Sziránusz buborékház (841. épület)

Épület koordinátája: [649,20]

be 841 bemész a 841. épületbe
Udvariasan beköszönsz a buborékházba. Egy idős sziránusz kukkant ki a házából, és békésen köszönt:
- Üdv néked idegen! Kérlek, ússz beljebb szerény hajlékomba!
A kedves invitálásnak nem tudsz ellenállni, és beúszol a buborékházba. Több apró helyiséget látsz, ajtó és ablaknyílásokkal, de ahogy már megszokhattad a buborékházakban, se csukható ajtó, se nyitható ablak nincs. Ahogy körbenézel a házban, mindenhol az egyszerűséget, a saját kézzel készített dolgokat látod. Szemlátomást egy sziránusz remetével hozott össze a jó sorsod. Ilyenről még csak nem is hallottál, így egyre inkább érdekel házigazdád kiléte. Ő egyre csak mosolyog - bár megjegyzed magadnak, hogy a sziránusz mosoly nem éppen barátságos a te szemeddel nézve, de szerencsére te már jól ismered a sziránuszok arcmimikáját -, és étellel kínál. Némi falatozás után a lényegre tér.
- Nyilván furdalja már az oldalad a kíváncsiság, hogy ki vagyok. Gondolom az se kerülte el a figyelmedet, hogy nem kérdeztem meg, te ki vagy. Ismerlek jól! Tudom, hogy nagy segítségére voltál népünknek Ghallán. Tudom, hogy egy ősi jóslat megtestesítője vagy, én pedig rád vártam itt már évszázadok óta. Szruealisznak hívnak. Népem, a sziránuszok, akinek valaha első helytartója voltam, itt a Víz síkján született meg. Teremtőnk a Víz síkjának ura, egyesek szerint teremtője, az isteni hatalmú Goanhaud-lu. Halhatatlanoknak teremtett bennünket, és mi atyánként és istenünként tiszteltük őt. Azonban valami miatt megharagudott fajomra, és száműzött bennünket ősi otthonunkból. Olyan világokra kényszerültünk, mint a te Ghallád, és az örökké lebegő életünk halandóvá változott. Népemben belső ellentétek törtek ki, népem lett saját népem cápája. Minderre már a legidősebb emlékőreink sem emlékeznek. Én azonban, helytartóként rátaláltam egy ősi álomfülkére, talán az elsők egyikére, ami az évezredekkel ezelőtti száműzetésünk kezdetén építettünk, és képes voltam értelmezni az álomemlékeket. Amikor megértettem az emlékek súlyát, és valódi értelmét, valamint értelmezni tudtam az álomfülke ősi jóslatát is, lemondtam helytartói posztomról. Sziránuszemlékezet óta nem történt hasonló eset, de én békében távoztam, és megtaláltam a módját, hogy visszatérjek őseink világába. A jóslat, ha helyesen értelmeztem, kimondja, hogy a sziránuszok addig nem térhetnek vissza ide, amíg Goanhaud-lu él. Addig nem lehetünk ismét halhatatlanok, itt a végtelen óceánban, addig mindig torzsalkodni fogunk egymás között. Ám a jóslat azt is megjövendöli, hogy Goanhaud-lut olyan teremtmény képes csak elpusztítani, aki lélegzik, de nem kopoltyúval. Évszázadok óta keresem Goanhaud-lut és azt a nem kopoltyús lényt, aki képes elpusztítani őt. Eddig sikertelenül... Még csak a nyomára sem sikerült bukkannom, kivéve azt, hogy a szirének istenként tisztelik őt. Hogy honnan tudom, hogy még életben van valahol? Ha elpusztult volna, akkor a népemet sújtó átok is megszűnt volna. Igen, tudom, találkoztál már sziránusszal itt a Végtelen óceánban. Ám azok kóborlók, vagy bosszúállók voltak, esetleg hozzám hasonló remeték. Egy sziránusz csak akkor képes ide eljutni, ha már nem kíván a társadalmunk része lenni. Ha teljes szívéből magányos kóborló lesz, akkor képes megtalálni ide az utat, és több évtizedes életünk több évszázados korig tolódik ki. Ilyen magányos sziránusz azonban csak kevés van, népünk többsége nem képes feladni a társadalmi létezését a hosszabb életért cserébe. Ráadásul erre a tényre rajtam kívül eddig senki sem jött rá. Visszatérve Goanhaud-lura, életem célja lett, hogy megtaláljam őt, és elpusztítsam, vagy ahogy a jóslat mondja, elpusztítassam egy kopoltyúnélküli lélegzővel. Már kezdtem feladni a reményt, hiszen életem alkonyán járok még itt, az Örökké Áramló Óceánban is, amikor felbukkantál te. Egyszer már segítettél népemen, mondd hát, segítesz-e ismét egy sokkal nagyobb szükségben? Természetesen tudom, hogy a te fajtád jutalmat vár a segítségért, ezért előre készültem erre - volt rá több évszázadom -, és ha sikerrel jársz, bőségesen megjutalmazlak.
- Egy isteni lény legyőzése? Ilyen kihívásnak nem lehet ellenállni! - válaszolod.
- Remek! Elsőként biztosítani szeretném, hogy nem hiába fektetem beléd utolsó reményemet. Bizonyítékként hozz nekem 10 triton pikkelyt és 10 szirén hajszálat! Elbúcsúzol Szruealisztól, és azon kezdesz el töprengeni, vajon le tudsz-e győzni egy isteni lényt. Persze az még odébb van, előbb még meg kell felelned a remetének. [5 pontot használtál fel, van még ....]

