Keresés Csarnoka (Ragnarcsákánya) (896. épület)
Épület koordinátája: [62,47]
be 896 bemész a 896. épületbe
Kíváncsiságodtól hajtva feltárod az ajtót és azonnal megcsap a benti hangulat. Korsók koppannak, ittasak horkannak, bódultak dalolnak, igazi törpe mulatság fogad odabent. Elindulsz hát befelé, hogy magad is részesévé válj a mulatságnak. Ahogy belépsz a tárnába, egy rőtszakállú torzonborz törp kezedbe nyom egy korsó jófajta seritalt. Miközben kortyolgatod, s a csarnok falát díszítő faragványokat nézed, melléd lép Thurfil, majd barátságosan hátba ver, hogy a tüdőd is majd kiköpöd.
- Szakálltalan pajtásom, szeretnéd az állad első pihéit kinöveszteni? - Furcsa, hogy téged ennyi megélt kaland után még pihés állúnak se tartanak, ezért rögtön rábólintasz a kihívásra. - Nosza keresd meg hát a troll - itt majd megfullad a nevetéstől, s kitöröl egy könnycseppet a szeméből, "bányászokat"! Ha tényleg léteznek egyáltalán, akkor szeretnék nekik egy új frizurát csinálni.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 219 parancsot kell kiadnod a (60;47) -es koordinátán.] Vidáman, bár kicsit kótyagosan indulsz tovább utadra, de megfogadod még, hogy visszanézel ide, ha rád fér már a lazítás. [5 pontot használtál fel, van még ...]
kld 219 küldetés végrehajtása 219
A mendemondát meghallgatva nekiindulsz, hogy megkeresd azokat a troll "bányászokat". Magad is meglepődsz, mikor valóban troll nyomokra bukkansz a településtől pár mérföldre a dombok között. A bányászó trollok létezése úgy tűnik mégse légből kapott mese - magad is meglátod, mikor a nyomokat követve csákányokkal játszadozó nagydarab trollokat pillantasz meg. Sajnos kissé sokan vannak, így nem támadod meg őket. Egy darabig figyelsz, majd elhatározod, hogy még visszatérsz, hiszen nem hagyhatod meg Thurfilnak a mókát, hogy ő legyen, ki először kettéhasíthatja egy ilyen, a természetét meghazudtoló jószág koponyáját!
[Add ki a KLD 220 parancsot ezen a koordinátán.] (Önanalízis: +12% felderítés.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát.
A sikerhez minimálisan ezek kellettek: felderítés szakértelem 40 szint.
TVP?
kld 220 küldetés végrehajtása 220
A korábbi helyen megtalálod ismét a troll "bányászokat".
Ellenfeled: 1
troll bányász.
Megigazítottad a troll frizuráját, ahogy az egy igazi törpéhez illik. Így jobban megnézve a homlokán egy apró, csákányforma tetoválást látsz - tényleg különleges fajta lehet ez. Gyorsan magadhoz is veszed a skalpját, mielőtt még a csata zajára idetévednének a többiek, majd elégedetten indulsz meg visszafelé. Thurfil örülni fog ennek. [50 pontot használtál fel, van még ...]
be 896 bemész a 896. épületbe
Kíváncsiságodtól hajtva feltárod az ajtót és azonnal megcsap a benti hangulat. Belépsz az ismerős zsongásba, és rögtön elemedben érzed magad a vidám törpetársaságban. Kerítesz magadnak egy korsó nedűt, majd leülsz az ismerős törpök közé mesélni az átélt élményeidről. Jó társaságban repül az idő, s megered a nyelv... Te is ezt tapasztalod, ahogy a meséd során rátérsz a legújabb élményedre, ahogy a legutóbbi kihívásnak megfeleltél.
