Halászviskó (Ómartos) (892. épület)

Épület koordinátája: [173,119]

be 892 0 0 bemész a 892. épületbe
Belépsz a viskó korhadt ajtaján. Meglepetésedre a halászviskó nem üres, az egyik távoli félhomályos sarokban egy tetőtől talpig ócska rongyokba bugyolált alak üldögél. Az arcát eltakaró koszos gyolcsfoszlányok között pár lángvörös szem mered rád, majd egy reszelős hang csattan fel:
- Mit akarsz itt ilyenkor? - Harcedzett kezed, amely eddig is a fegyvered markolatán pihent, most készenlétbe helyezve várja a parancsod. - Szóval? - recsegi az idegen, mire biztosítod, hogy nem megölni akarod, csak szimplán magával vonzott a helyiség szelleme, és körbe szeretnél nézni.
- Akkor Te amolyan kalandozóféle vagy, ugye? - csapott át hörgésbe a hang. Gyorsan megerősíted ezt neki, mert nincs kedved e szűkös helyen felesleges kardcsörtét vívni senkivel.
- Akkor Téged érdekelnek a kihívások, igaz? - vált át rekedtes hangba az ismeretlen.
- Ha tényleg igazi kalandozó vagy, lenne egy feladatom számodra! - Érdeklődve vonod fel a szemöldököd, amit a rongyos alak megerősítésnek értékel. A jobb karját meglendíti a ruhafoszlányok közül, és vézna ujjaival az ajtóra mutat: - Menj, és készülj fel! Ha képes vagy három eltérő csatamezőn is megküzdeni, akkor talán felkészült leszel, és szembe tudsz nézni a legvadabb félelmeiddel is. Akkor majd gyere vissza, és én elmondom, mit kell tenned. - Első pillanatban egy őrült nyikhajnak tartottad ezt a rejtélyes alakot, de a mozdulatából áradó erő, valamint az ujjain megcsillanó zafír- és rubinköves gyűrű látványa azt sugallja neked, hogy mégis vedd komolyan a szavait, talán ebből még akár hasznod is származhat. Fejed biccentésének kíséretében kihátrálsz a viskóból.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 206 parancsot kell kiadnod a 173, 112-es koordinátán.] [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 206 küldetés végrehajtása 206
Hozzá kezdesz egy újabb, immár a sokadik csatamező átkutatásába. Ismerős látvány fogad, körülötted mindenhol hullahegyek. Amerre nézel, megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Szemed ide-oda pislantva keresi, hátha egy önjelölt hulla tűnne fel az egyik szeméthalom mögött. Nem is kell csalódnod! Kutatásod siker koronázza, valami motoszkál melletted!

Ellenfeled: 1 nómenklatúra majd 1 élőholt mágus.

Ennek a mocsoknak az eltakarítása nem okozott neked különösebb erőfeszítést. Nézzük, vajon hogy muzsikálnak a harci képességeid a következő csatamezőn! [Add ki a KLD 207 parancsot a 182, 120-as koordinátán.]

TVP?

kld 207 küldetés végrehajtása 207
Bátorságodból erőt merítve közelíted meg a területet. Kíváncsi vagy, vajon mikor futsz bele a hely legerősebb teremtményébe? Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre.

Ellenfeled: 1 orgoró majd 1 csontváz lord.

Ennek a mocsoknak az eltakarítása nem okozott neked különösebb erőfeszítést. Nézzük, vajon hogy muzsikálnak a harci képességeid a harmadik csatamezőn! [Add ki a KLD 208 parancsot a 182, 110-es koordinátán.]

TVP?

kld 208 küldetés végrehajtása 208
Egy hatalmas levegővételt követően kitisztítod és megacélozod az elméd, mielőtt a tömény gonoszság aurájával borított egykori harctérre betennéd a lábad. A bőrödön érzed a terület mérgező leheletét, és türelmetlenül vársz valami kardélre hányható teremtmény felbukkanására. Egyszer csak zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.

Ellenfeled: 1 taalru majd 1 Notermanthi.

Ez az! Megcsináltad! Alig mered elhinni, hogy nem jön több ellenfél. Ezek szerint felkészültél, ideje ezt a megbízóddal is tudatni.

TVP?

be 892 bemész a 892. épületbe
Belépsz a viskó korhadt ajtaján. Amint belépsz a viskó ajtaján, váratlanul ott terem előtted a rongyokba bugyolált alak. Parázsló szemével végigmér.
- Látom, most már tényleg igyekeztél! [5 715 tapasztalati pontot kaptál.] Amint belépsz a viskó ajtaján, váratlanul ott terem előtted a rongyokba bugyolált alak. Parázsló szemével végigmér.
- Látom, most már tényleg igyekeztél! A talált kincseket tartsd meg, engem az érdekel, hogy igazán felkészültél-e! Úgy érzed, tényleg igazán? Mert a feladat, amit adni akarok neked, az valóban rendkívüli felkészültséget igényel, legyen szó akár élőkről vagy holtakról, föld felszínén vagy a hegyek csúcsai közt élőkről! Bizonyítsd be, hogy TÉNYLEG nem rettensz meg semmitől sem! - A rongykupacból áradó hang hatalmassága szinte megbénítja az agyad, gondolataidat keresve és ellenállást se mutatva kihátrálsz az épületből. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 209 parancsot kell kiadnod a 191, 113-as koordinátán.]