be 841 bemész a 841. épületbe
Udvariasan beköszönsz a buborékházba. Szruealisz bukkan elő, és kedvesen beljebb invitál. Miután leültetett, megkínált étellel, türelmesen végighallgatja a mondanivalódat. [570 240 tapasztalati pontot kaptál.]
- Nagyon jó! Akkor lássunk is neki a valódi feladatoknak! Először is meg kell találnunk Goanhaud-lut. Nekem nem sokat sikerült kiderítenem a tartózkodási helyéről. Minden bizonnyal létezik még, hiszen népemet még mindig sújtja az átok, és a szirén papnők is rendelkeznek papi varázslatokkal. Az is biztos, hogy valamiféle álomban, vagy sztázisban létezhet, hiszen amióta itt vagyok, azóta semmi jelét nem láttam a létezésének. Beszéltem kóbor és bosszúálló sziránuszokkal, akik bejárták a Végtelen Víz minden elérhető részét, de nyomát sem látták isteni lénynek. Sajnos a tritonok igen agresszívak, és nem kedvelik a sziránuszokat, így velük nem tudtam beszélni. Ellenben ismerem a legnagyobb triton buborékvárost, Gramozran helyét és titkát. Egy titkot, melynek segítségével kikerülheted a buborékváros teljes őrségét és seregét, és egyenesen a központi buborékpalotába jutsz. Juss el a palotában Gramozra-vlához, a legnagyobb hatalmú triton herceghez! Ő Dzeodra-vla legfőbb ellensége. Talán, ha meglátja azt, hogy legyőzted gyűlölt ellenfelét, akkor szóba áll veled. Dzeodra-vlától eltérően ő öreg, nagy tudású triton, akinek talán lehet valami nyomravezető információja. Ha pedig mégsem hajlik a békés, értelmes szóra, akkor bizonyítsd azt, hogy képes vagy bárkit legyőzni!

Ez a 259. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 15, délre 36 mérföldre található. Elbúcsúzol Szruealisztól, és azon kezdesz el töprengeni, vajon le tudsz-e győzni egy isteni lényt. Persze az még odébb van, előbb még meg kell felelned a remetének. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 841 bemész a 841. épületbe
Udvariasan beköszönsz a buborékházba. Szruealisz bukkan elő, és kedvesen beljebb invitál. Miután leültetett, megkínált étellel, türelmesen végighallgatja a mondanivalódat. [1 995 840 tapasztalati pontot kaptál.]
- Hmm, nagy esélyt láttam arra, hogy így fognak alakulni a dolgok Gramozra-vlával, de meg kellett próbálni. Hagyjuk is a tritonokat! Ostoba, harcias fajta, aki csak az erőszakból ért. Mondjuk a szirének sem sokkal jobbak, nekik uralkodási kényszerük van. Mindenkit megpróbálnak elcsábítani, a hatalmuk alá vonni, dominálni. Azonban ők a mai napig használnak papi mágiát, és Goanhaud-lut tisztelik istenüknek. Talán köztük akad valaki, aki rendelkezik némi információval róla. Elárulom egy titkos szirén gyöngypalota helyét. Amennyiben helytállóak az információim, itt él visszavonultan Driedra-sli. Ő valaha szirén főpapnő volt, aztán császárnő lett belőle. Hosszú uralkodás után lemondott Vriezla-sli javára, és azóta visszavonult, minden szirén által tisztelt ősanyaként él. Nos, igen, elképzelhető, hogy mégsem fog tárgyalni veled - néz jelentőségteljesen a trófeáidra. - Mindenesetre próbáld meg, ha nem is áll szóba veled, talán találsz a lakhelyén valami információt! Ez az utolsó reményem! - A kétségbeesést látod kiülni Szruealisz arcára. Jól láthatóan mindennél fontosabb számára, hogy sikerrel járj.

