Villámcsarnok (884. épület)

Épület koordinátája: [741,97]

be 884 bemész a 884. épületbe
Amikor odalépsz a villámrácshoz, az magától széthúzódik, és feltárul a bejárat. Belépve egy nagy csarnokban találod magad, villámmágusok, szellemszolgák nyüzsögnek odabenn. A mágusok között felfigyelsz egy elf mesterre. Szemmel láthatólag ő itt a vezető, így odalépsz hozzá, és megszólítod. Megtudod, hogy ő Zu'lit, az elf ősmágus, akiről már halottál, sőt az általa kifejlesztett egyik villámvarázslatot is ismered. Ő a Viilámcsarnok és az itteni villámmágusok vezetője. Azt is elárulja, hogy bár mindenki azt hiszi, hogy a sík manaviharainak figyelése és kordában tartása az ő felelősségük, de ez tévedés. A viharóriások látják el ezt a feladatot. A Villámcsarnok valóban foglalkozik viharok és villámok megszelídítésével, de ezt más síokon, elsősorban az anyagi síkon teszik, hogy védjék Fairlight szent helyeit, és a Villámok Ura követőinek közösségeit. De a legfontosabb céljuk a villámok kutatása más síkokon és univerzumokban, valamint azok hatékony alkalmazása csatában és csatán kívül. Persze néha egyéb feladatokat is ellátnak, most például a síkvándorok pesztrálását. Na, ezen egy picit felhúzod az orrod, nem kell téged "pesztrálni". De Zu'lit nem igazán kíváncsi a véleményedre, sem a történeteidre, meglehetősen hűvösen kezel, és már ismerteti is az első feladatot: Hozz 100 drótszőrt, 10 villámágat, 10 angolnaszálkát, 3 kékkenőcsöt! Megígéred, hogy hamarosan visszatérsz velük, és távozol. [5 pontot használtál fel, van még ..]

be 884 bemész a 884. épületbe
Belépsz a csarnokba, és rövid várakozás után Zu'lit elő is kerül, hogy meghallgassa a beszámolódat. [916 080 tapasztalati pontot kaptál.] Rezzenéstelen arccal veszi át a kért tárgyakat, majd rátér a következő feladatra. A következő a kitartásod próbája lesz! Látogasd meg a Mágia és Villámok Urának oly kedves helyeket, és éld túl az ottani próbákat! A kezedbe nyom egy nagy tekercset, amin a próbák fel vannak sorolva, majd elbúcsúzik tőled. Látod, hogy több viharmágus már türelmetlenül várja a vezetőjüket. Nyilván fontos megbeszélnivalójuk akadt, így nem varasz tovább, távozol. Kinn, kibontod a tekercset, és gyorsan átfutod. Aham, az alanori Fairlight templom, a császárvárosi Fairlight szentély, a dűneelfek egyik szent hegye Silhedor Portengerének mélyén. Hmm, ez utóbbit nem érted, de majd kiderül. Az elsővel kezded, az alanori Fairlight templommal, ahol állítólag két káoszlénnyel kell megküzdened, hogy elámítsd Alanor lakóit és bizonyítsd, hogy a Mágia Ura mennyivel hatalmasabb az Ősbékánál! Na, EZ érdekes lesz! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 199 parancsot kell kiadnod a 186, 61-es koordinátán.] [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 199 küldetés végrehajtása 199
Elmész a kaszinó és az ékszerbolt mellett, egyenesen a nagy Fairlight templom felé. Igazán kíváncsi vagy, hogy kerülnek Alanorba káoszlények. Mindenesetre arra számítasz, hogy itt igen gigászi csata lesz, így a környéken sétálókat menetközben figyelmezteted, hogy hagyják el a templom előtti teret. Amikor odaérsz a templom elé, körül nézel, de nem látsz semmi szokatlant. Aztán magad mögül fura hangot hallasz, amikor megfordulsz, azt látod, hogy egy káoszkapu nyílt, amiből egy káoszmester és egy árnyéksárkány lép ki. Amint meglátnak, azonnal támadásba lendülnek, a thargodan érkezik elsőnek.

Ellenfeled: 1 káoszmester majd 1 átoksárkány.

