Hoarián falu (726. épület)

Épület koordinátája: [490,111]

*FIGYELEM: A hoarián faluba történő bejutáshoz és sikeresen teljesített küldetései leadásakor nem szabad, hogy ryuku álca varázslat -teriád fétist használva- legyen a karakteren, különben nem engedik be az épületbe.

be 726 bemész a 726. épületbe
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. A falu főterén kialakult patthelyzetnek egy magas rangú hoarián érkezése vet véget. A falu törzsfőnöke, mert hogy ő az, gyanakodva szemlél egy darabig, majd érthetően, a közös nyelven szól hozzád. - Ki vagy? Mit keresel itt? Egy pillanatot sem gondolkozol a válaszon, már előre kifundáltad, amikor ide érkeztél. Meggyőzőkészséged a hoariánok ryukuk elleni gyűlöletére próbálod alapozni. - A ryukuk ellensége vagyok. Talán segíthetünk egymáson. A törzsfőnök ádáz homlokráncolás közepette töpreng azon, vajon igazat mondtál-e. Ha tudná, a ryukuk mit szándékoztak tenni Ghallával, és hogy ez téged mennyire felbőszített, nem gondolkozna ezen ilyen sokat. Persze nem hinné el csak úgy, ha ezt előadnád - azért van ennek a falunak a népessége még életben. - Rendben, gyere velem - böki ki végül, és az erre kijelölt két morcona harcos kíséretében egy kunyhóba vezet. - Tegyük fel, hogy igazat mondasz - mondja, miután leültetett a földre maga elé, két földbe szúrt, füstölő fáklya közé. - Ha a ryukuk ellensége vagy, még hasznunkra lehetsz. Ha azonban nem, és ezt hazudtad, csúnyán meglakolsz. A hoariánok nem ismernek irgalmat, ha háborúról vagy bosszúállásról van szó. Majd megismered te is nevünket, ha eddig még nem hallottál volna róla. A ryukuk nagyon sokan vannak, és nem hajlandók elismerni függetlenségünket, pedig csak ezt a szigetet szeretnénk magunknak. Anélkül, hogy minden héten ryuku őrjáratok háborgatnák. A háború hosszú ideje tart már. - A törzsfőnök itt elhallgat egy rövid időre, majd mikor felnéz, tekintetében az elszántság jeleit látod. - Nagyhatalmú kalandozónak tűnsz, a ruházatod is... enyhén szólva előkelő. Minden segítő kézre szükségünk van a harchoz, úgyhogy próbára teszlek. Fél tucat ryuku derékszíj beszerzése lesz a feladatod! Ha ezeket a tárgyakat megszerzed, bebizonyítást nyer, hogy van bátorságod a ryuku vonalak mögé merészkedni, és hogy megvan a képességed a túléléshez. Márpedig akkor karod ereje értékessé válhat a hoariánok számára. A hoarián törzsfőnök itt elhallgat, és várakozón néz rád. Bólintasz, hogy értetted a feladatot, nincs több megbeszélnivaló. Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még ...]

*A kért tárgyak nem egyformák mindenkinél, lehet pl: 6 ryuku függő vagy 6 ryuku nyaklánc is.

