Elmekastély (852. épület)
Épület koordinátája: [638,98]
be 852 bemész a 852. épületbe
Közelebb repülsz a kastélyhoz, és leszállsz előtte a sziklán. Mivel kíváncsi vagy arra, hogy mi lehet ez a hely, ezért a kapuhoz lépsz. Nem látsz kilincset, csak egy kopogtatót. Mikor megpróbálod használni, rájössz, hogy valószínűleg csak egy dísz, mert mozdíthatatlanul van rögzítve a hatalmas, duplaszárnyú ajtóhoz. Mivel semmi más, bejutásra alkalmas eszközt nem találsz, ezért megdöngeted a fémből készült ajtót. Legnagyobb megdöbbenésedre semmi hangot nem ad ki, még akkor sem, amikor a páncélkesztyűs kezeddel döngeted. Némi töprengés után az merül fel benned, hogy megpróbálj a mentális erőddel kopogni az ajtón. Az ötletet követi a megvalósítás, és láss csodát, működik! A kopogtató hangosan döndül az ajtón. Hamarosan kinyílik a kapu, és egy elegáns ruhába öltözött alakváltó áll előtted.
- Üdvözöllek légvándor, Ygan vagyok, az elme őre, az Úrnő szerény képességű megbízottja. Bíztam benne, hogy rájössz a megoldásra - mutat a kopogtatóra. - Ez az Úrnő játékának egyik próbája volt. Ah, de udvariatlan vagyok! Fáradj beljebb! - invitál be a kastélyba. Ahogy követed, látod, hogy kényelmesen berendezett, ízlésesen és szépen dekorált termeken haladtok keresztül, majd egy társalgóba érve, Ygan hellyel kínál téged. - Ez itt az Elmekastély. Nyilván tudod, hogy Elenios érdekszférájába tartozik a mentális befolyásolás és védekezés is. Ezt képviseljük, ezt gyakoroljuk mi is itt, ezzel is hódolva Úrnőnk hatalmának. Látom azonban, hogy téged nem ez érdekel. Elenios játékát szeretnéd játszani. Rendben.
- Igen, tudom - vágsz a szavába -, szükséged van néhány tárgyra Ghalláról. Hallgatom a listát! - Ygan azonban elmosolyodik.
- Tévedsz. Nem vagyunk mi olyan anyagiasak, és minden kényelmünk megvan - mutat körbe. - Mi itt az elméddel fogunk játszani, de ehhez be kell bizonyítanod, hogy alkalmas vagy rá. Semmiképpen nem szeretnénk tartós agykárosodást okozni neked. Éppen ezért mindenkit próbának vetünk alá, aki az Elmekastély játékában akar részt venni. Kérlek, gyere vissza, amikor úgy érzed, hogy készen állsz erre. Addig is élvezd a vendégszeretetünket, és beszélgessünk mindenféle kellemes dolgokról! - mosolyodik el.
[Add ki a KLD 116 parancsot ezen a koordinátán.] Elbúcsúzol Ygantól, és elhagyod az Elmekastélyt. Érzed, ahogy a kastély tudati nyomása elmúlik, és elméd megkönnyebbül. [5 pontot használtál fel, van még ...]
kld 116 küldetés végrehajtása 116
Elméddel hangosan kopogtatsz az Elmekastély ajtaján, és Ygan hamarosan ajtót is nyit neked.