Az ellenfelek legyőzése után körülnézel. Szerencsére éppen senki sem tartózkodott a téren, így nem sérült meg ártatlan. Azonban azt látod, hogy környező ablakokból, házakból, utcákból, még a háztetőkről is sokan végig nézték ezt a hihetetlen összecsapást. Egy hirtelen ötlettől vezérelve meghajolsz a nézőközönség felé, majd hatalmad éljenzés a taps közepette távozol a helyszínről. Amikor kissé távolabb érsz, előveszed a tekercset, és megnézed a következő feladatot. A császárvárosi Fairlight szentély. Persze a ryuku neve más, de te mindig csak Fairlightként emlegeted. Na szóval ott kell eltérítened egy hatalmas villámot úgy, hogy túl is éld! Na, ez is izgalmas lesz! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 200 parancsot kell kiadnod a 494, 63-as koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]

kld 200 küldetés végrehajtása 200
Alanarohoz hasonlóan itt is kényelmesen sétálsz oda a Fairlight templomhoz. Menetközben most is megteszed az előkészületeket, egyrészt figyelmezteted a közelben tartózkodókat, hogy húzódjanak hátrébb. Másrészt átgondolod a megoldandó problémát. Egy isteni villámot kell elhárítanod. Ehhez biztosan kevés lesz az elektromos pajzs, azon már a légsíkos villámok is átütöttek. Mivel a gömbvillám esetében működő dolog, hogy a villámmágiával irányítod a villámot, talán itt is megpróbálkozhatsz ezzel. Persze nyilván nagyfokú rúnamágiaismeret, és nagy erő kell majd hozzá, de bízol magadban. Amikor a szentély előtti tér közepére érsz, látod, hogy a szentély felett elsötétül az ég, kisebb villámok kezdenek cikázni a levegőben. Előkészíted a villám mágiát. Hirtelen egy gigászi villám indul el feléd. Biztos vagy benne, hogy ha nem tudod eltéríteni, ez bizony szénné fog égetni. Szerencsére készenlétben vagy, valami ilyesmire számítottál, így a villámmágiával, minden tudásodat összeszedve, a teljes mágikus erődet latba vetve, eltéríted a hatalmas istencsapást. Mivel nem szeretnéd ártatlanok százait megölni, így a szentélybe irányítod a villámot, ami nagyon jó döntésnek bizonyul, mert a szentélynek semmi bántódása nem esik. Húh, ez meleg volt! Itt nincs akkora sikered, mint Alanorban, mert a bámészkodók nem is látták mi történt pontosan, olyan gyorsan zajlott le az egész. Nem is akarod felhívni magadra a figyelmet, így gyorsan elhagyod a teret és a szentély környékét, csak azután veszed elő a tekercset. Nah, a következő hely a Kiégett Földek egyik sivataga. Szerencsére elég tájékozott vagy már azon a kies vidéken, sokáig barangoltál ott, így tudod, hogy melyik sivatagra és melyik hegyre utal az írás. A próba mibenlétéről azonban nem ír semmit. No, majd meglátjuk! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 201 parancsot kell kiadnod a 583, 76-os koordinátán.] Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: taumaturgia szakértelem 4000 szint. [50 pontot használtál fel, van még ...]

kld 201 küldetés végrehajtása 201
Mivel jól ismered a Kiégett Földeket, nem volt nehéz megtalálnod a tekercsen említett hegyet. Az sem okozott különösebb előfeszítést, hogy feljuss a tetejére. Most a csúcs közelében várakozol, és azon töprengesz, hogy vajon milyen próba vár rád. De a töprengéssel még senki sem nyert olimpiát, így elszántan, mindenképpen elindulsz a csúcs felé. Azonban hiába vársz valami meglepetést, támadást, villámot, nem történik semmi. Egy ideig nézed a csúcsról a sivatagot, várakozol, de jó fél óra után feladod. Itt bizony nincs semmi. Vagy tévedtél, vagy megvezettek. Majd kiderül, ha visszamész a Villámcsarnokba. (Önanalízis: +12% vadászat.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: vadászat szakértelem 1 szint. [100 pontot használtál fel, van még ...]

