Aranyház (885. épület)
Épület koordinátája: [741,115]
be 885 bemész a 885. épületbe
Odamész az épülethez, és benyitsz a hatalmas ajtón. Amikor belépsz, olyan érzésed van, mintha az alanori Fairlight bankba kerültél volna. Bár ügyeket intéző városiakat nem látsz, de benn gnómok és törpék számolják a csilingelő aranyakat, írnokok körmölik feljegyzéseiket. Fogalmad sincs, kinek az aranyát számolják, vagy milyen feljegyzéseket írnak, hiszen te vagy az egyetlen látogató benn. Ahogy nézelődsz, egy bajszos, kecskeszakállas ember lép oda hozzád. Triniganként mutatkozik be, és rájössz, hogy egy újabb ősmágussal hozott össze a sors, akinek rúnáját rendszeresen használod, a szerzett, de neked nem kellő javak értékesítéséhez. Elmondja, hogy Fairlight szentélyében jársz, minden bankok központi helyén, ahol a Farlightnak felajánlott adományokat és a pénzkölcsönzésből származó bevételt kezelik, számolják és tárolják. Csak fecseg és fecseg, majd fecseg még egy kicsit. Láthatóan sosem fogja abbahagyni, az ő ideje végtelen. Számodra azonban nem túl lényeges a mondanivalója, így egy kicsit elkalandozol, és már csak arra figyelsz fel, hogy Trinigan, a többi ősmágushoz hasonlóan már Fairlight próbáit emlegeti.
Hozz 10 aranyló ugarhéjat, 5-5 boad'hun aranygömböt és aranyfétist, valamint 1 aranytollat! Nah, ennek utána kell járnod! Így elbúcsúzol Trinigantól, és távozol. [5 pontot használtál fel, van még ...]
be 885 bemész a 885. épületbe
Belépsz az Aranyházba, de most sincs időd nézelődni, mert Trinigan egyből előkerül, és megkérdezi, mit végeztél a feladattal kapcsolatban.
[916 080 tapasztalati pontot kaptál.] Átadod neki a kért tárgyakat, mire ő elégedetten bólint, majd ecsetelni kezdi, hogy mire fogják használni őket. Na, te itt kapcsolod ki az agyad, és tudod, hogy most pár percig nem kell figyelned Triniganra. Helyette inkább megtervezed, hogyan fogod átkutatni a következő gólemgödröt. Mire visszakapcsolsz, Trinigan már a következő a feladatot ismereti. Na, pont időben kezdtél el rá figyelni.
Lemerült a Fairlight bankok aranytartaléka, fel kell töltened őket. Kezdd Alanorban, aztán Zangrozban, majd Roxatban, végül a Császárvárosban!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 202 parancsot kell kiadnod a 186, 61-es koordinátán.] [5 pontot használtál fel, van még ...]
kld 202 küldetés végrehajtása 202
A hatalmas alanori Fairlight templom már nem is tűnik olyan hatalmasnak, mint régen. Amikor átkeltél a csatornán és eljutottál Alanorba, akkor ezek a templomok hatalmas, csodálatos, méltóságteljes épületeknek tűntek. Most, síkokat bejárt kalandozóként már láttál sokkal hatalmasabb és impozánsabb épületeket is. Ennek ellenére még mind nagyszerűnek tartod az alanori templomokat, így a Fairlight templomot is. Belépsz az épületbe, de nem látsz egy papot sem, csak néhány látógató lézeng odabenn. Odamész hát az oltárhoz, és
az adományperselybe pergetsz nagyjából 5000 aranyat. Ennyinek elégnek kell lennie, gondolod. Irány a zangrozi templom!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 203 parancsot kell kiadnod a 184, 32-es koordinátán.] [50 pontot használtál fel, van még ...]
kld 203 küldetés végrehajtása 203
A zangrozi templom kicsit kisebb mint az alanori - állapítod meg, miután alaposan megszemlélted. De ez jellemző Zangrozra, mindenben Alanort másolja, csak kicsit kisebb. Az egyetlen dolog, amiben jobb, az a közbiztonság. Belépsz az épületbe, de itt sem találsz ügyeletes papot. Ezen nem lepődsz meg. Tudod, hogy Fairlight papjai ritkán csak papok, többnyire aktív kereskedők, bankárok vagy mágusok. Így a templomokban sem tartanak állandó ügyeletet, de nincs is szükség rá, hiszen a templomokba nem mehet be más az adott isten hívein kívül. Odalépsz az oltárhoz, és
az adományozó perselybe pörgetsz 5000 aranyat. Ennyinek elégnek kell lennie, gondolod. Irány a roxati templom!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 204 parancsot kell kiadnod a 187, 107-es koordinátán.] [50 pontot használtál fel, van még ...]
kld 204 küldetés végrehajtása 204
A roxati templom akkora mint a zangrozi, csak kicsit kevésbé csillogó. Ahogy Zangrozban minden olyan, mint Alanorban, csak kisebb, úgy Roxatban minden olyan, mint Zangrozban, csak kicsit elhanyagoltabb. A közbiztonság itt a legrosszabb a három nagyváros közül. De persze ez téged nem izgat, ki merne belekötni egy síkvándorba! Belépsz a templomba, ami teljesen üres. Nem baj, legalább nem látják, kitől jön ez a nagy adomány. Odalépsz az oltárhoz, és
az adományozó perselybe pörgetsz 5000 aranyat. Ennyinek elégnek kell lennie, gondolod. Irány a császárvárosi szentély!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 205 parancsot kell kiadnod a 494, 63-as koordinátán.] [50 pontot használtál fel, van még ...]