Ez a 260. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, északra 3 mérföldre található. Elbúcsúzol Szruealisztól, és azon kezdesz el töprengeni, vajon le tudsz-e győzni egy isteni lényt. Persze az még odébb van, előbb még meg kell felelned a remetének. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 841 bemész a 841. épületbe
Udvariasan beköszönsz a buborékházba. Szruealisz bukkan elő, és kedvesen beljebb invitál. Miután leültetett, megkínált étellel, türelmesen végighallgatja a mondanivalódat. [1 995 840 tapasztalati pontot kaptál.] Szinte kézzel fogható a Szruealisz arcára kiülő reménytelenség, amikor a mesédben odaérsz, hogy hogyan küzdöttél meg Driedra-slivel.
- Akkor minden remény elveszett! - mondja csüggedten.
- Nem egészen! - válaszolod. - Találtam valamit, ami talán érdekes lehet - veszed elő a díszes kagylókat. Szruealisz szeme felcsillan.
- Szirén dalkagylók! Igen ritka és értékes tárgyak. Ha jól látom, elég sokat hoztál. Eltart egy jó ideig, amíg ezeket végighallgatjuk. Gyere vissza, amikor lesz erre időd, és együtt meghallgatjuk őket!
- Én mire kellek? Nem értem ezt a szirén éneket, nem sokat tudnék segíteni - mondod a sziránusznak.
- Sokat tudsz segíteni. A teljes figyelmemet a daloknak kell szentelnem, de ha megértek valami lényeges információt, azt valakinek fel kell jegyeznie, hogy ne felejtsük el. Jobb, ha ezt nem én teszem, mert így jobban tudok figyelni a dal többi részére. A szirén dalokban nem csak a szöveg a lényeg, hanem azok az érzések is, amelyeket a dal kelt a hallgatójában. A dallal továbbadni kívánt információk szerves részei ezek az emóciók is.
- Rendben, akkor nemsokára jelentkezem - válaszolod. [Add ki a KLD 86 parancsot ezen a mezőn, azaz az 564, 64-es koordinátán.] Elbúcsúzol Szruealisztól, és azon kezdesz el töprengeni, vajon le tudsz-e győzni egy isteni lényt. Persze az még odébb van, előbb még meg kell felelned a remetének. [5 pontot használtál fel, van még ...]

*A küldetés koordinátája jelenleg rosszul van kiírva. Az épület 649,20-on áll, helyben kell kiaadni a KLD 86 parancsot.

