Tolltanya (851. épület)

Épület koordinátája: [657,92]

be 851 bemész a 851. épületbe
Kicsit közelebb repülsz, és azt látod, hogy rengeteg kisebb-nagyobb madár repdes az épület körül. Persze ne gondolj olyan óriási ragadozó madarakra, mint a griffek, amikkel küzdeni szoktál! Itt, a Levegő síkján számtalan kisebb madár él, amik semmilyen szinten nem jelentenek veszélyt rád. Amikor még jobban meg akarod közelíteni az épületet, az egy kicsit játszik, incselkedik veled. Amikor már majdnem utoléred, akkor picit elrepül előled. Igen csak gyors és ügyes ez a nyavalyás ház! Egy idő után azért hagyja, hogy megközelítsd. Amikor közelebb érsz, látod, hogy a szárnya nem valami rászerelt készítmény, hanem olyan mintha a ház szerves része lenne. Azt is észreveszed, hogy alul van neki két madárlába, csak nagyrészt be vannak húzva, ezért nem vetted észre korábban. Sőt, jobban megnézve az épület alakja is egy nagy ragadozó madárra emlékeztet. Végül, amikor a közvetlen közelébe érsz, egy szárnyas ember repül ki az épület ajtaján. Ahogy alaposabban szügyre veszed, megállapítod, hogy nem is ember, hanem szárnyakkal rendelkező alakváltó. Az alak barátságos hangon szólít meg.
- Üdvözöllek légvándor! Mi szél hozott téged a Tolltanyába? Sajnos annak, aki nem játszotta végig Elenios játékát, nem tudok semmit sem tanítani, és ilyen személy nem is gyakorolhat nálunk. Ah, látom az arcodon, hogy nem sokat tudsz erről a helyről. Szóval, jómagam Grawain vagyok, az Úrnő egyik avatárja. Ez a madár itt - mutat a házra - a Tolltanya. Ne tévesszen meg, ő nem egy élet és lélek nélküli épület, hanem egy szárnyas, nagyon különleges teremtmény. Szívesen látunk itt minden szárnyas lényt, vagy olyan szárnyatlan, aki az íjászat művészetét akarja tanulni, vagy gyakorolni. Sajnos az utóbbi esetben először Elenios játékát kell végigjátszani ahhoz, hogy a kettőnk szolgálatát igénybe vehesd. Ne gondolj itt mindenféle dicső és komoly dolgokra, inkább csak amolyan "tollas" mókákra, ahol mindegy, hogy egy toll egy nyílvesszőn, egy dobónyílon vagy egy madáron szerepel. Ha nem kívánsz ebben részt venni, az sem probléma, vendégül látunk bármikor. Sajnos mostanában nincs olyan sok látogatónk, mint a régi, szép időkben, így mindig akad szabad szobánk és néhány érdekes történetünk egy légvándor számára.
Látom, nem nagyon érdekelnek a történeteink, és pihenésre sem vágsz. Égsz a tettvágytól. Legyen, kezdjünk hát bele. Az Úrnőnk meghagyta, hogy legyünk kicsit önzők a Játékban résztvevőkkel, és kérjünk tőlük olyant is, ami hasznos nekünk. Nos, mint tudod, itt az íjászat művészetét is oktatjuk, és az íjászathoz soroljuk nem csak az íjhasználatot, de a dobófegyvereket is. Nos, mindig kifogyunk a lövedékekből, nem győzzük gyártani őket. Ráadásul a kezdőbbeknek való muníciót itt nehezebb is beszerezni. Tudod, az a gond, hogy ha egy lövedékkel elvéted a célt itt, a Levegő síkján, akkor azt már nem nagyon lehet begyűjteni, és újrafelhasználni. Az ilyen lövedékek addig repülnek, amíg neki nem ütköznek valaminek. Ez a valami legnagyobb eséllyel a síkhatár, ahol a légsík a Víz, Tűz, Pozitív vagy Negatív létsíkkal határos. Ott biztosan megsemmisülnek. Kezdünk