kld 205 küldetés végrehajtása 205
Itt a Fairlight szentély közel van a császári palotához, de szerencsére a Palota tér nyüzsgése már kevéssé jut el ide. Meglepő módon, bár az itteni templomok kívülről teljesen mások, mint a yaurr társaiké, de a belső szokások sokszor alig különböznek. Most is bemész, és ugyanúgy, nem látsz benn egy, a szentélyhez tartozó Fairlight papot sem. Odalépsz hát az oltárhoz, és
az adományozó perselybe pörgetsz 5000 aranyat. Ennyinek elégnek kell lennie, gondolod.
Mehetsz vissza Triniganhoz! [50 pontot használtál fel, van még ...]
be 885 bemész a 885. épületbe
Belépsz az Aranyházba, de most sincs időd nézelődni, mert Trinigan egyből előkerül, és megkérdezi, mit végeztél a feladattal kapcsolatban.
[1 599 510 tapasztalati pontot kaptál.] Elmeséled neki a történteket, amire a mindig vidámkedvű ősmágus el kezd sztorizgatni a régi időkről. Bár alapjában véve érdekelne néhány érdekes történtet az ősi időkből, de sajnos nem igazán tudod elhelyezni, melyik korból, milyen országról, meg úgy egyáltalán kikről mesél, így az érdeklődésed hamar elsorvad. A gondolataidban ismét elkalandozol és a Levegő síkján töltött időket idézed vissza. Főleg az Örömök házában töltöttet. Kellemes emlékek! Mire visszatérsz a jelenbe,
Trinigan már a következő feladatot magyarázza. Hozz 5 aranytallért! Hmm, ez nem tűnik nehéznek, gondolod, és gyorsan elbúcsúzol a bőbeszédű ősmágustól.
Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
[1 599 510 tapasztalati pontot kaptál.] Te szó nélkül átadod neki a kért 5 aranytallért. Trinigan átveszi, majd ismét mesélni kezd. Hogy ez sose unja meg a saját hangját! Nem tehetsz róla, de képtelen vagy rá figyelni hosszú távon. Most is mire visszakapcsolsz rá, már a következő feladatot ecseteli. Valami aranyszörnyeket gyűjtöttek össze, csak neked, itt az alagsorban. Juss el a labirintus mélyére! Na, ebben vagy valami trükk lesz, vagy nagyon könnyű lesz. Inkább az elsőre szavazol, még az is lehet, hogy Trinigan elmondta a trükköt, csak te nem figyeltél. Most már mindegy! Már elbúcsúztál a fecsegő ősmágustól, így most, alaposan átgondolva, elhatározod, hogy minden eshetőségre felkészülsz.
Ez a
338. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]
be 885 bemész a 885. épületbe
Belépsz az Aranyházba, de most sincs időd nézelődni, mert Trinigan egyből előkerül, és megkérdezi, mit végeztél a feladattal kapcsolatban.
[3 199 020 tapasztalati pontot kaptál.] Na, gondolod, most visszaadod a kölcsönt, és elkezded igen aprólékosan mesélni Trinigannak, hogy mi történt az alagsorban. Azonban az ősmágus sokkal rutinosabb annál, minthogy így kifogd a szelet a vitorlájából. Amikor 5 mondat után levegőt veszel, a szünetet felhasználva, közli, hogy teljesítetted a feladatot. Majd fecsegni kezd. Próbálod te is alkalmazni a trükkjét, hogy közbeszólj, de ő mintha levegőt se venne. Végül feladod, és ismét kikapcsolsz. Mire megint az ősmágusra figyelsz, ő már az utolsó próbát ismerteti. Az alagsor egy másik részébe kell belépned, és le kell győznöd a csapdák mögött várakozó próbagólemet. Hmm, ezek szerint készülhetsz a csapdákra! Próbagólemet már győztél le az előző próba során, így azzal feltehetőleg nem lesz gondod. El is búcsúzol Trinigantól, mielőtt egy újabb történetbe kezdene bele.
Ez a
339. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]
be 885 bemész a 885. épületbe
Belépsz az Aranyházba, de most sincs időd nézelődni, mert Trinigan egyből előkerül, és megkérdezi, mit végeztél a feladattal kapcsolatban. Ezúttal meg se próbálod túlszárnyalni az ősmágust történet mesélésben. Pár mondatban elmeséled, mi történt, majd utána megadóan hallgatod Trinigan mondókáját. Ezúttal is csak felületesen figyelsz rá, így a végén majdnem lemaradsz a lényegről, miszerint befejezted a próbáit, és megkapod a jutalmadat, egy apró aranyfülbevalót. Nmm, biztosan jó lesz valamire gondolod, és megkönnyebbülve búcsúzol el Trinigantól. Örülsz, hogy nem kell többet hallgatnod a fecsegését. Elhagyod az Aranyházat, és nem szándékozol visszatérni. Egy darabig biztosan nem!
[3 199 020 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Trinigan függője. {(ld. enc.)}] [5 pontot használtál fel, van még ...]