- Ah, remek! Fáradj beljebb! - üdvözöl, majd bevezet a már ismert társalgóba. - Nos, Elenios játéka meglehetősen veszélyes, itt az Elmekastélyban, ezért szeretnék megbizonyosodni arról, hogy képes vagy megvédeni az elmédet a permanens károsodástól. Nem szeretnénk, hogy véletlenül is maradandóan megsérülj a játék folyamán. Nem elég ismerned az acéltornyot, vagy az olyan támadó képességeket, mint a kontaktusok, az elmepöröly, vagy a mentális kalapács. Elmédnek elég erősnek kell lennie ahhoz, hogy kisebb, de begyógyuló sérülésekkel viselje el ezeket a Levegő síkjának nagyhatalmú mentátjaitól. Nem kell aggódnod, a mostani próba nem veszélyes. Én fogom elvégezni, és folyamatosan növelem majd ez elmédre nehezedő nyomást egy bizonyos határig. Ha ellen tudsz állni nekem, akkor rendben vagyunk, ha nem, akkor egyből megszűntetem a nyomást. Kezdjük is el! Ygan rád szegeti a tekintetét, és érzed, ahogy enyhe nyomás jelentkezik a mentális védőpajzsaidon. Az elmédet préselő szorítás egyre erősödik. Közben azt látod, hogy Ygan szemeiben koncentrikus körök kezdenek el villódzani, ahogy mereven bámul téged. A nyomás egyre erősödik, amikor már-már elviselhetetlen erejű lesz, hirtelen megszűnik. Ygan szeméből eltűnnek a koncentrikus körök, és elmosolyodik.
- Gratulálok! A próba első része sikerült. Most menj, és pihend ki magad, majd gyere vissza, amikor készen állsz próba második felére.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 117 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: pszi szakértelem 770 szint. [100 pontot használtál fel, van még ...]
*Pszi: 769 kevés, 770 elég.
kld 117 küldetés végrehajtása 117
Elméddel hangosan kopogtatsz az Elmekastély ajtaján, és Ygan hamarosan ajtót is nyit neked.
- Ah, remek! Fáradj beljebb! - üdvözöl, majd bevezet a már ismert társalgóba. - A próba első részét sikeresen teljesítetted, de még hátra van egy feladat. Nagyon egyszerű dolog,
le kell győznöd két tudatfalót. Ne ijedj meg, nem egyszerre kell megküzdened a kettővel, hanem egyesével, de nem pihenhetsz meg a két harc között. A tudatfalók teljes mértékben az uralmam alatt állnak. Készen állsz? Még hogy "szerényebb képességű megbízott"! Inkább nagyobb hatalmú avatár! - gondolod magadban, majd az igenlő válaszodra Ygan elvezet egy másik, nagyobb terembe. Amikor belépsz oda, látod, hogy Ygan nem követ téged, és mögötted bezáródik az ajtó, majd a semmiből megjelenik az első ellenfél, egy
tudatfaló. { mentális varázslat nem hat rá.} {támadása: 730.}
Van itt még egy
tudatfaló.
Miután legyőzted a második tudatfalót is, kinyílik az ajtó, és Ygan lép be rajta.
- Gratulálok a győzelmedhez! Bizonyítottad, hogy képes vagy részt venni az Elmekastély játékában. Mondjuk ez nem olyan igazi játék, mint pl. az Örömök házában. Itt azért veszélyes feladatokat kell megoldanod, de mindegyik kapcsolódni fog az elme uralmához, legyen az a saját elméd, vagy másé. Most menj, pihend ki a csata fáradalmait, és térj vissza, ha készen állsz! [200 pontot használtál fel, van még ...]
be 852 bemész a 852. épületbe
Közelebb repülsz a kastélyhoz, és leszállsz előtte a sziklán. Rutinosan kopogsz az Elmekastély kapuján, és Ygan hamarosan ajtót is nyit. Ahogy belépsz a kastélyba, érzed, ahogy a tudatodra fokozatosan egyre nagyobb nyomás nehezedik. Nem lesz olyan erős, hogy komoly problémát okozzon, de azért ahhoz éppen elég, hogy egy pillanatra sem lazíthatsz a védelmeden. Elgondolkozol azon, hogy vajon él-e bárki más Yganon kívül ebben a kastélyban. Még az is lehet, hogy maga a kastély is egy önálló tudat. Hamarosan azonban elfelejted ezeket a gondolatokat, mert kényelmesen elhelyezkedtek Ygannal az egyik díszes társalgóban, és előadod jöveteled célját. Ygan nem lepődik meg a sikereden. Nyilván, már akkor tudta, amikor kopogtál a kapun. Ennek ellenére érdeklődve hallgatja végig a beszámolódat.
[2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.]