kld 86 küldetés végrehajtása 86
Szruealisz örömmel üdvözöl. Némi beszélgetés után a sziránusz kényelmesen elhelyezkedik. Kérdően ránéz, hogy te is készen állsz-e. Normál írást itt a víz alatt nem tudsz használni. Se papír, se tinta, ráadásul a tinta szétfolyna, a papír elázna. Ezért egy nagy, lapos, puha halcsontot és egy hegyes íróeszközt veszel a kezedbe. Immár készen állsz arra, hogy feljegyezz bármilyen információt, amit Szruealisz mond. Mivel nem hagyományos módon írsz, ezért az általad ismert folyóírást most nem használhatod. Szerencsére jártas vagy a titkosírásban, a szimbólumok és jelek között. Így nem okoz nehézséget jelekkel és kódokkal halcsontra vetni azt, amit Szruealisz közöl veled. Hosszú órákat hallgatjátok a különböző szirén dalokat. Bár a szövegüket nem érted, azért meglepődsz azon, hogy egyik sem a csábításról szól, nem próbálnak meg elbájolni téged. Inkább lassú, szomorú dalok az elmúlásról, a feledésről. Ezt támasztják alá a dalok hatására felbukkanó érzéseid, és ezt sugallják azok a dolgok is, melyeket a sziránusz lejegyeztet veled. Jópár óra elteltével elfogynak a dalok. Kell még egy kis idő, mire elcsitítjátok magatokban a dalok hatását, azaz az erős érzelmeket.
Szruealisz töri meg először a csendet. Elmeséli neked, hogy a dalok arról szóltak, hogy a szirének elvesztették istenüket Goanhaud-lut. Pontosabban nem elvesztették, mert nyilván egy isten nem halhat meg, csak elfeledték. Elfeledték igaz valóját, már a valódi nevére sem emlékeznek. A szirén papnők immár évszázadok óta nem hatalomért, áldásért vagy hasonló dolgokért imádkoznak istenükhöz, hanem azért, hogy újra mutassa meg magát nekik. Azért, hogy újra megtanítsa nekik, amit oly botor módon elfeledtek az évezredek alatt. Ám Goanhaud-lu hallgat, nem válaszol nekik.
- Ez alapján meglehetősen reménytelen a helyzet - mondja Szruealisz -, de szerencsére a dalkagylók nem csak erről szóltak. Több szirén legenda és mese is volt közöttük. Az egyik különösen érdekes volt, amely arról szólt, hogy egy trükkös szirén hogyan tudja meg egy vénséges vén sárkányteknőstől a Mélység Elveszett Városának helyét, ahol állítólag Goanhaud-lu még mai is él. Halvány nyom, de ezen talán elindulhatunk. Nem Drakothrogról van szó, aki bár valóban vén és hatalmas, de én találkoztam egy nála is öregebb sárkányteknőssel. Ssarkathragnak hívták, és vén volt mint az óceán, amelyben úszunk. Nem volt olyan pompás, hatalmas és erős, mint Drakothrog, de bölcs volt és békés. Az egyetlen gond az, hogy mindez vagy száz éve történt, és azóta sem láttam. Ki tudja, életben van-e még, hiszen olyan matuzsálem korú volt már akkor is, amikor találkoztam vele. Őt kellene megtalálni, és megtudni tőle a Mélység Elveszett Városának helyét. Nem is tudom, hogyan kezdjünk hozzá. Talán meg kellene próbálnod szóba elegyedned olyan lényekkel, aki bebarangolják a végtelen óceán minden zegét-zugát. Például a fürge krabberek ilyen népség, és köszönhetően a sebességüknek, ők aztán biztosan sok helyen jártak már. Tudok is egy gyülekező helyükről, szerintem kezd ott a keresést! [Add ki a KLD 87 parancsot az 662, 6-os koordinátán.] (Önanalízis: +25% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan elemzed a sikeres próbát. A sikerhez minimálisan ezek kellettek: felderítés szakértelem 200 szint. [200 pontot használtál fel, van még ...]

kld 87 küldetés végrehajtása 87
A Szruealisztól kapott útmutatás alapján könnyen megtalálod a fürge krabberek gyülekező helyét. Rövid várakozás után fel is bukkan három krabber. Nem igazán tudod, hogy közelítsd meg őket békésen, így egyszerűen csak feléjük úszol. Hiába próbálsz meg azonban békésnek látszani, amint észrevesznek,

...egyikük azonnal rád támad...

...Van itt még egy fürge krabber....

A harmadik fürge krabber már okosabb a társainál. Látva azok vesztét, inkább nem próbálkozik semmivel. Rövid puhatolózás után megtaláljátok a közös nyelvet. Kérdésedre elmondja, hogy ő sosem látta Ssarkathragot, még csak nem is hallott róla. Azt javasolja neked, hogy inkább a sárkányteknősöket kérdezd, ha már egy fajtársuk után kutatsz. Mikor azt válaszolod, hogy a sárkányteknősök mogorva jószágok, és nem állnak szóba senkivel, akkor még egy javaslattal él. Ismer egy sárkányteknőst, aki különösen rajong a sebes csíkoshalért. Sajnos ezek a kis halak olyan gyorsak, hogy nem nagyon van esélye belakmározni belőlük. Ha viszel neki pár tucatot, talán szóba áll veled. Kérdésedre megmondja, hol találod a sárkányteknőst, sőt még egy jó csíkoshal fogó helyet is elárul. Te pedig Ghalláról származó apró egzotikumokkal hálálod meg a segítőkészségét. Végül békében váltok el. [Add ki a KLD 88 parancsot az 664, 19-es koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]