ismét kifogyni, így hozhatnál nekünk Ghalláról némi utánpótlást. Legyen mondjuk 100-100 bronzhegyű nyíl és ubuk dobónyíl, vashegyű nyíl és dobónyíl, ében nyílvessző és dobónyíl, valamint acéltűz nyílvessző és dobónyíl - mondja, majd elbúcsúzik tőled. Kirepülsz a Tolltanyából, és lehagyod a csiripelő madárcsapatot is. Kicsit szomorú vagy, mert egészen megkedvelted a játékos házat, a barátságos alakváltót és a mindig repkedő, csivitelő madarakat, de nincs mese, te vándor vagy, aki sosem lel otthonra. Irány a messzeség! [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 851 bemész a 851. épületbe
A Tolltanya szokás szerint kicsit incselkedik veled, mielőtt a közelébe enged téged. A körülötte repkedő madarak pedig izgatott csiripeléssel fogadnak. Némi légi fogócska után végül be tudsz repülni a szárnyas házba. [598 751 tapasztalati pontot kaptál.] Grawain örömmel veszi át a lövedékeket.
- Igazán remek! Köszönöm, sokat segítettél! Nos, akkor a játék... Elsőként is egy veszélyes játékot kell játszanod, amiben bizonyíthatod, hogy jól értesz az íjászat művészetéhez! Van a légsíkján egy veszélyes lény, amit szinte lehetetlen legyőzni anélkül, hogy valaki jól értsen a távolsági harchoz. Eleve már megtalálni is igen nehéz ezt a lényt, és ráadásul szinte sosem lehet egyedül találkozni vele, mindig legalább ketten vannak. A lény neve viharfarkas, és egyféle villámelementál. Győzz le legalább két ilyen lényt, utána gyere vissza hozzánk! Talán próbálkozz az innen nem messze tomboló tornádónál, ott találhatsz viharfarkast!
[Add ki a KLD 110 parancsot a 661,97 koordinátán.] Kirepülsz a Tolltanyából, és lehagyod a csiripelő madárcsapatot is. Kicsit szomorú vagy, mert egészen megkedvelted a játékos házat, a barátságos alakváltót és a mindig repkedő, csivitelő madarakat, de nincs mese, te vándor vagy, aki sosem lel otthonra. Irány a messzeség! [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 110 küldetés végrehajtása 110
Könnyen megtalálod az említett tornádót. Nem túl nehéz feladat, hiszen itt, a Levegő síkján elég messzire ellátni. Közelebb merészkedsz a veszélyes jelenséghez, de valószínűleg beljebb kell menned ahhoz, hogy viharfarkast találj. Szerencsére a tornádó most egy picit nyugodtabb időszakban van, így talán túlélheted, ha behatolsz a belsejébe. Bátran megközelíted a félelmetes tornádót, érzed, ahogy a gigantikus erejű szél majdnem széttépi a testedet, időnként kisebb nagyobb tárgyak vágódnak hozzád. Szerencsére edzett a tested, és kibírja ezt a hatalmas igénybevételt. Azonban bármeddig repkedsz is a tornádó közelében, nem találsz semmiféle viharfarkasra emlékeztető lényt. Beljebb már nem merészkedsz, mert azt biztosan nem élnéd túl, és a deus ex machina sem menti meg az életedet, ha az orkán letépi rólad a tárgyaidat. Inkább fel adod a dolgot. Talán, ha visszajössz máskor, akkor nagyobb szerencséd lesz.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 111 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] (Önanalízis: +12% vitalitás.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: vitalitás szakértelem 80 szint. [200 pontot használtál fel, van még ...]