be 726 bemész a 726. épületbe
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. Aztán szétnyílik a körülötted állók gyűrűje, és a falu törzsfőnöke lép eléd. Biccent egyet a többieknek, mire a főtér legalább olyan gyorsan kiürül, mint amilyen gyorsan megtelt érkeztedre. A törzsfőnök a kunyhója felé indul, és te követed. Arckifejezése rendkívül szigorú. Röviden mesélsz kalandjaidról. Miután megtudja, hogy a feladatot ilyen rövid idő alatt megoldottad, széles mosoly terül szét arcán. [20000 tapasztalati pontot kaptál.] A következő percben már a kunyhójában ültök, étellel kínál. Elhárítod a felajánlást, hiszen a tálcán sasoló bogarak elfogyasztására nincs gusztusod. - Azt hiszem, még be sem mutatkoztam - vált témát a hoarián törzsfőnök, és megmondja nevét: Kartavanh. - Talán megbízhatom benned - folytatja a férfi, jól kihangsúlyozva, ezáltal nyomatékosítva a mondatban a "talán" szó jelentését. - Egy akcióra készülünk a ryukuk ellen. Hogy konkrétan hol és mi lesz a feladat, azt egyelőre nem árulom el. Hat legjobb harcosomat küldöm oda. Velük tarthatsz. Annyit nem árt tudnod, hogy a ryuku császárság szívébe készülünk, amit viszont nem tehetünk meg extra segítség nélkül. - Kartavanh a háta mögül egy tárgyat húz elő, tenyérnyi fémes szerkezetet, ami amúgy nem tűnik különlegesnek. - Ez egy teriád fétis - mondja, és te érdeklődve hallgatod, hova akar kilyukadni. - A tárgy varázshatalma abban áll, hogy bárkit ryukuvá tud varázsolni egy rövid időre. Ez kell ahhoz, hogy a kijelölt csapat észrevétlenül megközelíthesse a kiszemelt célállomást. A fétist a teriádoktól szereztük, két darabot, két csapatunk is odaveszett az ütközet során. Nos, mivel a küldetés-végrehajtó osztag veled együtt hét főből fog állni, még ötre lesz szükségünk. Számítok rád, hogy besegítesz a megszerzésükbe. A csöndből ítélve elmondta Kartavanh, amit jónak látott. Hm, ha a teriád fétiseket sem tudják megszerezni, akkor tényleg segítségre szorulnak. Na majd meglátod, mit tehetsz. Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 726 bemész a 726. épületbe
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. Aztán szétnyílik a körülötted állók gyűrűje, és a falu törzsfőnöke lép eléd. Biccent egyet a többieknek, mire a főtér legalább olyan gyorsan kiürül, mint amilyen gyorsan megtelt érkeztedre. A törzsfőnök a kunyhója felé indul, és te követed. Arckifejezése rendkívül szigorú. Röviden mesélsz kalandjaidról. Miután megtudja, hogy a feladatot ilyen rövid idő alatt megoldottad, széles mosoly terül szét arcán. [50000 tapasztalati pontot kaptál.]
- Időközben volt egy összecsapásunk a teriádokkal - ecseteli Kartavanh nem kevés büszkeséggel a hangjában. - Legalábbis páran a törzsből találkoztak velük, és megrövidítették őket egy újabb fétissel. Így az általad hozottak közül csak négyre lesz szükség (három a küldetésre induló barbároknak, egy neked). Akkor most elmondom, hogy mi lesz a feladat - folytatja a házigazda, majd egy összehajtogatott pergament vesz elő a kunyhó sarkában álló fiókból. A papírost kihajtogatva eléd teríti. Kíváncsian veszed szemügyre a térképet, amelyet sietve firkált rá valaki. Kartavanh következő mondataiban felfedi, mit is látsz rajta. - Ez egy ryuku gólemgyártó üzem alaprajza. Egy, a népéhez nem, az arany csillogásához viszont annál inkább lojális ryuku kémünk szerezte. Ennek a lerombolása a célunk, melyet hetedmagaddal végre kell hajtanod. - Biztos jól őrzik - hagyja el szádat a megjegyzés, de aztán rögtön meg is bánod. Úgy hangzik, mintha kétségeid lennének. Szerencsére ebből Kartavanh semmit nem vett észre. - Igen. Főleg mostanában. A gyárat mielőbb le kell rombolni! Add a teriád fétiseket, és találkozz társaiddal a helyszínen. Jobb, ha külön mentek odáig, kerülve mindenféle feltűnést. Bólintasz, mindent megértettél.