[23 387 tapasztalati pontot kaptál.] Magadat büszkén kihúzva lépsz be és lehajítod ezt a trófeát a törpék orra elé az asztalra. Egy kisebb csapat el is kezd vitázni róla, hogy vajon ez tényleg bányász-e, meg egyébként is lehet, hogy egy disznót nyúztál meg, mikor rámutatsz a csúfság zöld bőrszínére és a bőrön látható apró tetoválásra. A törpék nem is hagyhatják szó nélkül az események ilyetén alakulását, így egy kisebb különítmény jól felpaprikázva elindul, hogy jobban megnézzék maguknak azt a csapatot. Természetesen nem maradhat el a beszámolód, amit úgy kell elmesélned nekik, mintha egy igazi bárd lennél, szinte meg kell elevenedjen a szemük előtt minden részlet. Mikor sokadszor is nekilendülsz, hogy elmeséld, valahogy kibukkan belőled az a baljós érzés, ami akkor kerített hatalmába, mikor odafele menet az egyik bánya mellett haladtál el.
- Ez lehet az a bizonyos szellembánya! - Kiált fel egyikük, majd megkér mutasd meg melyik is volt az.
Viszont mielőtt még elindulnánk add csak ide a legjobb bányász szerszámod, megnéznénk magunknak, vajon alkalmas-e rá, hogy a lehető legjobb rögöket görgesd ki a föld alól. Vidáman, bár kicsit kótyagosan indulsz tovább utadra, de megfogadod még, hogy visszanézel ide, ha rád fér már a lazítás. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Jó társaságban repül az idő, s megered a nyelv... Te is ezt tapasztalod, ahogy a meséd során rátérsz a legújabb élményedre, ahogy a legutóbbi kihívásnak megfeleltél.
[11 678 tapasztalati pontot kaptál.] Megmutatod a nálad lévő Trákin csákányát, mire elismerően bólint, és közli, hogy mehettek "szellemvadászatra".
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 221 parancsot kell kiadnod a (61;47) -es koordinátán.] Vidáman, bár kicsit kótyagosan indulsz tovább utadra, de megfogadod még, hogy visszanézel ide, ha rád fér már a lazítás. [5 pontot használtál fel, van még ...]
kld 221 küldetés végrehajtása 221
Elvezeted kis törpe különítményed arra a pontra, ahol az a különös balsejtelem elfogott, majd megérkezve a magatokkal cipelt bányászfelszerelést lerakva nekiláttok megkeresni a bánya lejáratát. Úgy száz méterrel lejjebb, egy kisebb omlást megtisztítva elő is bukkan az ígéretesnek tűnő lelőhely, s bár végig borsódzik a hátad, előre óvakodsz, míg a többiek visszasietnek a felszerelésért. Ők vajon nem érzik azt a kietlenséget, ami innen sugároz? Ahogy ezen tűnődsz és araszolsz befele, meglátod miért volt olyan rossz érzésed -
Ellenfeled: 1
noth szellem majd 1
noth szellem.
Még mindig megborzongva állsz a szellemekkel vívott harc után, mikor odaérnek melléd a többiek. Közösen megbeszélitek, hogy mára elég ennyi, majd holnap folytatjátok a bánya felfedezését.
[Add ki a KLD 222 parancsot ezen a koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]
kld 222 küldetés végrehajtása 222
A törpékkel együtt visszatértek a szellembányába. Hogy bizonyítsd érdemes volt ide lejönni, nekilátsz a munkának. Nem véletlenül bújtak elő a szellemek egy bizonyos ponton, súgja az ösztönöd. Rögtön ott kezded bontani a falat, amit szinte azonnal siker is koronáz - egy hatalmas aranyrögöt fordítasz ki a kemény sziklafalból! A többiek elismerően bólintanak, habár a szellemekkel vívott csatádat csak a fantáziádnak tudják be. Bár látták volna, de őnekik pont akkor kellett magadra hagyniuk téged -, a fémkereső tudásod már nekik is tetszik. Megjegyzitek magatoknak ezt a járatot, s elindultok vissza a faluba, hogy elmeséljétek újabb kalandod. (Önanalízis: +12% bányászat.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát.
