ARANYSÁRKÁNY FAMULUS (185. TUDATI KÉPESSÉG)
Pontérték: 9
Használati költség: egyszeri 4 TU
Fejlesztheti: egyedi
Hatás: Megnövekedett TU regeneráció kör elején.

Enciklopédia: Végre! Most már biztos, hogy az aranysárkányok nem pusztultak ki, igaz a legenda, hogy csak visszahúzódtak egy másik létsíkra. Felfigyelve rá, hogy ez a kis csoport milyen kitartóan próbálja vissszahívni őket, felidézni nagyságukat, végre válaszoltak a hívásra. Az Aranysárkány KT tagjai, ha kellőképpen összpontosítanak, rá tudják venni az aranysárkányok legkisebbjeit, hogy egy időre jöjjenek vissza, és kalandozzanak velük. A sárkányoknak ez a fajtája egészen apró, 20-30 centi körüli jó lény, korlátozott mágikus képességekkel, és hihetetlen kíváncsisággal. 4 TU-t vesz igénybe, amíg sikerül meggyőznöd, hogy tartson veled, ám ezután - értelmes lény lévén - külön idomításra már nincs szükség. Amíg veled van, a tudati energiáid szabadabban áramlanak: minél több TU-t fejlesztettél bele az aktuális képességbe, annál valószínűbb, hogy a szokásoson felül extra TU-kat is visszaregenerálsz kör elején. Minden egyes TU után, amit a képességbe fejlesztettél, kapsz nem kumulatív 15% esélyt, hogy plusz egyet regenerálj forduló elején. Miután önszántából tart veled, a famulus nem számít az elfogott szörnyeid közé (és különben is, ki merné szörnynek titulálni ezt a nemes apróságot!), vagyis nem számít bele sem az idomítási, sem a max. szörnykorlátba. Mágikus lény lévén nem hat rá a vadítás és a halál szava sem. Táplálékát - azt a keveset - a mágikus energiáidból nyeri, egy vp-t minden kör elején megeszik, viszont egyéb kaját egyáltalán nem fogyaszt.




Megjegyzés: A mesterséges gerjesztés és hozzá hasonló képességek bonyolított változata. Mindenesetre, a szerepjátékos fűszerezés itt nem erőltetett, jópofa, jól illeszkedik a KT profiljához (de persze jobban örültem volna, ha ők is a gerjesztést fejlesztik :).


[ forrás: Alanori Krónika ]