Chara-din ősvortexe (882. épület)

Épület koordinátája: [733,64]

be 882 0 0 bemész a 882. épületbe
Mivel már lassan a teljes síkot bejártad, izgatni kezd, hogy vajon mi lehet a sík közepén az a furcsa ősvortex. Bár talán a létezésedet kockáztatod, de odamész az örvényhez, hogy megpróbálj átlépni rajta. Mikor a közelébe érsz, egy hang szólal meg a fejedben:
- Csak az járulhat az Ősi Úr elé, aki teljesítette a három avatár próbáját! - majd az örvény eltűnik. Na, ezek szerint jól gondoltad, a vortex egy dimenziókapu, ami valahogy Chara-din elé juttat. Nyilván megfelelő bizonyíték lenne a próbák teljesítésére, ha fel tudnád mutatni Prrankkh rúnáját, a cserzett övtáskát és a káoszfókuszt. Ha visszajössz ezekkel, akkor várhatóan át tudsz majd lépni az örvényen. El is határozod, hogy hamarosan visszatérsz. Kíváncsi vagy, mit tartogat számodra a Káosz istene. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt! [916 080 tapasztalati pontot kaptál.] Magabiztosan mész oda az ősvortexhez, és felmutatod a három tárgyat, amit az avatároktól kaptál. Ezúttal az örvény nem tűnik el, te pedig - bár némileg aggódva - átlépsz rajta. Egy számodra értelmezhetetlen helyre kerülsz. Lebegsz az ürességben, nincs körülötted semmi, amit az érzékszerveid észlelni tudnának. Aztán egy alak jelenik meg előtted. Na mindig is ilyennek képzelted a Káosz ősi istenét. Egy nagy, csúnya, gonosz békának. Talán pont ezért jelent meg előtted ilyen alakban? Annyira azért nem nagy, láttál már sokkal kolosszálissabb szörnyeket is, de békának azért igencsak méretes.
- Makacs és kitartó pondrók vagytok ti, síkvándor kalandozók! - mondja mindenféle üdvözlés nélkül. - Hiába próbállak levakarni benneteket arról az útról, amit a szűklátókörű társaim jelöltek ki a számotokra. Az örült isten óceánjánál még nem számítottam arra, hogy eddig eljuttok. Bíztam abban, hogy elbuktok az ostoba Tharr, és a hiú Elenios próbáin, akik hűen követték az isteni megállapodást. Az ifjú "aligisten" csak a zanjával van elfoglalva, így reméltem, hogy majd itt elakadtok. A békés Sheran erdejében már nekem kellett közbeavatkoznom, de küldötteim nem jártak sikerrel. Sajnos az sem állított meg benneteket, hogy a mindig fejlődni vágyó Raia figyelmét az idegen univerzum felé fordítottam, de még az általam kiváltott avatárok háborúján is túljutottatok a szavatartó Leah birodalmában. Avatárjaim nem tudták eléggé megkeseríteni az életeteket itt, a Káosz síkján ahhoz, hogy feladjátok. És most itt vagytok előttem. Nem tehetek mást, mint tartom magam az isteni paktumhoz, és próbára teszlek benneteket magam is. Megígérem, hogy nem lesz könnyű, ellenben fájni fog! Az első feladat Prrankkh ötlete, de némileg nehezebb annál, amit ő adott. Fogj el élve egy átoksárkányt, és engedd szabadon a Káoszkatedrálisnál Ghallán. Hadd pusztítsa a kezdő kalandozókat! - fejezi be, majd szó nélkül eltűnik. Te pedig hirtelen a káoszmocsárban találod magadat, az ősvortexnek nyoma sincs. Az biztos, hogy Chara-din nem kedveli a kalandozókat, amit nem is értesz. Ghallán az a vélemény, hogy a káosz istene kedveli a kalandozókat, akik mindenhol problémát okoznak, megzavarják a szokott rendet, és akiknek nem kis szerepe volt a kiszabadulásában. Itt valami más állhat a háttérben, talán csak a síkvándor kalandozókat nem kedveli az Ősbéka. Majd az idő eldönti! Bár kissé kába vagy még az "élménytől", de a feladat világos, így útnak indulsz teljesíteni. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 882 0 0 bemész a 882. épületbe