A sikerhez minimálisan ezek kellettek: bányászat szakértelem 40 szint. [100 pontot használtál fel, van még ...]
be 896 bemész a 896. épületbe
Kíváncsiságodtól hajtva feltárod az ajtót és azonnal megcsap a benti hangulat. Belépsz az ismerős zsongásba, és rögtön elemedben érzed magad a vidám törpetársaságban. Kerítesz magadnak egy korsó nedűt, majd leülsz az ismerős törpök közé mesélni az átélt élményeidről. Jó társaságban repül az idő, s megered a nyelv... Te is ezt tapasztalod, ahogy a meséd során rátérsz a legújabb élményedre, ahogy a legutóbbi kihívásnak megfeleltél.
[12 625 tapasztalati pontot kaptál.] Már nem néznek pelyhedző állúnak, úgy tűnik mintha hirtelen kiserkent volna a szakállad. Mindezt csak annak köszönheted, hogy egy öklömnyi aranyrögöt sikerült egy elfeledett tárnából elővarázsolnod. Mintha a település lakóinak nem is lenne egyéb dolga, mind bent nyüzsög és mindegyiknek van valamiféle ital a kezében. Te se maradhatsz ki a jóból, elkap a hév és csatlakozol a legvidámabbnak tűnő társasághoz, ahol az elmúlt napok eseményeiről mesélsz nekik. A társalgás során természetesen a névadó Ragnar érdemeiről is rengeteg szó esik, s elmesélik neked, hogy bizony a falu első törpéjének különleges butykosa van ám, mely sárkányok pikkelyeiből és oly hihetetlen drágakövekből készült, melyekről halandó törpe alig álmodhat. Nem győzöl betelni a butykosról szóló történetekkel, a legendával az elkészítésének körülményeiről. Majd persze alig hiszel a fülednek, mikor csak úgy mellékesen megemlítik, hogyha több törpe pálinkát tudsz meginni, mint Thurfil, akkor elnyerheted e nemes ereklyét. Mivel már mindketten felöntöttetek a garatra, ezért megegyeztek abban, hogy a "nemes párviadalt" holnap tartsátok meg.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 223 parancsot kell kiadnod ezen a mezőn.] Vidáman, bár kicsit kótyagosan indulsz tovább utadra, de megfogadod még, hogy visszanézel ide, ha rád fér már a lazítás. [5 pontot használtál fel, van még ...]
kld 223 küldetés végrehajtása 223
A csarnokba visszatérve belevágtok Thurfillal a "nemes párviadalba". Sorra isszátok a pálinkákat, közben hősi tetteitekkel kérkedtek. Egy idő után úgy érzed szétroppan a májad, s üveges tekinteted alig bírod a következő poháron tartani, mikor látod ivótársad megremegni, majd szép lassan horkolva az asztal alá csúszni. Győztél! Ezzel a gondolattal próbálsz felugrani, de szédelegve visszahuppansz a hátsódra. A nézőközönséged éljenez, de már olyan tompa vagy, hogy ez is nehezen jut el a tudatodig. Még egy pohárral, csak erre gondolsz remegve, s magad se érted hogyan, de valami különleges butykost emelsz már a szádhoz. Hogy került a kezedbe, magad se tudod, mikor az álom végre ölelő karjaiba zár. (Önanalízis: +12% vitalitás.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát.
A sikerhez minimálisan ezek kellettek: vitalitás szakértelem 10 szint. [100 pontot használtál fel, van még ...]
be 896 bemész a 896. épületbe
Kíváncsiságodtól hajtva feltárod az ajtót és azonnal megcsap a benti hangulat. Belépsz az ismerős zsongásba, és rögtön elemedben érzed magad a vidám törpetársaságban. Kerítesz magadnak egy korsó nedűt, majd leülsz az ismerős törpök közé mesélni az átélt élményeidről. Másnap, kissé magadhoz térve bemész a csarnokba, és megkeresed Thurfult a jutalomért. Ő vidáman nyújtja át neked Ragnar butykosát. Még egy kicsit elidőzöl a vidám törpék társaságában, majd távozol.
[46 776 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Ragnar butykosa. (ld. enc.)] Vidáman, bár kicsit kótyagosan indulsz tovább utadra, de megfogadod még, hogy visszanézel ide, ha rád fér már a lazítás. [5 pontot használtál fel, van még ...]