- Nos, bebizonyítottad, hogy képes vagy részt venni a Játékban. Az első feladat, hogy hatolj be a Mentálerődbe, és sajátítsd el a
mentálerőd képességet. Vigyázz azonban, az erődöt tudatzúzók és más mentális rémek lakják nagy számban! Légy óvatos!
Ez a
271. labirintus térképe. A bejárat innét 63 mérföldre keletre és 39 mérföldre délre található
(659,111).
Elbúcsúzol Ygantól, és elhagyod az Elmekastélyt. Érzed, ahogy a kastély tudati nyomása elmúlik, és elméd megkönnyebbül. [5 pontot használtál fel, van még ...]
be 852 bemész a 852. épületbe
Közelebb repülsz a kastélyhoz, és leszállsz előtte a sziklán. Rutinosan kopogsz az Elmekastély kapuján, és Ygan hamarosan ajtót is nyit. Ahogy belépsz a kastélyba, érzed, ahogy a tudatodra fokozatosan egyre nagyobb nyomás nehezedik. Nem lesz olyan erős, hogy komoly problémát okozzon, de azért ahhoz éppen elég, hogy egy pillanatra sem lazíthatsz a védelmeden. Elgondolkozol azon, hogy vajon él-e bárki más Yganon kívül ebben a kastélyban. Még az is lehet, hogy maga a kastély is egy önálló tudat. Hamarosan azonban elfelejted ezeket a gondolatokat, mert kényelmesen elhelyezkedtek Ygannal az egyik díszes társalgóban, és előadod jöveteled célját. Ygan nem lepődik meg a sikereden. Nyilván, már akkor tudta, amikor kopogtál a kapun. Ennek ellenére érdeklődve hallgatja végig a beszámolódat.
[2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.]
- Bár azt mondtam, nem vagyunk anyagiasak, mi itt az elme elme útját követjük, de a Játék kedvéért mégis kérnünk kell néhány tárgyat.
Hozz nekünk egy Elenios tekercsét és 4 sztázisbuborékot, valamint 5-5 térkristályt és fészektollat! Elbúcsúzol Ygantól, és elhagyod az Elmekastélyt. Érzed, ahogy a kastély tudati nyomása elmúlik, és elméd megkönnyebbül. [5 pontot használtál fel, van még ...]
be 852 bemész a 852. épületbe
Közelebb repülsz a kastélyhoz, és leszállsz előtte a sziklán. Rutinosan kopogsz az Elmekastély kapuján, és Ygan hamarosan ajtót is nyit. Ahogy belépsz a kastélyba, érzed, ahogy a tudatodra fokozatosan egyre nagyobb nyomás nehezedik. Nem lesz olyan erős, hogy komoly problémát okozzon, de azért ahhoz éppen elég, hogy egy pillanatra sem lazíthatsz a védelmeden. Elgondolkozol azon, hogy vajon él-e bárki más Yganon kívül ebben a kastélyban. Még az is lehet, hogy maga a kastély is egy önálló tudat. Hamarosan azonban elfelejted ezeket a gondolatokat, mert kényelmesen elhelyezkedtek Ygannal az egyik díszes társalgóban, és előadod jöveteled célját. Ygan nem lepődik meg a sikereden. Nyilván, már akkor tudta, amikor kopogtál a kapun. Ennek ellenére érdeklődve hallgatja végig a beszámolódat.
[1 496 880 tapasztalati pontot kaptál.]
- Remek, most, hogy túl estünk a "piszkos" anyagiakon, ismét rátérhetünk az elme útjára, vagyis az igazi Játékra. A feladat ezúttal nehéz lesz, és meglehetősen rejtélyes. Fürkészd ki a kifürkészhetetlent, békítsd meg a megbékíthetetlent!