*Vitalitás: 79 kevés, 80 elég.

kld 111 küldetés végrehajtása 111
Ezúttal már tudod, hogy mire számíthatsz egy ilyen tornádó közelében, Ismered a rád leselkedő veszélyeket, így pontosan tudod, meddig merészkedhetsz. Nem is kell sokáig keresgélned, mert megpillantasz egy alakot. Ez nem lehet más, csak a keresett viharfarkas. Ahogy közelebb érsz, megpillantasz egy másikat is a távolban. Jó lenne az elsővel végezned, mielőtt a másikkal összefutnál! {fizikai sebezhetőség: 50%.} {max. életpontja: 104001-114000.}

Van itt még egy viharfarkas. {mentális varázslat nem hat rá.} {max. életpontja: 104001-114000.}

Sikeresen legyőzted a viharfarkasokat. Nincs más hátra, mint visszamenni Grawainhoz, és jelenteni a sikert. [100 pontot használtál fel, van még ...]

*A viharfarkasokra kötelező az esszenciakristály, vagy vortexvessző, mivel 50%-os fizikai sebezhetőségűek és minden harci körben regenerálódnak, valamint elütik a lövedékeket, így érdemes KF-elni a Hantas karkötőjét.

be 851 bemész a 851. épületbe
A Tolltanya szokás szerint kicsit incselkedik veled, mielőtt a közelébe enged téged. A körülötte repkedő madarak pedig izgatott csiripeléssel fogadnak. Némi légi fogócska után végül be tudsz repülni a szárnyas házba. [2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.] Grawain örömmel nyugtázza a sikeredet.
- Nagyon jó! Látom, rájöttél, hogy a viharfarkast csak akkor tudod megölni, ha esszenciakristályt vagy vortexvesszőt használsz. Mivel a viharfarkasok igen ügyesek a lövedékek elütésében, ezért csak akkor volt esélyed ellene, ha megfelelően képzett voltál az íjászat művészetében. Nos, lássuk is akkor a következő feladatot. A nyilvesszők gyártása továbbra is nehéz feladat, ezért szükségünk lenne 1000 madártollra, 100 negátortollra és 20 azúrtollra. Csak a szépsége kedvéért hozz nekem 6 főnixtollat és egy aranytollat. Kellene még 10 sztázisszilánk, 10 fészektoll és egy Elenios tekercse is - fejezi be a felsorolást, és elbúcsúzik tőled. Kirepülsz a Tolltanyából, és lehagyod a csiripelő madárcsapatot is. Kicsit szomorú vagy, mert egészen megkedvelted a játékos házat, a barátságos alakváltót és a mindig repkedő, csivitelő madarakat, de nincs mese, te vándor vagy, aki sosem lel otthonra. Irány a messzeség! [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 851 bemész a 851. épületbe
A Tolltanya szokás szerint kicsit incselkedik veled, mielőtt a közelébe enged téged. A körülötte repkedő madarak pedig izgatott csiripeléssel fogadnak. Némi légi fogócska után végül be tudsz repülni a szárnyas házba. [1 496 880 tapasztalati pontot kaptál.] Grawain örömmel veszi át a tárgyakat.
- Köszönjük, hogy ismét hozzájárultál a Tolltanya működéséhez! A múltkor érdeklődtél rólam, csak akkor nem volt időnk hosszasabban beszélgetni. Hálám jeleként most mesélek kicsit magamról. Igen, alakváltó vagyok, és Ghalláról származom. Sok-sok éve már azonban, hogy elhagytam azt a világot. Oly sok más alakváltóhoz hasonlóan én is eljutottam a sasszárnyak teljes megértéséhez. Mivel én mindig a repülés megszállottja voltam, így fajtársaim többségétől eltérően nem adtam fel a repülés képességét. Próbáltam új célokat találni az életemben, és ez lett az Úrnő szolgálata. Hosszas vándorlás után eljutottam ide, a Levegő síkjára, ahol Elenios az avatárjává tett. Amikor összefutottam - akarom mondani összerepültem - Tolltanyával, egyből tudtam, hogy új célt találtam az életemnek. Azóta együtt tanítjuk és gyakoroljuk a repülés és íjászat művészetét. Az utóbbi időszak azonban igencsak egyhangú volt, mert ritkán tévedt erre utazó, ghallai síkvándort meg egyenes évszázadok óta nem láttunk, a közelmúltat kivéve. Na, de térjünk vissza a Játékra! Elenios híveinek egy része - a madarakhoz hasonlóan - mindig is vándor volt. Az Úrnő maga is helyesli és támogatja ezt az életmódot. Mutasd meg hát, hogy te milyen vándor vagy, azaz látogasd meg a Levegő síkjának négy "sarkát". Elenios nyilván örül, ha repülve teszed meg az utat, de a mágikus teleportáció, vagy a jokonbia ágas repülés ellen sincs kifogása. Mindegyik helyen egy oszlop található, amit találj meg, és érints meg! Vigyázz azonban, ne merészkedj túl az oszlopokon. A Levegő síkja ugyanis a Víz és Föld síkjával, valamint a Pozitív és Negatív létsíkkal határos. Az átmeneti zónák olyan, halálosak, hogy nem élnéd túl, és még a DEM sem tudna megmenteni. Nos, akkor vándorlásra fel! - búcsúzik el mosolyogva.
[Add ki a KLD 112 parancsot a 630,86-os koordinátán.] Kirepülsz a Tolltanyából, és lehagyod a csiripelő madárcsapatot is. Kicsit szomorú vagy, mert egészen megkedvelted a játékos házat, a barátságos alakváltót és a mindig repkedő, csivitelő madarakat, de nincs mese, te vándor vagy, aki sosem lel otthonra. Irány a messzeség! [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 112 küldetés végrehajtása 112
Megtalálod azt a területet, ahol a sarkot jelölő oszlopnak lennie kellene, de akárhogy is keresed azt a nyavalyás szikladarabot, vagy mi a fene lehet az az oszlop, sehogy sem találod. Aztán eszedbe jut, hogy Elenios trükkös egy isten, lehet, hogy az oszlop láthatatlan. Mivel már nem emlékszel arra, hogy az utolsó táborozásod után felraktad-e a láthatatlanság észlelését, így gyorsan elmormolod a varázslatot. Hamarosan kiderül, hogy jól gondolkoztál, valóban láthatatlan volt az oszlop, mivel egy rövid keresés után végül megtalálod. Irány a következő "sarok"!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 113 parancsot kell kiadnod a 669, 86-os koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]

