karakternek 42-t sebződni,
vagy tudatcsatánál 52-t nem biztos, hogy olyan jó befektetés.
[ forrás: Alanori Krónika ] |