Ez a 142. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 45, északra 54 mérföldre található. Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 726 bemész a 726. épületbe
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. Aztán szétnyílik a körülötted állók gyűrűje, és a falu törzsfőnöke lép eléd. Biccent egyet a többieknek, mire a főtér legalább olyan gyorsan kiürül, mint amilyen gyorsan megtelt érkeztedre. A törzsfőnök a kunyhója felé indul, és te követed. Arckifejezése rendkívül szigorú. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Miután megtudja, hogy a feladatot ilyen rövid idő alatt megoldottad, széles mosoly terül szét arcán. [146320 tapasztalati pontot kaptál.] A veled visszatért hoariánok lázasan mesélik tovább kalandjaitokat a többieknek, Kartavanh azonban téged félrevon. A kunyhójába tartotok, ahol végül ő is mesélni kezd: - Az üzemnél elesett hoarián bajtársaink nem adták életüket hiába. Meggátoltuk hát, hogy a ryukuk gólemjeikkel ellenünk induljanak. Sokat köszönhetünk neked! Bebizonyosodott, hogy hatalmad közel az istenekéhez fogható! - A törzsfőnök megszorongatja a kezed, hálája egyértelmű. De aztán homloka beráncosodik, de annyira, hogy az odatetovált jel is felismerhetetlenné válik tőle. - Most azonban egy másik, sürgető problémánk van. Kémeinknek köszönhetően megtudtuk, hogy a ryukuk az egyik közeli sziget hegységének oldalában egy kürtőt találtak, alatta pedig egy labirintusrendszert, amely a vélekedésük szerint magának az Istenek Kristályának a lelőhelye. - Értetlenkedő arckifejezésed láttán Kartavanh elővesz egy könyvet (úgy tűnik, már korábban a lábához készítette), és az orrod elé dugja. - Ebben a könyvben le van írva minden, amiben a ryukuk hisznek. Ha pedig a legenda igaz, akkor olyan hatalmas fegyver kerül a ryuku császár kezébe, amellyel magát isteni hatalommal ruházhatja fel. Akkor aztán nem csak a hoariánok, hanem minden egyéb nép szabadsága veszélybe kerül a szigeteken. - És a szigeteken túl is, teszed hozzá magadban. A barbárok főnöke kötelességének érzi, hogy megállítsa a ryukuk expedícióját. A hoariánok ma még az előző küldetés sikerességét ünneplik, de holnap nagy sereggel megindulnak majd a kürtő felé, és megpróbálják visszahódítani a helyet a ryuku császár katonáitól. Hogy mi történik, ha kudarcot vallanak, arról Kartavanh nem beszél, el tudod képzelni magad is. - Örülnék, ha te is honfitársainkkal tartanál - zárja le a beszélgetést a törzsfőnök, majd kitessékel kunyhója ajtaján. Most tűnik csak fel, hogy a Legendák Könyve a kezedben maradt [karakterlapodon nem jelöljük]. Felütöd valahol, mint kiderül, pont a legidevágóbb résznél. "S midőn az Istenek Kristálya az Istenek Gyűrűjének foglalatába kerül, az ezt elvégző halandó halhatatlanságot nyer" - mondják a cifra sorok. Hm, akkor ezek szerint a császárnak még az Istenek Gyűrűjét is meg kell szereznie, hogy el akar érni valamit. Hacsak nem szerezte meg már korábban! Lapozol tovább, átugrod a kevésbé érdekes részeket, mígnem egy oldalhoz érkezel, ahol ismeretlen szimbólumok sorakoznak. Kihívás lesz megfejteni! Bonyolult a kód, hosszú időbe kerül [-219 TVP], míg végzel. A siker azonban garantált, a könyv egy térképet rejt, az Istenek Kristályának feltételezett lelőhelyét. Remek, akkor taktikázási lehetőségeid is nyílnak a barlangrendszer bejárására vonatkozólag. Most azonban már ideje elhagyni a hoarián falut.

Ez a 143. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 162, északra 33 mérföldre található. Sietve távozol a faluból. [224 pontot használtál fel, van még ...]