kld 113 küldetés végrehajtása 113
Megtalálod azt a területet, ahol a sarkot jelölő oszlopnak lennie kellene, és nekiállsz alaposan átkutatni a területet az oszlop után. Most már rutinos vagy, mert a láthatatlanság észlelésével keresel. Nem hiába töltöttél annyi időt csatamezők átkutatásával! Már nagy rutinod van abban, hogy hamar kiszúrd, ha valami gyanús, nem odaillő dolgot észlelsz. Most is rövid idő alatt megtalálod a majdnem teljesen átlátszó, alig-alig észrevehető oszlopot. Ez is megvan! Irány a következő "sarok"!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 114 parancsot kell kiadnod a 669, 125-ös koordinátán.] (Önanalízis: +12% felderítés.) [100 pontot használtál fel, van még ...]

*Felderítés: 369 kevés, 370 elég.

kld 114 küldetés végrehajtása 114
Megtalálod azt a területet, ahol a sarkot jelölő oszlopnak lennie kellene, de azt látod, hogy egy csapat légelementál nyüzsög ott. Lehetnek vagy tízen, és idős légelementálok is akadnak közöttük. Ilyen csapat ellen esélytelen felvenned a harcot. Meglapulsz tehát annak reményében, hátha az elementálok elmennek egy idő múlva. Mestere vagy a rejtőzködésnek, így nem vesznek észre. Egy idő múlva el is hagyják a területet. Ezek után az előző két oszlopnál tapasztaltak alapján könnyedén megtalálod a harmadikat. Ez is megvan! Irány a következő "sarok"!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 115 parancsot kell kiadnod a 630, 125-ös koordinátán.] (Önanalízis: +12% felderítés.) [200 pontot használtál fel, van még ...]