[1 526 777 tapasztalati pontot kaptál.] Mivel teljesítetted a feladatot, így magabiztosan mész oda az ősvortexhez. Nem is kell csalódnod, hamarosan ismét a Semmiben lebegsz. Chara-din ezúttal nem jelenik meg előtted, csak a hangját hallod a fejedben.
- Na jól van, lássuk akkor Prrantrox próbáját, kissé nehezebb verzióban! Vigyél 100 szopókövet Tharr Csarnokaiba, és oszd szét őket! Hadd szívjanak az ostobák! Aztán vigyél 100 nehezéket a Tükörpalotába, és add oda a raktárosuknak. Nem árt nekik egy kis súlyzózás! - kacag fel gonoszul. - Gemina kertjéba vigyél 10 káoszrózsát, hadd szenvedjen az elültetésükkel! Végül Raia nappalotájának lakóit örvendeztesd meg 10 káoszkristállyal. Hátha kinyílik a szemük, és rájönnek a létezés értelmére! Ha mindezzel megvagy, gyere vissza hozzám! - fejezi be, majd szó nélkül eltűnik. Te pedig hirtelen a káoszmocsárban találod magadat, az ősvortexnek nyoma sincs. Na, ezek tényleg nem könnyű feladatok. Ráadásul végig kell látogatnod jópár síkot! El is határozod magad, hogy elkezded mielőbb, hogy túl legyél rajta. Irány Tharr csarnokai! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 190 parancsot kell kiadnod a 650, 64-es koordinátán.] [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 190 0 0 küldetés végrehajtása 190
Na, ha te itt most bemész a Csarnokokba, és nekiállsz szopókövet osztogatni suttyomban, akkor biztosan meglincselnek, amikor lebuksz a dologgal. Viszont a feladatot biztosan végre kell hajtanod, Chara-dint nem tudod átverni valami trükkel. A legjobb az egyenes megközelítés. Nyilván a becsület és harc istenének hívei elfogadják majd, ha elmagyarázod nekik a helyzetedet határozod el magadban, és nekikezdesz a megvalósításnak. A Csarnokokba könnyedén bebocsátást nyersz, majd körbenézel. Elsőként egy törpéhez mész oda, akinek elmagyarázod a helyzetet, mire ő elveszi tőled a szopókövet, mondván könnyedén megszabadul majd tőle. Utána odamész még pár harcoshoz, egy trollhoz, emberhez, majd egy sziklaóriáshoz. Mindannyian elfogadják tőled a szopókövet, de azért megállapítod, hogy ez így nagyon sokáig fog tartani. Már éppen elkeserednél amikor azt veszed észre, hogy a Csarnok harcosai lépnek oda hozzád, és szó nélkül elfogadják tőled a szopókövet. Úgy látszik elterjedt a híre a Csarnokokban, hogy neked mi a feladatod, és Tharr harcosai, a becsület és hűség hívei, nem hagyják cserben a bajtársukat még egy ilyen extrém esetben sem. Márpedig te a bajtársuk vagy, mióta teljesítetted a Csaták Urának próbáit. Így sem tart rövid ideig szétosztani 100 szopókövet, de a vártnál jóval hamarabb végzel vele. Miután befejezted, egy rövid ideig ott maradsz, mesélsz nekik egy két csatádról, amiket a későbbi síkokon vívtál, de sok időt azért nem tölthetsz el, vár Elenios tükörpalotája, ahová 100 nehezéket kell vinned. Így hát elbúcsúzol, és elhagyod a Csarnokokat. [A küldetés teljesítéséhez a KLD 191 parancsot kell kiadnod a 649, 106-os koordinátán.] [200 pontot használtál fel, van még ...]

