Tharr Csarnokai (849. épület)

Épület koordinátája: [650,64]

be 849 bemész a 849. épületbe
Nem habozol sokat, elindulsz a hatalmas kapu felé. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy nem tévedtél, valóban egy titanitfal zárja el a járatot, amin van valami kapuszerű dolog, de se egy kilincs, se egy zár, még csak lesőnyílást sem látsz rajta. Kicsit elbizonytalanodsz, hogy vajon mihez is kezdj. Miközben ezen töprengesz, egy dörgő hang szólal meg:
- Megszerezted-e a három ajánlást ahhoz, hogy belépj Tharr Csarnokaiba? Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
[855 360 tapasztalati pontot kaptál.]
- Igen, bírom Dolgrin, Dolgrun és Shishiphusz támogatását - mutatod fel az ősminotaurusz szemet, a kincsvadász tájolót és a féregesszenciát. Válasz nem érkezik, ám a hatalmas kapu hangos döndüléssel kitárul. Ezt meghívásnak gondolod, és bátran belépsz rajta.
Egy gigászi barlangterembe érkezel, oly hatalmas, hogy be sem látod igazán, pedig tisztességgel ki van világítva. Nagy üveggömbök ragyogják be a teret - később megtudod, hogy milgandoknak hívják őket, és mágia működteti a ragyogásukat. A hatalmas barlangtérből kisebb járatok, barlangok nyílnak. Ahogy felnézel, azt látod, hogy sok-sok szintje van ezeknek a kisebb nyílásoknak. Amikor elhaladsz az első ilyen mellett, rádöbbensz, hogy a "kisebb" jelző csak viszonylagos, a központi teremhez képest értendő, mivel ezen a járatok többségében egy ongóliant is vígan elférne. Ez a hatalmas csarnok nem üres, nyüzsögnek benne a lények. Itt aztán látsz mindenfélét, az embertől, törpétől, trolltól kezdve a különféle óriásokon át egészen olyan lényekig, amelyeket még sosem láttál. Vannak közöttük egzotikus humanoid fajok is. Két közös dolgot látsz bennük, mindegyik páncélt és fegyvert visel, valamint mindegyik nyakában kétkard szimbólum lóg. Zajos, nyüzsgő hely ez, de éles füleddel hamarosan kiszűröd a zajból távoli kovácsok munkálkodását. Nem kétséges, hogy sok kovács dolgozik itt. Tapasztalt fémmegmunkáló lévén, azt is megállapítod, hogy nem vas, bronz, acél, hanem olyan egzotikusabb fémek megmunkálásán dolgoznak, mint az adamantit, mithril vagy a titanit. Nyilván fegyvereket és páncélokat készítenek.
Ahogy ámuldozva haladsz befelé, senki sem áll az utadba, senki sem szólít meg. Még csak meg sem bámulnak, mindenki igyekszik a dolgára, láthatóan céltudatos élet folyik itt. Teljesen elveszted az időérzékedet, ahogy rácsodálkozol újabb és újabb dolgokra ezen a fantasztikus helyen. Nem is tudod, mióta bámészkodsz, amikor megérzed, hogy egy alak áll a hátad mögött. Megfordulsz, és alaposan megnézed. Nem kétséges, hogy a te fajodból származik, de már páncélzata és fegyverzete is tiszteletreméltó, szimbólumot azonban nem látsz a nyakában. Nem tart sokáig, amíg megérzed belőle az isteni kisugárzást. Ez nem lehet más, mint maga THARR! - gondolod, és térdre rogysz, ahogy megnyilvánul előtted az isten hatalma. Eddig erősnek, nagyhatalmúnak hitted magadat, aki félelmetes ellenfeleket győzött le, aki saját erejéből járja a síkokat, és akit a Víz és a Föld síkjának gigászai sem tudtak elpusztítani. Most azonban rádöbbensz, hogy messzebb állsz egy igazi isten hatalmától, mint tőled az az erdauini tanyasi gazda, akivel a félszigetre érkezésed után először találkoztál.
Ahogy ezt realizálod, arra is rádöbbensz, hogy "beszélgetsz" az istennel. Furcsa egy "beszélgetés" ez. Nem mondod ki hangosan a szavakat, még csak a kérdéseidet sem fogalmazod meg gondolatban, mert amint felmerülne benned valami kérdés, már tudod is rá a választ... Nem kérdéses, hogy Tharr válaszait... Rádöbbensz, hogy kik ezek a lények Tharr Csarnokaiban. Amikor egy értelemmel bíró lény meghal, akkor a lelkét bármely isten magához veheti. Ez azonban viszonylag ritkán történik meg, csak abban az esetben, ha az illető valamely isten igen elkötelezett híve volt, vagy különösen nagy szolgálatot tett az adott istennek. Az ilyen lelkek aztán a megfelelő isten birtokán "élnek" tovább. Azt nem tudod, hogy mi történik azokkal a lelkekkel, akiket nem vesz magához egyetlen isten sem, nyilván Tharr erre nem "válaszolt". Az itt élők is ilyen lények, akiket csak szellemlétezőknek neveznek, ezzel megkülönböztetve az igazi élőktől. A szellemlétezők nem hagyhatják el az adott isten birtokát, csak az isten engedélyével. Az is felmerül benned, hogy te is ideköltözöl, amíg a Föld síkján tartózkodsz, de azonnal rájössz, hogy ez rossz ötlet. Tharr Csarnokait csak akkor látogathatod meg, ha ideszólít valami feladatod. Még számtalan kérdés merül fel benned az istenekkel, síkokkal, egyáltalán az egész világgal kapcsolatban, de mivel a kérdések felmerülnek, ám a választ nem tudod rájuk, így levonod a következtetést: Tharr nem óhajt neked felvilágosító órát tartani. Ellenben megfogalmazódik benned Tharr következő próbája: Keresd meg az első számú avatárját Gruangdagot! Elgondolkozva hagyod el Tharr Csarnokait.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 104 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] [5 pontot használtál fel, van még ...]