*A levont TVP ennél a feladatnál lehet jelentősen több is. Előfordult 288 TVP-s eset is. A TVP költsége vélhetőleg függ még mástól, pl titkosírástól stb.

be 726 bemész a 726. épületbe
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. Aztán szétnyílik a körülötted állók gyűrűje, és a falu törzsfőnöke lép eléd. Biccent egyet a többieknek, mire a főtér legalább olyan gyorsan kiürül, mint amilyen gyorsan megtelt érkeztedre. A törzsfőnök a kunyhója felé indul, és te követed. Arckifejezése rendkívül szigorú. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Miután megtudja, hogy a feladatot ilyen rövid idő alatt megoldottad, széles mosoly terül szét arcán. [190083 tapasztalati pontot kaptál.]
- Hm, visszakaphatnám a Legendák Könyvét - kérdezi meg faarccal a hoarián törzsfõnök. Amikor visszaadod neki, arcán a megkönnyebbülés jeleit véled felfedezni. És a visszatérésed felett érzett örömét is. - Egymagad végeztél ennyi ryuku szamurájjal! Istenekhez méltó cselekedetet hajtottál végre - dicsér tovább Kartavanh. - Szívesen megjutalmaználak érte, de nem hiszem, hogy bármi, a hatalmadhoz foghatót fel tudnék ajánlani. Falunk lakosai túlságosan szerény körülmények között élnek ehhez. - Biztosítod róla a hoariánt, hogy téged elsősorban a kaland érdekel, és nem a jutalom. Ettől láthatóan erőre kap lelkesedése, és előhozakodik a problémáival: - Ha tényleg így van, van egy újabb kalandos feladatom számodra. Kartavanh szélesre tárja kunyhója ajtaját, és kitessékel, hogy körbevezessen a faluban. Valahol a település túlsó végén álltok meg, ahol dolgos hoarián sámánok épp több társuk sebeit kötözik. Alaposan helyben hagyták őket. Kísérőd elmondja, hogy az áldozatok egy közeli faluból menekültek, ahol a minap egy nagyobb lélekszámú ryuku őrjárat járt. Tettek róla, hogy a férfiakat legyilkolják, az asszonyokat megrontsák, majd legyilkolják, a házakat pedig kifosszák, majd felgyújtsák. Csak néhányan menekültek meg, őket látod most itt magad körül. Nincsenek sokan. - De ez még a kisebbik gond - mondja Kartavanh. - Hoariánok vagyunk, harcosok, akik hozzászoktak, hogy életük bármelyik pillanatban odaveszhet a ryuku hódítók elleni csatában. Ezek a katonák azonban túlságosan értékeset vittek magukkal ahhoz, hogy csak úgy továbblépjünk: hat fóliánst, melyek népünk szent történelmét tartalmazzák. Ezeket a könyveket még őseink írták, számtalan életbölcsességgel vannak tele. Vissza kell szereznünk őket. - A törzsfőnök kérése egyértelmű. Amikor többesszámban beszél, egyedül rád gondol. - Nem hagyhatjuk, hogy e könyvek a császári könyvtár polcait díszítsék a jövőben!
- Meglátom, mit tehetek - mondod, majd miután a törzsfőnök ismételten biztosított a hálájáról, és mivoltodat újra az istenekéig magasztosította, az indulás mellett döntesz. Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még ...]

