Enciklopédia:
Elsőként a MAFFIA KT végezte el azt a kutatást, amelynek eredményeképp az
alábbi képesség kifejlődött. A KT újabb problémával került szembe: a szörnyek egy mutáció folytán egyre nagyobbakat ütnek. Hiába van egy KT tag talpig vasban, lassan már egy gonyolék is 200-300-at üt körönként. A KT Vezetői ezért minden eddigi fejlesztést félredobva úgy határoztak: egy olyan képességet kell kifejleszteni, ami direkt arra irányul, hogy a tagok védekezését növelje. A Szövetség Rendkivüli Taggyűlést hivott össze és bár minden tagnak más ötlete volt, a Vezető végül úgy döntött, az ügyességből származó védekezésbónuszokat kell megpiszkálni. Ezentúl a KT tagjai egységesen 1 ügyességpontért 1 védekezésbónuszt kapnak. Tehát 17-nél 19-nél is kapnak pluszt és 26 felett is egyesével jár a bónusz.
|
Megjegyzés: Eredeti koncepciójában a képesség megfelelőnek tűnt, mivel kemény munkával és TF-eléssel is nehéz az ügyességet 35-40 fölé tornászni -40-es ügyességnél a képesség +10 védekezést ad. Persze a játék fejlődik, egyre magasabb tulajdonságokat adó tárgyak vannak, és a tudás gyöngyei is megszaporodtak - méghozzá olyan mértékben, amire a képesség elbírálásakor még nem lehetett
számítani. A karaktereknek sok TVP-je van, TF-elni is tudnak, így manapság már
nem elérhetetlen a 80 fölötti tulajdonság. Ennek fényében ezt a képességet
felül kellett vizsgálni - függetlenül attól, hogy valaki mennyi energiát szán
ügyessége TF-elésére, egy KT képesség nem adhat +30-40 védettséget. A képesség működését kísérleti jelleggel módosítottam, tehát 50-es ügyességig úgy működik, mint eddig (+15 védekezés), 50-es ügyesség felett minden 2. helyett minden 6. ügyességre ad +1 védekezést, tehát 56-nál +16, 62-nél +17 stb. lesz a védekezés. 90-es ügyességnél tehát a korábbi +35 védekezés helyett +21 védekezés lesz. A változás alig néhány karaktert érint, és számukra is számítani fog a magas ügyesség - emellett elmondhatjuk, hogy továbbra is igen jó képesség ez ahhoz képest, hogy mindössze 6 pontos.
[ forrás: Alanori Krónika ] |