kld 191 0 0 küldetés végrehajtása 191
Ah, a Tükörpalota! Minden Örömök Háza, az elegancia, szépség és csábítás palotája. A Nappalota küldetésében jártál itt utoljára, de örömmel térsz vissza! Ezúttal senki sem vár téged kifejezetten, de örömmel fogadnak a palota lakói. Mivel a nehezékek igencsak húzzák a válladat, így nem sokat fecsegsz és évődsz az itteniekkel, hanem megkeresed Mircát, akiről még mindig nem tudod eldönteni, hogy apró elf, vagy nagyra nőtt tündér. Az mindenesetre biztos, hogy kedveled a mindig vidám leányzót! Mirca csodálkozva üdvötöl, mivel semmilyen szállítmányt nem várt mostanság. Elmeséled neki a helyzetet. Mirca egy kicsit megdöbben, hogy mihez kezdjen 100 nehezékkel, de persze szívesen átveszi tőled. Kicsit sajnáltatod magad, hogy milyen szívatós feladatokat adott neked az Ősbéka, de Mirca vidámsága hamarosan jókedvre hangol téged is. Némi viccelődés után elbúcsúzol tőle, mert még sok teendőd van. Enyhe szomorúsággal távozol a Tükörpalotából, bár az jobb kedvre hangol, hogy meglátogathatod Gemina kertjét. Talán ismét főzött valami finomat! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 192 parancsot kell kiadnod a 694, 61-es koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]

kld 192 0 0 küldetés végrehajtása 192
Gemina kertje előtt egy kicsit habozol. Vajon hogyan fogadja az avatár a káosznövényeket? De aztán úgy döntesz, lesz ami lesz, a korábbi taktikádat folytatod, azaz őszinte leszel. Amikor a kis kunyhó közelébe érsz, ismét valami békés nyugalom száll meg. Nem lesz itt gond! Gemina örömmel fogad téged. Nem kérdezősködik sokat, csak hellyel kínál, majd szó nélkül eléd tesz valami igencsak ínycsiklandó illatú ételt. Falatozás közben elmeséled neki a helyzetet. Nem csak vázolod, ahogy korábban tetted, hanem valamiért lelkesen elmeséled a legapróbb részleteket is. Vajon miért vagy mindig ennyire beszédes ezen a helyen! Gemina csendben hallgat végig, majd elveszi tőled a káoszrózsákat. Elmondja, hogy minden növénynek van helye a kertjében, és majd ő kineveli a rózsákból a pusztító káoszt. Ezután mesélsz még neki a kalandjaidról, de ő csak szűkszavúan mesél a történésekről az Élet Földjén. Amióta a Földanya visszatért, minden csendes - mondja. Majd pár óra múlva jól lakottan, feltöltődve és elégedetten távozol. Irány a Nappalota! [A küldetés teljesítéséhez a KLD 193 parancsot kell kiadnod a 733, 22-es koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]

kld 193 0 0 küldetés végrehajtása 193
A Nappalotában nem időztél sokat, amikor a Pozitív létsíkon kalandoztál, de mindenki hálás volt a segítségedért az ottani helyzet megoldásában. Így hát itt sincs mitől tartanod. Matoyishit fogod keresni, határozod el. Ő tűnt az intézőnek. Amikor belépsz a Nappalotába, az ottaniak örömmel fogadnak. Matoyishit sem nehéz megtalálnod. Barátságosan üdvözöl, majd előadod neki a jöveteled célját. Ő megértően bólint, persze, hogy átveszi tőled a káoszkristályokat. Olyan nagy galibát csak nem okozhatnak, majd semlegesítik a bennük rejlő káoszt. Nagyon megkönnyebbülsz, ezek szerint minden feladatot teljesítettél, ráadásul nagyobb gond nélkül. Nem is időzöl tovább Matoyishivel, minél előbb szeretnél Chara-din elé járulni, hogy megtudd, mi a következő próba. Elhagyod hát a Nappalotát, de megfogadod, hogy egyszer még visszatérsz, amikor több időd lesz. [100 pontot használtál fel, van még ...]

