Harmincasok klubja (875. épület)

Épület koordinátája: [98,17]

be 875 bemész a 875. épületbe
Óvatosan bekukkantasz a takaros kis ház ajtaján, és egy kis helyiséget látsz. Olyasmi, mint egy apró bolt, de nincsenek polcok és áruk. Aztán előkerül a házigazda, egy hatalmas, testes, pocakos troll. A mindenit! Erre nem számítottál! A házigazda barátságosan üdvözöl, és Kisöklű Garkként mutatkozik be. Meg tudod, hogy a félszigetre érkezett első túlélők egyike volt, testvérével, Nagyöklű Gurkkal együtt. (Hmm, kisöklű? Ránézel a lapát kezére, és elképzelni sem tudod, mekkora ökle lehet Nagyöklűnek.) Az első években túléltek, mint mindenki más. Utána kalandoztak, mint a többség. Végül letelepedtek, mint sokan mások. Ő Xantroxban, mert nem bírta a yaurr nagyvárosok nyüzsgését, a testvére pedig Zangrozban. Már pár éve éldegél itt, építgeti a kis sziklakertjét, és el van békésen. Aztán így, a túlélés 30. évfordulója környékén elkezdett töprengeni azon, hogy meg kellene valahogy ünnepelni, no meg adhatna újabb lehetőséget a mostani kalandozóknak, vagy segíthetné a régi öregeket, akik még mindig Erdauin hatalmas vadvidékén kalandoznak. Ki is találták a testvérével, hogy most amolyan "küldetésadóként" fognak működni, azaz munkát kínálnak a betévedő kalandozóknak. Kirakták a Harmincasok klubja táblát, és kitalálták, milyen feladatot és milyen jutalmat tudnak adni a vállalkozó kalandozóknak. Ő itt, a testvére pedig Zangrozban. Bár van jócskán pénzük, még a kalandozó időszakukból, de ők nem csak pár apró munkát kínálnak némi fizetségért cserébe, hanem pár apró feladatot a végén nagy jutalommal. Hiába kérdezel azonban a "nagy jutalomról", egyelőre nem árul el róla többet. Azt azonban elmondja, hogy bővíteni szeretné a sziklakertjét, de kifogyott az anyagokból. Boltban nem lehet kapni azt, amire neki szüksége lenne, így egy kőfejtő törpétől szerezte be őket. Sajnos virágzik az üzlet Xantroxban, így a törpe elszegődött szakácsnak az egyik új fogadóba, ő meg itt maradt építő anyag nélkül. Így arra kér téged, hogy hozz neki 50-50 tüskét, kerek követ és szögletes követ. Ha ezt megteszed neki, akkor természetesen fizet érte jól csengő aranyak formájában. Még beszélgettek egy rövid ideig, de aztán elbúcsúzol a barátságos trolltól, és megígéred neki, hogy hamarosan visszatérsz a kért alapanyagokkal. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 875 bemész a 875. épületbe
Amikor elmész a Harmincasok klubja előtt, eszedbe jut, hogy meglátogathatnád Garkot. A hatalmas troll barátságosan fogad téged. Elmeséled neki, hogy teljesítetted a feladatot. [445 500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 200 arany.] Átadod neki a kért tárgyakat, Gark pedig csengő aranyak formájában fizet értük. Nem volt könnyű sem begyűjteni, sem idecipelni őket, de végül megérte! A házigazdának nem sürgős, beljebb invitál téged, és végül a sziklakertben telepedtek le egy kis pihenésre. Egy ideig mesélget arról, milyen volt megérkezni Erdauinra az első túlélők között. A nosztalgia könnyeket csal a szemébe. Na, ezt se vártad volna egy jól megtermett trolltól! Végül fátyolos tekintettel elmondja, hogy mostanában gyakran veszít el apró fontos tárgyakat. Hiába, na, benne van már a korban, jegyzi meg. Ezen elgondolkozol. Már eddig is gyanús volt, hogy ha az első túlélőkkel érkezett meg Erdauinra már felnőtt trollként, akkor bizony elég idősnek kellene kinéznie, de te maximum középkorúnak saccolod. Nyilván kalandozó korában jócskán nyakalhatott a fiatalság italából. Mire befejezed ezt az elmélkedést, Gark már azt ecseteli, hogy hallott olyan zártkörű aukciókról, ahol hozzá lehet jutni Fairlight egyik relikviájához, ami pont alkalmas lenne arra, hogy megőrizze a fontos emlékeit. Arra kér, hogy hozz neki egy Fairligth szütyőjét, ígéri, hogy jól fizet érte. Még beszélgettek egy rövid ideig, de aztán elbúcsúzol a barátságos trolltól, és megígéred neki, hogy hamarosan visszatérsz a kért tárggyal. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt! Elmeséled neki, hogy teljesítetted a feladatot. [445 500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1000 arany.] Átadod neki Fairlight egyik szütyőjét, Gark pedig elégedett arccal kezdi vizsgálgatni. Végül egy nagy erszény aranyat nyom a kezedbe. Mondjuk nála erszények tűnik, de nálad inkább zsáknak. Elégedett nyugtázza a meglepetésedet, majd elmeséli a következő feladatot. Pontosabban annak hiányát. Mert hogy arról tart neked kiselőadást, hogy a munka, vagy a kalandok között néha pihenni is kell. És ha a Harmincasok klubjának tagja akarsz lenni, akkor bizony élvezni is kell az életet. Ez se mindennapi kijelentés egy trolltól. Majd rádöbben, hogy még nem is mesélt neked a Harmincasok klubjáról. Szóval ez egy nyílt társaság, amit a Világégés 30. évfordulóján alapított a testvérével. A tagjai azok lehetnek, akik már 30 éve kalandoznak a Túlélők Földjén, vagy akik sikerrel teljesítik az ő vagy a testévre küldetéseit. És milyen előnyökkel jár a klub tagjának lenni? Hát semmivel, kacagja el a kérdést. De azért majd csak találunk valamit - mondja, és kacsint egyet. Végül közli veled, hogy szállj meg kényelmesen egy fogadóban, bármelyik városban, majd vegyél részt az ottani szórakozások egyikében. Ha visszatérsz, meséld el neki alaposan az élményeidet! Na, szokatlan "küldetés" az egyszer bizonyos, de megígéred Garknak, hogy megteszed, amit tudsz, és majd beszámolsz neki a fogadós élményeidről. Majd elbúcsúzol tőle. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 875 bemész a 875. épületbe
Amikor elmész a Harmincasok klubja előtt, eszedbe jut, hogy meglátogathatnád Garkot. A hatalmas troll barátságosan fogad téged. Elmeséled neki, hogy teljesítetted a feladatot. [445 500 tapasztalati pontot kaptál.] Röviden elmondod neki, hogy melyik fogadóban szálltál meg, és mikor, mire Gark leállít a mesélésben, és közli, hogy ezt egy kiadós ebéd után hallgatná meg szívesen. Beinvitál a házba, és egy asztal mellett bőséges és finom ebéd után érdeklődve figyel a fogadós történetedre.
- A mindenit! jó móka volt. Örülök, hogy rábeszéltelek. De még nincs vége - kacsint egyet. - Tudod vannak ezek a piroslámpás házak... Úgy hallottam Fehérbércben is akad egy. Na onnan is szívesen meghallgatnám az élményeidet. Már persze csak azokat, amikről egy úriember, vagy úrihölgy mesélhet - kacsint újra. Nagy kacsintós ez a troll! Nem is húzod tovább az időt, világos a következő "feladat", látogass meg egy piroslámpás házat. Elbúcsúzol hát a házigazdától, és mész az utadra. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 875 bemész a 875. épületbe
Amikor elmész a Harmincasok klubja előtt, eszedbe jut, hogy meglátogathatnád Garkot. A hatalmas troll barátságosan fogad téged. Elmeséled neki, hogy teljesítetted a feladatot. [... tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 30-as pecsét. (ld. enc.)] Mesélsz neki a piroslámpás házban tett látogatásodról. Jól láthatóan nem az eseményekre kíváncsi, inkább maga a ház, a kurtizánok, az egész menete érdekli. Talán el akar látogatni ő is, csak eddig nem volt mersze hozzá? Ki tudja, mindenesetre te mesélsz neki, ő pedig elégedetten hallgat. Majd amikor befejezted, közli, hogy vége a feladatoknak, jöhet a jutalom. Először is kapsz tőle egy 30-as pecsétet. Arról azonban nem nagyon mond semmit, hogy az mégis mire lehet jó. Na mindegy, majd kipróbálod a pecsétet magad. Miután átadta neked a tárgyat, sztorizni kezd. Már többször mesélt arról, hogy a testvérével ő is évekig kalandozott. Még a Kvazársziklák Népébe is majdnem beléptek, de mire lett hely a Közös Tudatban, addigra ők már visszavonultak a kalandozásoktól. Még az első években történt, amikor megjelentek a minosz-kúpok, hogy a testvérével felfedeztek egy rejtett minosz-kúpot, amit eddig még senki sem talált meg. Megfejtették a jelszót, kimondták, be is néztek, de benn a falakon csak egy listát találtak, olyan minosz-kúpok listáját, amelyek minden addiginál félelmetesebbek. A testvérével megfejtették a listát követő szöveget is, melyből kiderült, hogy bármely halandó csak egy minosz-kúpot látogathat meg ezek közül. A többit utána már nem fogja megtalálni, hiába keresi akár egész életében. Többszintes minosz-kúpokról van szó, nyilván tele vannak kincsekkel. Vigyázz azonban, mert hatalmas veszélyt rejtenek ezek a kúpok, nem véletlen, hogy azóta se bukkant rájuk senki! Meg is adja neked annak a kúpnak a helyét és belépési jelszavát, amelyik számodra elérhető. A mindenit! Egy teljesen új minosz-kúp, több labirintus szinttel, telis tele értékes kincsekkel! Ez kell neked! Izgatottan hallgatod végig Gark instrukcióit a megtaláláshoz és bejutáshoz. Majd sietve elbúcsúzol tőle, és már tervezed is, hogyan fogod bejárni az ismeretlen labirintust.

Ez a ... labirintus térképe. A bejárat innét X, Y mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

Kapható labirintusok a karakter földrajzi helyzetétől, erősségétől függően:

316. labirintus: 123,36 - 153,30
317. labirintus: 123,36 - ...
318. labirintus: 123,36 - 273,75
319. labirintus: 123,36 - 486,87
320. labirintus: 123,36 - 505,40
321. labirintus: 123,36 - 646,71
322. labirintus: 123,36 - 708,12
323. labirintus: 123,36 - 690,106.