kld 104 küldetés végrehajtása 104
Mivel Gruangdag Tharr első számú avatárja, így nyilván Tharr Csarnokaiban találod meg őt. Ezért odamész a gigászi titanit kapuhoz, ami ki is nyílik a közeledtedre. Nyilván jó úton jársz a feladat végrehajtásában, mert magától Tharrtól tudod, hogy a kapu csak akkor nyílik meg neked, ha itt van feladatod. Belépsz Tharr Csarnokaiban, és nézelődni kezdesz. Nekiállhatnál kérdezősködni, de Tharr nyilván nem ezt várja el tőled, és ha ő nem ezt várja, akkor választ sem fogsz kapni az itt élőktől. Magadnak kell megtalálnod Gruangdagot. Gyaníthatóan nem rejtőzik, csupán fel kell őt ismerned. Azt te is tudod Tharr első számú avatárjáról, hogy az ongóliantok közé tartozik. Jó pár ongóliantot megöltél már a kalandozásaid során, szörnyismeretből sem vagy utolsó, csak sikerülni fog! Az ongóliantokat megismered, de neked olyant kell keresned közülük, aki valamilyen szempontból más. Eszedbe jut egy régi kocsmai pletyka arról, hogy T. Vlagyimir valamikor a régmúltban legyőzte a legnagyobb hatalommal bíró ongóliant hadurat, Gruangdagot. Ha ez igaz, és ugyanarról az ongóliantról van szó, akkor nem egy sima ongóliantot, hanem egy ongóliant hadurat keresel. Persze az is lehet, hogy egy régi hadúr egyszerűen felvette csak Tharr első avatárjának a nevét. Amíg így töprengesz a dolgon, aközben bejárod a Csarnokot. Legalábbis annak a központi részét... Órákig bolyongasz a hatalmas területen, végül észreveszel egy ongóliant hadurat. Némileg szokatlannak tűnik, hogy a sima ongóliantoktól és a haduraktól eltérően az ő testtartásában, viselkedésében semmilyen agresszivitást nem észlelsz. Olyan személy érzetét kelti benned, mint aki tökéletesen tisztában van az erejével, tudásával és tapasztalatával. Mindent egy lapra teszel fel, és odalépsz hozzá:
- Üdvözöllek, Gruangdag!
- Én is téged, kalandozó! Teljesítetted ezt a próbát is. Azonban még nincs vége! A következő feladat, hogy megküzdj Tharr bajnokával!
- Semmi akadálya - válaszolod, és már készíted is a fegyvereidet, de Gruangdag közbeszól.
- Nem velem! - kacag fel öblös hangon. - Hatalmad nem csekély ugyan, de még te sem mérkőzhetsz Tharr első számú avatárjával. Nem, neked Daes Mo'rannal kell megküzdened, Tharr egy másik avatárjával, a goblinok örökös bajnokával. Ne vedd őt félvállról, hiába goblin, igen jeles és ügyes harcos. Másképpen nem is lehetne Tharr avatárja. Készülj fel alaposan ellene, és gyere vissza, amikor készen állsz a csatára! - Azzal magára hagy téged. Elgondolkozva hagyod el Tharr Csarnokait.
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 105 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] (Önanalízis: +12% szörnyismeret.) Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: szörnyismeret szakértelem 200 szint. [200 pontot használtál fel, van még ...]