be 882 0 0 bemész a 882. épületbe
[3 053 621 tapasztalati pontot kaptál.] Mivel teljesítetted a feladatot, így magabiztosan mész oda az ősvortexhez. Nem is kell csalódnod, hamarosan ismét a Semmiben lebegsz. Chara-din ezúttal nem jelenik meg előtted, csak a hangját hallod a fejedben.
- Nem gondoltam, hogy kifog rajtad ez a próba, nem is az volt a cél. A következő feladatod Prrankkh egy újabb feladványa. Hozz nekem 140 vadítóesszenciát a Fővadász egy újabb labirintusából. - fejezi be, majd szó nélkül eltűnik. Te pedig hirtelen a káoszmocsárban találod magadat, az ősvortexnek nyoma sincs. Semmilyen tippet nem kaptál a helyről, de erre számítottál. Ha valami lényvadító dologról van szó, akkor biztosan az általad ismert szörnyek megvadult, erősebb változatával fogsz benn találkozni. Az sem kizárt, hogy a korábbi síkokról is fogott be Prrankkh jónéhány példányt. Az biztos, hogy te erre fogsz készülni - határozod el magadban.

Ez a 332. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 9, délre 30 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

* [736,74]-en van a labi.

be 882 bemész a 882. épületbe
[3 053 621 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). Mivel teljesítetted a feladatot, így magabiztosan mész oda az ősvortexhez. Nem is kell csalódnod, hamarosan ismét a Semmiben lebegsz. Chara-din ezúttal nem jelenik meg előtted, csak a hangját hallod a fejedben.
- Ismét siker, de nem is számítottam másra. Az utolsó feladatot tőlem kapod. Nem fogsz neki örülni! Találd meg Ezazal kincsét! - fejezi be, majd szó nélkül eltűnik. Te pedig hirtelen a káoszmocsárban találod magadat, az ősvortexnek nyoma sincs. Semmilyen tippet nem kaptál a helyről, de erre számítottál. Fogalmad sincs, ki lehet az az Ezazal, de jól láthatóan legalább a kincse itt van a közelben. Azért felkészülsz mindenre, csapdákra, legyőzhetetlenül erős ellenfelekre, mindenre - határozod el magadban.

Ez a 333. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 882 0 0 bemész a 882. épületbe
Mivel teljesítetted a feladatot, így magabiztosan mész oda az ősvortexhez. Nem is kell csalódnod, hamarosan ismét a Semmiben lebegsz. Meglepődve konstatálod, hogy Chara-din ezúttal ismét megjelenik előtted. Most nem az ősbéka képét viseli, hanem egy csábos, gyönyörű nőét, sötétbarna bőrrel, mámorítóan szép arccal. A hangja azonban a régi.
- Teljesítetted a próbáimat halandó! Tovább haladhatsz a végzeted felé! Ne időzz sokat a síkomon, Raia áldása már nem véd sokáig! Irány az ifjú mágus síkja! De vigyázz, az út nem oda vezet, ahová gondolod, és a vége sem lesz tündérmese! Csak a mesékben győz mindig az igazság és a jóság, itt, a mi világunkban ez nem így van!
Amint befejezi a beszédét, csábosan rád kacsint, majd hirtelen a káoszmocsárban találod magadat, az ősvortexnek nyoma sincs. Fairlight, mint ifjú varázsló? A végzeted felé haladsz? Nem oda vezet az út, és nem lesz jó vége? Vajon mik ezek a burkolt célzások? Hazugságok, vagy Chara-din látja a jövőt? Nem tudod, de az biztos, hogy lassan át kell kelned Fairlight birodalmába, a Mágia létsíkjára. Talán ott válaszokat kapsz majd. [3 053 621 tapasztalati pontot kaptál.] [5 pontot használtál fel, van még ...]