[Add ki a KLD 118 parancsot ezen a koordinátán.] Elbúcsúzol Ygantól, és elhagyod az Elmekastélyt. Érzed, ahogy a kastély tudati nyomása elmúlik, és elméd megkönnyebbül. [5 pontot használtál fel, van még ...]
kld 118 küldetés végrehajtása 118
Elgondolkozol azon, mit is jelenthet ez a rejtélyes feladat. Minden ilyen típusú feladványnál érdemes először sorrendbe végigmenni a dolgokon. "Fürkészd ki a kifürkészhetetlent!" Az Elmekastély feladataként nyilván nem valami kémkedésről, távolba látástól vagy hasonló dologról van szó. Csakis elmék kifürkészése lehet a cél. Erre pedig két lehetőséget ismersz: a
gondolatolvasást és az
agyletapogatást. Nyilván ezek egyikét kellene alkalmaznod. Talán inkább az
agyletapogatást, mivel az nem vallásfüggő. A kérdés azonban az, hogy mire, vagy kire kell sikeresen használnod. Ismét a logikádat kell segítségül hívnod, elvégre egy mentalista, mint Ygan is így gondolkozik. Nyilván valami olyan lény, vagy személy a célpont, ami itt él a Levegő síkján. Felmerül benned a lehetőség, hogy Ygan, vagy maga az Elmekastély lehet a "kifürkészhetetlen", de aztán elveted a dolgot. Kizártnak tartod, hogy egy Yganhoz hasonló, nagyhatalmú avatárnak és mentalistának ki tudnád fürkészni az elméjét. Az Elmekastély pedig a Tolltanyától eltérően, nem tűnik sem élőlénynek, sem tudattal rendelkező tárgynak. Éreztél ugyan mentális nyomást, amikor benne tartózkodtál, de ez inkább valami folyamatosan működő mágiának, bűbájnak, vagy pszinek köszönhető, nem pedig a kastély tudatának. Legyen akkor egy szörny! - gondolod. Vegyük akkor sorra a lényeket, itt a légsíkon! - töprengesz tovább. Nyilván olyant kell kifürkészned, ami nem teljesen lehetetlen, így pl. a
kyorg agyfagyasztó kiesik, mivel az mind a mágiára, mind a pszire immunis. Kiesik az a lény is, ami a mentális hatásokra immúnis, pl.
pszifaló, az
álomszellem, a
félelemfaló, a
telepatikus rém, az
álomsárkány. Ahogy így sorra veszed a sík szörnyeit, rádöbbensz, hogy a Mentálerődben találkoztál a
tudatzúzónak nevezett lénnyel, ami teljesen immunis volt ugyan a mágiára, de a pszi képességekre nem. Ráadásul igen erős elmével rendelkezett, tehát akár meg is felelhet a "kifürkészhetetlen" kitételnek. Ez lesz az! - gondolod. Vissza kellene térni a Mentálerődbe, hátha akad ott még néhány példány.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 119 parancsot kell kiadnod a 659,111-es koordinátán.] (Önanalízis: +12% szörnyismeret.) [100 pontot használtál fel, van még ...]
*Szörnyismeret: 299 kevés, 300 elég.
kld 119 küldetés végrehajtása 119
Az
agyletapogatásnak eddig a szörnyek ellen semmilyen gyakorlati hasznát nem láttad, így fel is hagytál már évekkel ezelőtt azzal, hogy ellenük próbáld használni. Most azonban - ha helyesen gondolkoztál -, akkor erre kényszerülsz. A Mentálerődbe kívülről mentálisan behatolni nyilván lehetetlen, ezért ismét bemerészkedsz, hogy bentről próbálkozz. Szerencsére pont olyan elhagyatottnak tűnik, mint ahogy a legutóbbi látogatásodkor hagytad. Nem nagyon foglalkozol azzal, hogy ismét bejuss a labirintus mélyére, hanem az agyletapogatást használva megpróbálsz értelmes és letapogatható tudatokat találni a közelben. Nemhiába vagy te is képzett mentalista, hamarosan érzékelsz is a közelben pár tudatot. Kihagyod azokat, amik teljesen áthatolhatatlannak tűnnek, de találsz olyant is, aminek le tudod tapogatni a felszínes gondolatait. Nem igazán tudod értelmezni őket, de úgy döntesz, hogy ezt sikernek könyveled el. Kimész a Mentálerődből, és felidézed a rejtély következő részét: "békítsd meg a megbékíthetetlent". Na ezen ismét alaposan el kellene gondolkoznod.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 120 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] [200 pontot használtál fel, van még ...]