Szörnyismeret: 199 kevés, 200 elég.

kld 105 küldetés végrehajtása 105
Egy goblin csak nem lehet olyan nagy ellenfél! - gondolod. Persze, ha Gruangdag szerint veszélyes, akkor talán jobb lenne komolyan venni az összecsapást. Alaposan fel is készülsz, nehogy bármi meglepetés érjen, majd immár rutinosan lépsz be Tharr Csarnokaiba. Egy kobudera vár a bejáratnál, majd elvezet az egyik oldalsó csarnokba. Egyből látod, hogy ez valamiféle aréna lehet. Rengeteg - főleg humanoid néző - vár rád, és középen egy alak áll. Nálad kisebb, de a goblinok között azért igencsak megtermett számít. Két, nagyméretű csatabárdot tart a kezében. Nem is érted, hogy egy ekkora alak hogyan tud két ilyen nagy fegyvert forgatni egyszerre. Mindenesetre nincs időd ezen töprengeni, be kell lépned az arénába, és megkezdened a harcot.

Csata Daes Morannal.

A győzelmedet hangosan ünnepli az aréna közönsége. Maga Gruangdag lép oda hozzád.
- Gratulálok a nagyszerű győzelemhez! Menj, pihend ki a csata fáradalmait, gyógyítsd be a sebeidet. Amikor késznek érzed magad, térj vissza Tharr Csarnokaiba a következő feladatért. A tanács jónak tűnik, így pihenés és gyógyulás céljából elhagyod a Csarnokokat. [50 pontot használtál fel, van még ...]

be 849 bemész a 849. épületbe
[1 425 600 tapasztalati pontot kaptál.]
Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). Kipihented a Daes Mo'ran elleni csata fáradalmait, így elhatározod, hogy bejelentkezel Tharrnál a következő feladatra. Be is lépsz a Csarnokokba. A szokásos kép fogad, mindenki a saját dolgával foglalkozik, veled senki sem törődik. Nem sokat bámészkodhatsz, mert hamarosan Tharr jelenik meg előtted. Ugyanúgy néz ki, mint amikor először találkoztál vele. A "párbeszéd" is ugyanúgy zajlik. Még csak nem is gondolsz a kérdésre, de máris tudod a választ. Tudod, hogy a következő, és egyben utolsó feladat, hogy juss el élve Tharr Útvesztőjének közepére. Elgondolkozva hagyod el Tharr Csarnokait.

Ez a 268. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 849 bemész a 849. épületbe
Tharr Útvesztője nem volt könnyű feladat, de neked sikerült eljutnod a közepére. Itt az ideje hát, hogy jelentsd sikeredet Tharrnak, bár nyilván ő már pontosan tudja, hogy mi történt veled az Útvesztőben. Rutinosan lépsz hát be a titanitkapun, és meg sem lepődsz, amikor a bejárat után közvetlenül Tharr fogad téged. Pont ugyanúgy néz ki, mint az eddigi találkozásaitoknál. A "párbeszéd" is pontosan ugyanúgy zajlik. Még fel sem teszed a kérdést, máris tudod a választ. Tudod, hogy itt, a Föld síkján nincs már több feladatod. Tudod, hogy Tharr Csarnokait többet nem látogathatod meg. Tudod, hogy a következő cél a Levegő síkja, Elenios otthona. És végül megkapod a Levegő síkjának hangvilláját is. Tisztelettel köszönsz el Tharrtól, és hagyod el Csarnokait. Vár téged a végtelen ég! [2 851 200 tapasztalati pontot kaptál.] [5 pontot használtál fel, van még ...]