be 884 bemész a 884. épületbe
Belépsz a csarnokba, és rövid várakozás után Zu'lit elő is kerül, hogy meghallgassa a beszámolódat. [1 599 510 tapasztalati pontot kaptál.] Miután elmeséled neki a történteket, megkérdezed, hogy mi volt a hegyen. Miért nem történt semmi? Zu'lit válaszából kiderül, hogy az a türelem, a magabiztosság és az önálló döntéshozatal próbája volt. Elég időt maradsz-e ott, várva a semmire? Felismered-e időben, hogy időpocsékolás ott várni, és eljössz-e időben onnan, meghozva egy, az utasításokkal némileg ellenkező döntést. Ezek szerint neked sikerült elég ideig maradnod, és időben eljönnöd, mert az elf ősmágus rátér a következő feladatra. A Mágia Ura mindig szerette bosszantani Tharrt. Most is fricskázna egyet a büszkeségén, megmutatva, hogy a közhiedelemmel ellentétben a Csaták Ura nem minden óriás felett parancsol, ráadásul a viharóriások erősebbek a föld síkos társaiknál. Vigyél egy viharóriás vándort Tharr csarnokai elé! Hmm, ez nem lesz nehéz, gondolod, így elköszönsz, és távozol. [5 pontot használtál fel, van még ...]

sze 8064 elengeded a 8064. szörnyet
Elengeded {a viharóriás vándort}: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+0 jóság.) Na, ezzel teljesítetted is az aktuális feladatot. [0 pontot használtál fel, van még ...]

be 884 bemész a 884. épületbe
Belépsz a csarnokba, és rövid várakozás után Zu'lit elő is kerül, hogy meghallgassa a beszámolódat. [1 599 510 tapasztalati pontot kaptál.] Elmeséled nekik, hogy ámuldoztak a sziklaórások a viharóriás vándor láttán. Láthatólag ez némileg felvidította, az amúgy mindig morózus elfet. De a vidámsága gyorsan elmúlik, és már rá is tér a következő feladatra. Direkt a síkvándorok próbája miatt elfogtak néhány villámos szörnyet, és az egyik toronyba zárták őket. A felhalmozódott energiáktól kicsit erősebbek lettek. A feladat, hogy juss el a torony tetejére. Végül figyelmeztet, hogy ne hagyatkozz az elektromos pajzs varázslatra. Na kicsit felkészülsz, aztán visszajössz a toronyba. Majd te szétcsapsz ezek között a "villámszörnyek" között! - gondolod, és elhagyod a csarnokot.

Ez a 336. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 884 bemész a 884. épületbe
Belépsz a csarnokba, és rövid várakozás után Zu'lit elő is kerül, hogy meghallgassa a beszámolódat. [3 199 020 tapasztalati pontot kaptál.] Láthatóan nem lepődik meg, amikor elmeséled neki a történteket. Szigorú arccal ismerteti az új feladatot. Ezúttal is a csarnok egyik elzárt tornyába kell menned, csak most nem más honnan hozott villámszörnyek közé, hanem a sík lakói tesznek próbára. Még hozzáteszi, hogy ne aggódj, mert a próba része, hogy ezek a lények nem halnak meg, ha legyőzöd őket. A Mágia ura gondoskodik róla. A te feladatod csak annyi, hogy juss el a toronyban a legmagasabb pontra. Na, ez nem lesz nehéz, gondolod, majd elköszönsz, és távozol.

Ez a 337. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 884 bemész a 884. épületbe
Belépsz a csarnokba, és rövid várakozás után Zu'lit elő is kerül, hogy meghallgassa a beszámolódat. Ez az alak valami gólem lehet, vagy élőholt vagy akármi, aminek nincsenek érzelmei! Most sem rebben a szeme sem az alatt, amíg elmeséled, hogy mire jutottál a toronyban. Ismersz elfeket, azok nem ilyen érzelemmentesek, bár igaz, hogy Zu'lit nyilván nem mai fiú, valószínűleg jóval vénebb, mint a legidősebb elf Ghallán, bár nem az óelfek közé tartozik. Mire a végére jutsz ennek a gondolatsornak, addigra Zu'lit már ott tart, hogy sikeresen befejezted a pórbákat, és átnyújtja a jutalmadat. Ezután nem érzed szükségesnek, hogy tovább időzz itt, így elbúcsúzol tőle, majd távozol. [3 199 020 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 elektromágnes. {(ld. enc.)}] [5 pontot használtál fel, van még ...]