Próbakő (880. épület)

Épület koordinátája: [737,59]

be 880 bemész a 880. épületbe
Elhatározod, hogy alaposabban megnézed a rúnakőnek kinőző valamit, hátha tényleg Chara-dinnal tudsz kapcsolatba lépni, és le tudnád rövidíteni azt az időt, amit ezen a kellemetlen síkon töltened kell. Már igen csak fáraszt az a folyamatos koncentráció, ami ahhoz szükséges, hogy az agyad számára értelmezhető környezetet alakíts ki a káoszban. Így hát odalépsz a kőhöz és ráhelyezed a kezedet. Abban nem is tévedtél, hogy valaki mentálisan kommunikál veled, de sajnos nem a Káosz ősi istene az.
- Üdvözlet néked síkvándor! - szólal meg a fejedben egy behízelgő hang. - Biztosan a próbák miatt jöttél! Chrrrox vagyok, a Próbamester, az Ősi Úr legfrissebb avatárja. Jól tetted, hogy a Próbakő segítségével kapcsolatba léptél velem. Én adom ugyanis - Prrantrox és Prrankkh mellett - a harmadik próbát a síkvándoroknak. Ha mindhármat teljesíted, a jutalmad az lesz, hogy személyesen találkozhatsz az Ősi Úrral. Persze az én próbáim egy ilyen nagyhatalmú, tapasztalt síkvándornak nem jelenthetnek gondot - folytatja tovább rettenetesen idegesítő, behízelgő hangon. - Az első próba egyszerű: Hozz nekem egyet az érméim közül! Az általam kreált labirintusban biztosan találsz egyet. A belépéshez nem kell mást tenned, mint megérinteni a Pórbakövet, és kimondani a jelszót! Sok sikert síkvándor! - kuncog egyet, majd elnémul a hang. Elengeded a Próbakövet, még mielőtt véletlenül a labirintusba teleportál téged. Alaposan fel kell készülnöd! Szinte teljesen biztos vagy benne, hogy ez a nagy behízelgés valami átverés, és valami csapda, vagy trükk vár téged abban a labirintusban. (Figyelem, a labirintusban bizonyos varázslat megidézése több varázspontba kerül.)

Ez a 328. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 880 bemész a 880. épületbe
A Próbakőhöz lépve felveszed a mentális kapcsolatot Chrrroxszal. [1 526 777 tapasztalati pontot kaptál.] Beszámolsz neki arról, mit végeztél, de végig az az érzésed van, hogy ő pontosan tud mindent, ami a labirintusban történt. Hízelgő hangon közli veled, hogy biztos volt a sikeredben, ez számodra egy könnyű próba volt.
- Helyezd az érmét a kőre! - mondja, majd amikor megteszed, az érme eltűnik, a Próbamester pedig mentálisan beszél tovább. - A következő sem lesz túl nehéz Ezúttal 10 érmét várok tőled a labirintusom másik részéről, ami kissé odébb van. Nem számítok arra, hogy bármi nehézséget fog okozni neked. - jegyzi meg, és szinte érzed, ahogy rád kacsint. Eddig nem tudtad, hogy férfi vagy nő, de most határozottan női hangot éreztél. A mindenit, jó nagy labirintusa van ennek a Chrrroxnak, hiszen a bejárat elég messze van. No, majd útba ejted valamikor.

Ez a 329. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 51, délre 51 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 880 bemész a 880. épületbe
A Próbakőhöz lépve felveszed a mentális kapcsolatot Chrrroxszal. [1 832 160 tapasztalati pontot kaptál.] Beszámolsz neki arról, mit végeztél, de végig az az érzésed van, hogy ő pontosan tud mindent, ami a labirintusban történt. Hízelgő hangon közli veled, hogy biztos volt a sikeredben, ez számodra egy könnyű próba volt.
- A tudásod és erőd hatalmas - mondja továbbra is behízelgő hangon -, gondoltam, hogy néhány próbadémon nem jelent kihívást. Hogy tetszettek a próbadémonjaim? Vicces, kedves teremtmények, ugye? - Biztos vagy abban, hogy nem Chrrrrox teremtette őket. Maximum Chara-din, de ezek szerint a Próbamester nem csak behízelgő, de hazug és nagyképű is. - Helyezd az érméket a kőre! - folytatja, majd amikor megteszed, az érmék eltűnnek, a Próbamester pedig mentálisan beszél tovább.
- Biztos, vagyok benne, hogy a következő próba sem lesz számodra kihívás. Ezúttal 50 érmét várok tőled a labirintusom harmadik részéből. Nem számítok arra, hogy bármi nehézséget fog okozni neked. - jegyzi meg, és ismét úgy érzed, hogy mentálisan rád kacsint. Egyre inkább nőneműnek érzékeled őt. A mindenit, jó nagy labirintusa van ennek a Chrrroxnak, a bejárat teljesen új helyen van. No, majd útba ejted valamikor. (Figyelem, a labirintusban bizonyos varázslat megidézése több varázspontba kerül.)

Ez a 330. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 39, délre 51 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 880 bemész a 880. épületbe
A Próbakőhöz lépve felveszed a mentális kapcsolatot Chrrroxszal. [2 442 857 tapasztalati pontot kaptál.] Beszámolsz neki arról, mit végeztél, de végig az az érzésed van, hogy ő pontosan tud mindent, ami a labirintusban történt. Hízelgő hangon közli veled, hogy biztos volt a sikeredben, ez számodra egy könnyű próba volt.
- Helyezd az érméket a kőre! - mondja, majd amikor megteszed, az érmék eltűnnek, a Próbamester pedig mentálisan beszél tovább. - Az utolsó próba következik, de te ezt is könnyedén teljesíted majd. Ezúttal 100 érmét várok tőled a labirintusom negyedik részéből. Nem számítok arra, hogy bármi nehézséget fog okozni neked. - jegyzi meg, és ismét úgy érzed, hogy mentálisan rád kacsint. Na, ez már tuti, hogy nő! Csak ők kacsintgatnak ennyit, főleg mentálisan. A labirintus természetesen ismét messze van és máshol. No, majd útba ejted valamikor. (Figyelem, a labirintusban bizonyos varázslat megidézése több varázspontba kerül.)

Ez a 331. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 48, északra 30 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 880 bemész a 880. épületbe
A Próbakőhöz lépve felveszed a mentális kapcsolatot Chrrroxszal. Beszámolsz neki arról, mit végeztél, de végig az az érzésed van, hogy ő pontosan tud mindent, ami a labirintusban történt. Hízelgő hangon közli veled, hogy biztos volt a sikeredben, ez számodra egy könnyű próba volt.
- Helyezd az érméket a kőre! - mondja, majd amikor megteszed, az érmék eltűnnek. - Megvan mind a 100 - folytatja Chrrrox, de a hangja most nem annyira behízelgő, inkább kicsit csalódott.
- Befejezted a próbámat, ne keress többet! - búcsúzik el tőled, majd egy tenyérnyi, vibráló tárgy jelenik meg a kő tetején. Hú, érdekes jutalom! Túl vagy ezen a feladatsoron is, és nem kell többet Chrrrox behízelgő hangját hallgatni. Ha a másik két próbát is teljesíted a Káosz síkján, utána megpróbálhatod megkeresni Chara-dint, mint ahogy a korábbi síkokon történt a többi isten esetében. Persze, ez a Káosz síkja, lehet, hogy itt minden másképpen lesz! [3 053 621 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 káoszfókusz. {(ld. enc.)}] [5 pontot használtál fel, van még ...]