TVP?

kld 209 küldetés végrehajtása 209
Egy magányos hegycsoport a puszta közepén, mintha csak maga Tharr tüsszentette volna őket oda egykoron. Magadtól sosem vennéd észre a hegyek között diszkréten rejtőző furcsa alakú építményt, úgy beleolvad a környezetébe. Formáját nézve elkönyveled magadban, ez biztosan valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a torony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Úgy látszik, nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, és rögtön azon kezdesz agyalni, hogyan tudnál rá mégiscsak valahogy felkapaszkodni. Már majdnem rájössz a megoldásra, amikor hatodik érzéked veszélyt jelez. Fittyet hányva a remélt kincsre, hirtelen megpördülsz, hogy szembenézz a torony legborzalmasabb ellenfelével.

Ellenfeled: 1 tleikan behemót majd 1 kreiton idéző.

Gyanakodva pillantasz körbe, de nem látod fenyegetés további jeleit. Nincs más hátra, irány a torony felszíne. Ahogy eltervezted, ugyan eléggé lógó nyelvvel, de ügyesen megmászod a torony falát. Váratlan eseményektől mentes utad van a tetőrészig, ahol aztán hanyatt vágod magad egy rövid időre, pihenés gyanánt. Amint kilihegted magad, rögvest elhatározod, hogy visszaindulsz a halászviskóhoz.

TVP?

be 892 bemész a 892. épületbe
Belépsz a viskó korhadt ajtaján. Amint belépsz a viskó ajtaján, váratlanul ott terem előtted a rongyokba bugyolált alak. Parázsló szemével végigmér.
- Látom, most már tényleg igyekeztél! [14 355 tapasztalati pontot kaptál.] Amint belépsz a viskó ajtaján, váratlanul ott terem előtted a rongyokba bugyolált alak. Parázsló szemével végigmér.
- Látom, most már tényleg igyekeztél! A talált kincseket tartsd meg, nekem azok nem kellenek. - Az ismeretlen figura hangja innentől kezdve valahogy selymesebbé és izgatottabbá válik. Elmeséli, hogy egy nagyon befolyásos alanori csoport tagja, akik arra szánták az életüket, hogy híreket gyűjtsenek és kapcsolatokat építsenek ki szerte a Yaurri Királyságban mindenfelé annak érdekében, hogy időben fel tudjanak készülni a külső fenyegetésekkel szemben. Ő maga már régóta a ryuku csapatok aktivitását figyeli, de mostanában hírt kapott arról, hogy messze keleten egy, a régmúlt ködös történetek homályába vesző legendája jelent meg ismét, és nem tudják, mik a tervei. Az egyik társuk vállalkozott ennek kiderítésére, és az elindulása óta eltelt hosszú idő után végre hallottak is felőle, de mindeddig valahogy nem tért vissza mégsem Ómartosba. Utoljára innét északra, egy magányos dombnál látták a nyomait, ám ott mind a fizikai, mind pedig az asztrális lenyomata megszakadt. Kissé csalódottnak tűnsz, mert az elmondottak alapján ez nem lehet egy amolyan igazán nagy kihívás. A vörösszemű fickónak persze ezt nem mutatod, nem akarod sem feldühíteni, sem az elszántságát megkérdőjelezni. Kétkedve, ám kincseket remélve szó nélkül kihátrálsz az ajtón.

Ez a 341. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 60, északra 12 mérföldre található.

TVP:?

be 892 bemész a 892. épületbe
Belépsz a viskó korhadt ajtaján. Öreg este lett már, mire ismét eléred a viskót. Amint belépsz a düledező ajtaján, nem találsz odabent senkit sem. Vársz egy kicsit, hogy szemed hozzászokjon a sötétséghez, majd egyenesen odamész ahhoz a sarokhoz, ahol a vörösszemű fickó szokott mindig ücsörögni. Fürkésző szemeiddel gondosan körbenézel, kisvártatva vér- és dulakodásnyomokat vélsz felfedezni a hátsó fal megpörkölődött tövében. Itt valaki igencsak küzdött az életéért, de nem tudod megállapítani sem azt, hányan voltak itt, sem pedig azt, mi lett a megbízóddal. Miközben tanácstalanul álldogálsz, suttogó hangokat hallasz a fal rései közül kiszűrődni. Meglepetésedre - no meg fejlett szakértelmednek hála - rögtön megtalálod a ház falába épített rejtekajtót, amely közvetlenül a hátsó udvarba vezet. A sok elszórt kacat között elrohanva szinte átesel egy rongykupacon, amikor hirtelen beléd nyilall a felismerés: ez maga a vörös szemű fickó! Alig van már benne élet, utolsó hörgő szavaival még rákérdez, hogy megtaláltad-e a társát. Sikeres keresésed hírére egy utolsó mosoly fut át a friss sebektől barázdált arcán, aztán stílusosan rongybabaként összecsuklik és nem mozdul többé. Hát, ettől sem lesz jobb a nap - gondolod egykedvűen, láttál már halált máskor is, de a kíváncsiság csak ott bujkál benned legbelül. Fegyvereddel bökdösve átkutatod a koszos rongycsomóba burkolt testet, de nem találsz nála semmi értékeset, még a korábban látott köves gyűrűket sem. Hümmögve állsz odébb, és mielőtt felfedezne bárki is, a szomszéd ház hátsó udvarán át egyre sietősebb léptekkel hagyod el ezt a rosszkeletű emlékekkel teli helyszínt.

TVP:?