be 726 bemész a 726. épületbe
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. Aztán szétnyílik a körülötted állók gyűrűje, és a falu törzsfőnöke lép eléd. Biccent egyet a többieknek, mire a főtér legalább olyan gyorsan kiürül, mint amilyen gyorsan megtelt érkeztedre. A törzsfőnök a kunyhója felé indul, és te követed. Arckifejezése rendkívül szigorú. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Miután megtudja, hogy a feladatot ilyen rövid idő alatt megoldottad, széles mosoly terül szét arcán. [237605 tapasztalati pontot kaptál.] Most veszed csak észre a hoarián törzsfőnök asztalán heverő ládikát, és mellette egy zöld színű ékkövet. A belőle áradó fény sejtelmes árnyékokat von a kunyhó falára. Semmi ehhez foghatót nem láttál még azelőtt.
- Ez egy immunitáskristály - fűz némi felvilágosítást Kartavanh a látottakhoz. - Védi falunkat a rontó varázslatoktól. Törzsem fiaival és lányaival közösen úgy döntöttük, hogy hálánk jeléül neked... Lélekszakadva egy hoarián harcos ront be a kunyhó ajtaján. Téged megpillantva megtorpan. Kartavanh reflexszerű mozdulattal a ládába rakja az ékkövet, majd felpattan.
- Egy sárkány... bébi... - kezdi lihegve a fickó. - ... elszabadult... Kaontoa farmján... Mindent... feléget a... leheletével!
- Ez nagy gond! - ráncolja a homlokát Kartavanh, arcán a kétségbeesés jeleit véled felfedezni. - Be kell fognunk!
- Nem lehet... - mondja a másik, és felemel egy bilincshez hasonlatos tárgyat. - ... Megölte a gazdáját... és a béklyó is lekerült... róla.
- Talán nem tér vissza földjeinkre - mondja Kartavanh. Megköszörülöd a torkod, mert a kunyhóba érkező barbár által felvert por kaparja azt. A hoarián törzsfőnök ezt úgy értelmezi, segítenél.
- Ha valaki segíteni tud, az te vagy! - mondja a törzsfőnök. - Ha egy sárkányról lekerül a béklyó, akkor azt újból rárakni már közel lehetetlen, olyan gyűlölet lesz benne az emberek iránt.
Önkéntelenül is közbeszólsz, hogy te bizony lehetetlent nem ismersz. Ez a megjegyzésed felér a következő küldetés elvállalásával. Kartavanh kiveszi a hírhozó kezéből a benne tartott tárgyat, és a kezedbe nyomja. Lerí arckifejezésedről, hogy még sosem láttál ilyen tárgyat.
- Hozd vissza a sárkánybébit megbéklyózva, és nem leszünk hálátlanok!
- Rendben - egyezel bele, és közben csak az jár a fejedben, hogy hogyan leszel képes olyasmire, amire még maguk a hoariánok, a sárkánynevelésben nálad sokszorta jártasabbak is képtelenek. Magadhoz veszed a hoarián béklyót. (ld. enc.) Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még ...]

*FIGYELEM: a hoarián béklyó nem a hoarián sárkánybébi elfogására való, nem használható FOG paranccsal. A béklyó ahhoz kell, hogy forduló végén ne hagyja el a karaktert a lény. A sárkánybébi elfogása a különböző, normális csapdákkal lehetséges, például teriád háló-csapdával.

be 726 bemész a 726. épületbe
Elszántságod odáig terjed, hogy megkockáztatod a hoarián falu megközelítését. Alig érsz be a falak közé, máris körbevesznek a barbár férfiak és nők, s míg egyesek lándzsáik hegyét egyenesen a mellkasodnak szegezik, mások a bunkóikat készenlétben tartva árgus szemekkel figyelnek. Hirtelen átfut az érzés az agyadon, hogy a te hatalmad talán nem is lesz elég ahhoz, hogy a többtucat barbáron átverekedd magad. Aztán szétnyílik a körülötted állók gyűrűje, és a falu törzsfőnöke lép eléd. Biccent egyet a többieknek, mire a főtér legalább olyan gyorsan kiürül, mint amilyen gyorsan megtelt érkeztedre. A törzsfőnök a kunyhója felé indul, és te követed. Arckifejezése rendkívül szigorú. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Miután megtudja, hogy a feladatot ilyen rövid idő alatt megoldottad, széles mosoly terül szét arcán. Megpaskolja a szelíd sárkánybébi fejét, de az erre dühösen rámorog. Úgy tűnik csak téged hajlandó elismerni gazdájának.
- Nos - mondja a törzsfőnök. - Azt hiszem új útitársra leltél. Tartsd meg a sárkánybébit, megtiszteltetés lenne nekünk, ha egy ilyen nagy harcos, mint te, az általunk nevelt sárkány hátán lovagolnál a jövőben.
Ezután előkerül a dobozból végre az ékkő is, amire annyira vágytál már. Az ezután kezdődő törzsi lakomáról kimented magad, és inkább a továbbutazás mellett döntesz. Sokat tettél ezekért az emberekért, tetszik a népszerűség, de úgy látszik már nincs több megoldandó problémájuk. [234000 tapasztalati pontot kaptál. (+1% halhatatlanság.) Jutalmad 1 immunitáskristály. (ld. enc.)] Sietve távozol a faluból. [5 pontot használtál fel, van még ...]