Gnóm lak (531. épület)
Épület koordinátája: [25,49]
be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hello! A nevem Murrtiplakonstrukt. Miben állhatok a rendelkezésedre? - félve böksz a ház belseje felé, jelezve, hogy kajára és itókára lenne szükséged. - Ah... Sajnálom, nem jöhetsz be, mert komoly kísérletet folytatok. Persze ha tudnál egy apróságban segíteni, talán jobban
rendelkezésedre állhatnék! Tudod, sürgős szükségem lenne egy
tűzbokor-ágra és egy
grákó denevér bőrre. - mielőtt kérdésre nyithatnád a szádat, leint. -
Grákó denevérek innét északkeletre tanyáznak, néhány mérföldre. Hogy
tűzbokor hol van, azt nem tudom, de biztos találsz a közelben. Szóval, ha ezeket elhozod nekem, talán tudok némi útbaigazítást adni! Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz.
be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hahó! Hogy s mint? - köszönt az apró alak. Röviden mesélsz kalandjaidról. A gnóm egészen felvidul. - Szóval sikerült a dolog!
[20 tapasztalati pontot
kaptál.] - Elrakja a kért tárgyakat, közben buzgón magyaráz. - Tudod, mindezek egy komoly pirotechnikai kísérlet alapanyagai. Az sem rettent el, hogy a találmány megalkotása eddig még senkinek sem sikerült... Ja igen,
amit ígértem: némi info. Nos, errefelé jónéhány remete él. Többet tudnak ők a világ dolgairól, mint a legtöbb bölcs! Te, figyelj csak! Nem tennél meg nekem még egy apróságot? Hozz nekem légy szíves 10
szögletes követ. Tudod,
új kemencét kell építenem, a robbanás elpusztította a múltkorit... Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz.
be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hahó! Hogy s mint? - köszönt az apró alak. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A gnóm egészen felvidul. - Szóval sikerült a dolog!
[20 tapasztalati pontot kaptál.] - behordja a köveket, majd hozzád fordul. Köszönetem jeléül íme, egy térkép. Komoly kincs helyét adja meg. Csak néhány vacak ork őrzi... Ja, és ha megszerezted, gyere vissza hozzám, van ám még ilyenem! - mohón megvizslatod a térképet.
Ez a
13. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 27, délre 12 mérföldre található. Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz.
be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hahó! Hogy s mint? - köszönt az apró alak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. A gnóm egészen felvidul. - Szóval sikerült a dolog!
[20 tapasztalati pontot kaptál.] Amint ígértem, van itt még egy térkép. Ez tulajdonképpen egy sűrű erdőben van, valamilyen szilverina rom. Állítólag
gonosz szellemek őrzik a kincset, ezért ha félős vagy, nem menj oda... - Szilverina? - vonod fel kérdőn a szemöldöködet, majd ráébredve, hogy a gnóm gyávának tartott, ráröffensz: - Na ide azzal a térképpel! - a gnóm előhozza a füstös szobájából, és átnyújtja neked.
[Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 1 jóságpont jár.]
Ez a
14. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 42, délre 3 mérföldre található. Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz.
be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hahó! Hogy s mint? - köszönt az apró alak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sok szerencsét a további kalandozáshoz! - mondja.
[30 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.)] Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz.
*Magas agresszió esetén az épületben található
gnóm boltossal csatázol.