*Pszi: 779 kevés, 780 elég.
kld 120 küldetés végrehajtása 120
Rászánod az időt arra, hogy kitaláld, mit is jelenthet a "békítsd meg a megbékíthetetlen" kifejezés. Nyilván a megbékíthetetlen jelző ismét egy lényre vonatkozik. A "kifürkészhetetlen" lény kitalálásának kapcsán már bizonyítottad, hogy jól ismered a Levegő síkjának szörnyeit, és ez a tudásod most sem hagy cserben. A legharagosabb, azaz "legmegbékíthetetlenebb" lények ezen a síkon a
vortexsárkányok. Körülöttük még egy békés beszélgetés során is tombol a mágikus energiákból, levegőből és villámokból álló örvény, azaz vortex. Mindez a lelkük hangulatát tükrözi, de nyilván neked akkor kell megbékítened egyet, amikor tombol, azaz a legdühösebb. Remek, de mégis mit tudnál kezdeni egy igazán mérges
vortexsárkánnyal, mivel békítheted meg? A legnyilvánvalóbb lehetőség a nerubok békítés varázslat lenne, de ezt a mágiát sajnos nem ismered. Aztán szóba jöhetne a
csábmosoly is, de kétled, hogy egy tomboló
vortexsárkányt egy egyszerű
csábmosoly megbékítené. Nem igazán jut eszedbe olyan varázslat, vagy pszi képesség, ami segítene megoldani a problémát. Nem hiába töröd azonban a fejed, mert amikor a varázsitalokat veszed sorra, akkor az az ötleted támad, hogy ha képes voltál a
vörös zseléből kétféle
memóriaserkentőt is gyártani, akkor talán egy "békítő" italt is.
Hmm, lehet, hogy érdemes lenne kísérletezgetned ismét a vörös zselével! Ha esetleg sikerrel járnál, akkor érdemes keresned egy villámvihart, annak közelében jó eséllyel találhatsz
vortexsárkányt.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 121 parancsot kell kiadnod 663, 118-as koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]
*Taumaturgia: 1999 kevés, 2000 elég.
kld 121 küldetés végrehajtása 121
Nem olyan nehéz dolog kiszúrnod egy villámvihart itt, a Levegő síkján. Óvatosan közelíted meg, nehogy bajod essen, és
vortexsárkány után kutatsz. Hamarosan látsz is egyet, de aztán észreveszel egy másikat is a közelben. Kockázatos ugyan a dolog, de megpróbálod, hátha el tudod intézni az egyiket anélkül, hogy a másik felfigyelne rád, így gyorsan megtámadod a közelebbi
vortexsárkányt. {támadása: 820.}
Van itt még egy
vortexsárkány. {védettsége: 770 szúró, 770 vágó, 770 ütő ellen.}
Miután legyőzted mindkét vortexsárkányt, megvizsgálod őket. Nagyon ügyeltél már a csata közben is, hogy ne öld meg őket, de azért ez nem egy könnyen kivitelezhető dolog. Szerencsére az egyik életben van. Előveszed a
düh csillapítót, és megitatod vele. Elgondolkozol azon is, hogy vajon a feladathoz tartozik-e az, hogy meg is gyógyítsd utána, de ezt inkább nem kockáztatod. Fáradt vagy, és nincs kedved egy esetleges újabb csatához. Inkább a sárkányok közismerten erős regenerációs képességére bízod a
vortexsárkány felépülését. Remélhetőleg most már nincs más dolgod, mint visszamenni az Elmekastélyba! [200 pontot használtál fel, van még ...]