kld 88 küldetés végrehajtása 88
Könnyen megtalálod a fürge krabber által leírt helyet, mivel hemzseg a csíkos haltól. Már csak az a kérdés, képes vagy-e elfogni néhányat a sebes és síkos halakból. A Vizek gyűrűjének hála, nem gátol a víz egyáltalán. Mivel remek úszó is vagy egyben, percek alatt összeszigonyozol vagy két tucat csíkoshalat. Most már meglátogathatod az említett sárkányteknőst. [Add ki a KLD 89 parancsot az 651, 32-es koordinátán.] (Önanalízis: +12% úszás.) [100 pontot használtál fel, van még ...]

Úszás: 150 kevés, 151 elég.

kld 89 küldetés végrehajtása 89
Már messziről kiszúrod a hatalmas sárkányteknőst. Csak reménykedsz benne, hogy ő az, akit a fürge krabber említett. Előveszel egy nagyobb csíkoshalat, és óvatosan megközelíted, készen arra, hogy fegyvert ránts, ha elfajulnak a dolgok. Szerencsére elég jártas vagy a szörnyidomításban, így olvasni tudsz a sárkányteknős reakcióiban. Amikor meglát téged, megállsz egy pillanatra, és megvárod, míg a kezedben tartott csíkoshalat is észreveszi. Ezután udvariasan megszólítod, bölcs sárkánynak nevezed, és hasonló bókokkal illeted. Hamarosan békés beszélgetésbe elegyedsz az amúgy hírhedten morcos és rosszindulatú sárkányteknősök egyikével. Megkínálod csíkoshallal, és közben célzol rá, hogy van még nálad több is. Azzal is tisztában vagy, hogy ha a sárkányteknős kitalálná, mi az, amit szeretnél tőle, biztosan nem mondaná el neked. Ezért nem kérdezel rá egyenesen, hanem óvatosan kerülgeted a témát. Dicséred a sárkányteknősöket, mint a legnagyszerűbb sárkányokat, majd óvatosan Ssarkathragra tereled a szót. Mire beszélgetőpartnered észbe kap, már el is kottyantotta, hogy mostanában merre tanyázik Ssarkathrag. A sárkányteknős rádöbben, mit is mondott el neked, így mogorván kéri a többi csíkoshalat. Nem akarod tovább bőszíteni, így odaadod neki, amit kér, majd gyorsan búcsút veszel tőle. Megkaptad, amit akartál! [Add ki a KLD 90 parancsot a 640, 20-as koordinátán.] [100 pontot használtál fel, van még ...]

Szörnyidomítás: 100 kevés, 101 elég.