*Felderítés: 299 kevés, 300 elég.

kld 115 küldetés végrehajtása 115
Megtalálod azt a területet, ahol a sarkot jelölő oszlopnak lennie kellene, de legnagyobb meglepetésedre egy vortexsárkányt és magát Vortexörvényt pillantod meg. Egy pillanatra felmerül benned, hogy ismét elrejtőzöl, mint a légelementálok elől, de nincs kedved megint egy csomó ideig várni. Tudod, hogy a vortexsárkányok büszke lények, nem fog mindkettő rád támadni. Ha egyesével legyőzöd őket, akkor nem kell várakoznod, amíg elmennek. Amikor közelebb repülsz hozzájuk, Vortexörvény hátra marad, és a másik vortexsárkány repül feléd. {védettsége: 770 szúró, 770 vágó, 770 ütő ellen.}

Van itt még egy Vortexörvény.

Vortexörvény és társának legyőzése után, és a korábbi tapasztalataiddal együtt már nem nagy kihívás megtalálnod az oszlopot. Ezzel megvan a negyedik is. Mehetsz vissza a Tolltanyára. [100 pontot használtál fel, van még ...]

be 851 bemész a 851. épületbe
A Tolltanya szokás szerint kicsit incselkedik veled, mielőtt a közelébe enged téged. A körülötte repkedő madarak pedig izgatott csiripeléssel fogadnak. Némi légi fogócska után végül be tudsz repülni a szárnyas házba. [2 993 760 tapasztalati pontot kaptál.] Grawain örömmel nyugtázza a sikeredet.
- Igazán elismerésre méltó, hogy semmi sem állhat utadba itt, a Levegő síkján. Kis, szárnyas barátaim elmesélték a találkozásodat Vortexörvénnyel. De ne bízd el magadat, Vortexörvény nem halt meg, ő gyakorlatilag halhatatlan. Na, térjünk inkább át a következő játékfeladatra! A kíváncsiság, a titkok kiderítése is azok közé tartozik, amit az Úrnő képvisel és kedvel. Ashiir, a leghatalmasabb légelementál egy szilárd levegőből álló labirintust épített, aminek a mélyén valami titkot őriz. Ezt a tikot még Elenios sem ismeri, bár nála sosem lehet tudni, hogy valóban nem ismeri-e, vagy csak játszik mindenkivel. A következő és egyben utolsó feladata, hogy hatolj be ide a Léglabirintusba, és tudd meg Ashiir titkát! Vigyázz azonban, mert a labirintust légurak serege őrzi! - búcsúzik el tőled láthatóan kissé aggódva.

Ez a 270. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, délre 48 mérföldre található.

Kirepülsz a Tolltanyából, és lehagyod a csiripelő madárcsapatot is. Kicsit szomorú vagy, mert egészen megkedvelted a játékos házat, a barátságos alakváltót és a mindig repkedő, csivitelő madarakat, de nincs mese, te vándor vagy, aki sosem lel otthonra. Irány a messzeség! [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 851 bemész a 851. épületbe
A Tolltanya szokás szerint kicsit incselkedik veled, mielőtt a közelébe enged téged. A körülötte repkedő madarak pedig izgatott csiripeléssel fogadnak. Némi légi fogócska után végül be tudsz repülni a szárnyas házba. Grawain enyhe meglepetéssel fogadja az érkezésedet:
- Nem gondoltam volna, hogy sikerrel jársz! Főleg nem ilyen rövid idő alatt! Fogadd őszinte gratulációmat! Nos, a Tolltanya játékát teljesítetted. Ajándékként ezt a smaragdtollat adom neked! Emlékeztessen örökké rám, és a Tolltanyára. Garantáltan hasznosnak fogod találni! Ha bármikor egy kis gyakorlásra vágynál. nyugodtan térj vissza hozzánk! Az Úrnő vigyázza lépteidet! - búcsúzik el. [2 993 760 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 smaragdtoll. (ld. enc.)] Kirepülsz a Tolltanyából, és lehagyod a csiripelő madárcsapatot is. Kicsit szomorú vagy, mert egészen megkedvelted a játékos házat, a barátságos alakváltót és a mindig repkedő, csivitelő madarakat, de nincs mese, te vándor vagy, aki sosem lel otthonra. Irány a messzeség! [5 pontot használtál fel, van még ...]