be 852 bemész a 852. épületbe
Közelebb repülsz a kastélyhoz, és leszállsz előtte a sziklán. Rutinosan kopogsz az Elmekastély kapuján, és Ygan hamarosan ajtót is nyit. Ahogy belépsz a kastélyba, érzed, ahogy a tudatodra fokozatosan egyre nagyobb nyomás nehezedik. Nem lesz olyan erős, hogy komoly problémát okozzon, de azért ahhoz éppen elég, hogy egy pillanatra sem lazíthatsz a védelmeden. Elgondolkozol azon, hogy vajon él-e bárki más Yganon kívül ebben a kastélyban. Még az is lehet, hogy maga a kastély is egy önálló tudat. Hamarosan azonban elfelejted ezeket a gondolatokat, mert kényelmesen elhelyezkedtek Ygannal az egyik díszes társalgóban, és előadod jöveteled célját. Ygan nem lepődik meg a sikereden. Nyilván, már akkor tudta, amikor kopogtál a kapun. Ennek ellenére érdeklődve hallgatja végig a beszámolódat.
[2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.] Amikor befejezed, kérdőn nézel Yganra. Igazából nem tudod, hogy helyesen oldottad-e meg a feladványt, valóban azt várta-e tőled, amit végül tettél. Ő azonban vagy a gondolataidban olvas, vagy az arckifejezésedben, mert kérdés nélkül is válaszol.
- Nem az volt a lényeg, hogy hogyan hajtod végre a feladatot, hanem az, hogy te mire gondolsz a feladványt megismerve. Mit vélsz a feladatnak, és arra milyen megoldást találsz. Ennek a feladványnak az idők során már számtalan "megoldása" volt, bár többnyire a mostani látogatóim ugyanarra a következtetésre jutnak, mint te, és nagyjából azt is csinálják, amit te. Mindenesetre sikeresen teljesítetted a Játéknak ezt a részét is. Itt, az Elmekastélyban már csak egy feladatod maradt:
tanuld meg az elmepöröly képességet! Ezt az igen nehéz, pszionikus támadó formulát egy helyen lehet elsajátítani, az Elme útvesztőjében. Vigyázz azonban, az útvesztőt dzsinnek serege őrzi, Keaven vezérletével!
Ez a
272. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 36, északra 3 mérföldre található (650,97).
Elbúcsúzol Ygantól, és elhagyod az Elmekastélyt. Érzed, ahogy a kastély tudati nyomása elmúlik, és elméd megkönnyebbül. [5 pontot használtál fel, van még ...]
be 852 bemész a 852. épületbe
Közelebb repülsz a kastélyhoz, és leszállsz előtte a sziklán. Rutinosan kopogsz az Elmekastély kapuján, és Ygan hamarosan ajtót is nyit. Ahogy belépsz a kastélyba, érzed, ahogy a tudatodra fokozatosan egyre nagyobb nyomás nehezedik. Nem lesz olyan erős, hogy komoly problémát okozzon, de azért ahhoz éppen elég, hogy egy pillanatra sem lazíthatsz a védelmeden. Elgondolkozol azon, hogy vajon él-e bárki más Yganon kívül ebben a kastélyban. Még az is lehet, hogy maga a kastély is egy önálló tudat. Hamarosan azonban elfelejted ezeket a gondolatokat, mert kényelmesen elhelyezkedtek Ygannal az egyik díszes társalgóban, és előadod jöveteled célját.
- Ah, remek! Látom, sikerült megtanulnod ezt az igen nehéz támadó technikát. Gratulálok! Keavan legyőzése is igencsak figyelemre méltó fegyvertény. Az Elmekastély játéka véget ért számodra, sikeresen teljesítettél minden feladatot. Jutalmat nem tudok adni, mivel az "anyagiak" terén nem bővelkedünk, de remélem, hogy elég díj számodra a
mentálerőd és
elmepöröly képességek megtanulása! Azért adok egy érmét neked, semmi különleges képessége nincs, de talán hasznát veszed majd a jövőben! Ha bármikor erre jársz a jövőben, látogass meg bennünket! Mindig szívesen látunk egy kis meditációra!
[2 993 760 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 Ygan érméje. (ld. enc.)] Elbúcsúzol Ygantól, és elhagyod az Elmekastélyt. Érzed, ahogy a kastély tudati nyomása elmúlik, és elméd megkönnyebbül. [5 pontot használtál fel, van még ...]