kld 90 küldetés végrehajtása 90
Nem okoz nagy nehézséget, hogy megtaláld azt a helyet, amit a sárkányteknős leírt neked. Már idefelé jövet azon gondolkoztál, hogy miért állna szóba veled egy vénségesen vén sárkányteknős, és miért is árulna el neked bármit is. Persze Szruealisz azt mondta, hogy ez a sárkányteknős békés és bölcs, bár ilyennel te még nem találkoztál. Mindenesetre nem nagyon van ötleted. Azonban nincs időd tovább gondolkozni, mert megpillantod Ssarkathragot. Valóban olyan, amilyennek a sziránusz leírta. Nagyobb egy átalagos sárkányteknősnél, de nem olyan nagy, mint Drakothrog. Már messziről lerí róla a kora: a bőre halványabb, petyhüdtebb, a páncélját nem is látni, úgy belepte a moszat és mindenféle más vízinövény. Ha nem tudtad volna, hogy itt kell keresned, egyszerűen valami nagy algás sziklafélének nézted volna. Óvatosan közelebb mész és félénken megszólítod. Legnagyobb meglepetésedre mély, dörmögő hangon, de békésen válaszol. Szavai lassan hömpölyögnek, mint Ghalla óceánjainak hullámai. Röviden előadod neki jöveteled célját, mire Ssarkathrag dörmögve válaszol:
- Hmm, a Mélység Elveszett városa... Mily rég hallottam már róla... Nem is emlékszem már rá... Mit is mondtál, ki vagy te?
Előhúzod a memóriaelixírt, és nagy nehezen ráveszed az ősöreg sárkányteknőst, hogy megigya. Nemsokára magad is látod a hatását: a szürke, hályogos szemek újra színnel és élettel telnek meg. Ismét előadod Ssarkathragnak, hogy ki vagy, és miért kerested meg.
- Ah a Mélység Elveszett Városa! - válaszolja. - Lenn van, a mélyben. Olyan mélyen, ahová még a legvakmerőbb vándorok sem merészkednek. Ha olyan mélyre merül egy értelmes lény, nem találja meg a visszautat. Ott fog lenn bolyongani a sötét és hideg vízben a halálig, vagy ha halhatatlan, akkor mindörökké. Előbb-utóbb mindenki megőrül ott lenn. Ezért van az, hogy a Végtelen Víz minden lénye, itt a felső, langyos, világos részben úszik, lebeg, vándorol. Azonban, ha valaki elég kitartó, megtalálhatja lenn azt a helyet, amit itt fenn csak a Mélység Elveszett Városaként emlegetnek. Ott lenn lakozik Goanhaud-lu, Minden Vizek Teremtője. Mély álomban alszik immár évezredek óta. Nevét már el is feledték a rövidéletű fajok, de egyszer felébred majd, és akkor visszaveszi azt, ami az övé, minden vízben élő lény újra isteneként fogja tisztelni őt. Elmondom neked, hogyan jutsz le oda, de vigyázz, könnyen lehet ez lesz az utolsó utad! A Mélység Elveszett Városában az alvó Goanhaud-lu mellett találod legkésőbbi teremtményeit, a goanokat. Veszélyes, pusztító és őrült népség az. Pont olyan, mint Goanhaud-lu volt, mielőtt álomba merült volna. És még ha túléled is a Város rémségeit, könnyen lehet, hogy sosem találsz vissza onnan ide, a felszíni vizekbe. Te azonban vállalod a veszélyt, legalábbis Ssarkathrag előtt. Először úgyis Szruealisznak viszed meg a jóhírt, majd ott meglátod, hogyan tovább. Így Ssarkathrag elmeséli neked, merre is kell "lefelé" úsznod ahhoz, hogy megtaláld a Mélység Elveszett Városát. Nem várod meg azt a szomorú pillanatot, amikor a memóriaserkentő elveszíti a hatását, így elbúcsúzol az ősöreg sárkányteknőstől. Mehetsz vissza a sziránusz remetéhez. [100 pontot használtál fel, van még ...]

*A pontosság kedvéért memóriaserkentő a feladathoz szükséges tárgy (és nem memóriaelixír).

be 841 bemész a 841. épületbe
Udvariasan beköszönsz a buborékházba. Szruealisz bukkan elő, és kedvesen beljebb invitál. Miután leültetett, megkínált étellel, türelmesen végighallgatja a mondanivalódat. [2 851 200 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság).
- Na, ez aztán a remek hír! - élénkül fel a sziránusz. - Akkor már csak az van hátra, hogy megkeresd a Mélység Elveszett Városát. Ha jól értem, ez nem lesz nehéz Ssarkathrag útmutatása alapján. Keresd meg a városban Goanhaud-lut, és váltsd valóra a próféciát!

Ez a 261. labirintus térképe. A bejárat innét délre 6 mérföldre található. Elbúcsúzol Szruealisztól, és azon kezdesz el töprengeni, vajon le tudsz-e győzni egy isteni lényt. Persze az még odébb van, előbb még meg kell felelned a remetének. [5 pontot használtál fel, van még ...]

A 261. labirintust végigjárva további teendőnek a 65. többszemélyes kalandot kapja meg a karakter (az 5. szint 76. refpontján). A TK teljesítéséhez nem kell a labirintus alján tartózkodni és csak olyan csinálhatja meg aki már megölte a goan perpetuumot.

TK 65

A TK jutalma az akvamarin függő. A küldetéssort csak úgy tudod befejezni, ha a 841-es épületbe bemenetkor nem viseled a függőt.

be 841 bemész a 841. épületbe
Udvariasan beköszönsz a buborékházba. Szruealisz bukkan elő, és kedvesen beljebb invitál. Miután leültetett, megkínált étellel, türelmesen végighallgatja a mondanivalódat. [2 851 200 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 szirén övcsat. (ld. enc.)] Elbúcsúzol Szruealisztól, és azon kezdesz el töprengeni, vajon le tudsz-e győzni egy isteni lényt. Persze az még odébb van, előbb még meg kell felelned a remetének. [5 pontot használtál fel, van még ...]